abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juli 2009 @ 17:36:53 #1
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_71343360
quote:
delfzijl -

In Delfzijl is een vermoedelijke pincodedief opgepakt. Een 16-jarige jongen uit Roemenië is vrijdagavond aangehouden in een winkel aan de Landstraat. De jongen had zich kort voor sluitingstijd in de winkel verstopt en was waarschijnlijk van plan na sluitingstijd skimapparatuur bij de kassa's te plaatsen of weg te halen.

De man is ingesloten voor nader onderzoek. De apparatuur wordt geplaatst om de pin- en pasgegevens van klanten te achterhalen. De apparatuur wordt op een later moment na sluitingstijd weer opgehaald en uitgelezen.

De politie adviseert de winkeliers om elke dag bij het sluiten van de winkel te controleren of niemand meer in het pand is.
bron

En nu nog de rest van de bende in de cel
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_71343413
ik zou sowieso standaard aan het eind van de dag mn zaak controleren om te kijken of niemand zich er verstopt heeft.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  zondag 26 juli 2009 @ 17:41:09 #3
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_71343487
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:38 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
ik zou sowieso standaard aan het eind van de dag mn zaak controleren om te kijken of niemand zich er verstopt heeft.
Zeker als je weet dat er Zigeuners Roemenen in de buurt zijn.
  zondag 26 juli 2009 @ 17:42:53 #4
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_71343533
Welke idioot heeft nou geen bewegingsmelder in zijn zaak hangen? Wij zijn niet eens verzekerd zonder die krengen
pi_71343574
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:42 schreef Sander het volgende:
Welke idioot heeft nou geen bewegingsmelder in zijn zaak hangen? Wij zijn niet eens verzekerd zonder die krengen
De kleine zaakjes (zonder pin automaat)
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_71343673
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:44 schreef Flepke het volgende:

[..]

Kan dat nog? Zonder pin automaat?
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_71344851
Die zal wel weer wegkomen met 20 uur schoffelen.

Het moet toch mogelijk zijn om anders met die pinapparaten om te gaan? Bijvoorbeeld door ze te verzegelen, ergens mee af te dekken, achter slot en grendel op te bergen, etc...
  zondag 26 juli 2009 @ 18:44:27 #8
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71344890
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:42 schreef Sander het volgende:
Veruit de meeste bedrijven hebben die dingen niet hoor

En bij veruit de meeste winkelbedrijven is het standaard procedure om de winkel na te kijken voor je de deur dicht doet en naar huis gaat.

Maar goed....
Intelligent, but fucked up.
pi_71344898
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:44 schreef Flepke het volgende:

[..]

Als ze geen pinautomaat hebben valt er ook niet te skimmen lijkt mij.
pi_71344910
Na sluitingstijd de pin apparatuur ontkoppelen en mee naar huis nemen of in een kluis doen, en vlak voor opening de volgende dag weer aansluiten
pi_71344982
Roemenen.
  Moderator zondag 26 juli 2009 @ 18:51:18 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_71345019
De dader is 16 jaar!
Hij is slim genoeg om te kunnen skimmen, dus als hij die inventiviteit nu eens gebruikte door te studeren, dan kwam er nog wat van hem terecht. Jammer.
pi_71345102
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
De dader is 16 jaar!
Hij is slim genoeg om te kunnen skimmen, dus als hij die inventiviteit nu eens gebruikte door te studeren, dan kwam er nog wat van hem terecht. Jammer.
Arme jongen moet wel skimmen om zijn collegegeld te kunnen betalen.
  Moderator zondag 26 juli 2009 @ 18:58:28 #14
249559 crew  Lavenderr
pi_71345155
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:55 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

Arme jongen moet wel skimmen om zijn collegegeld te kunnen betalen.
Misschien mag hij in de bak wel studeren.
O wacht, daar komt hij natuurlijk niet terecht he, zal wel 2 uurtjes meelopen worden met de plantsoenendienst.
pi_71345204
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien mag hij in de bak wel studeren.
O wacht, daar komt hij natuurlijk niet terecht he, zal wel 2 uurtjes meelopen worden met de plantsoenendienst.
Sommige mensen willen in de Nederlandse bak belanden, gratis onderdak in een luxe hotel.
Vandaar twee uur taakstraf.
pi_71345710
ophangen die skimmerdief..
Zo zijn we er vanaf!!
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_71346097
Wat voor straf zou zo iemand nou krijgen?
Ik heb het idee dat het niet iets noemenswaardigs zal zijn, en dat het deze persoon (en handlangers) niet zal beletten in de toekomst soortgelijke misdaden te begaan.
  zondag 26 juli 2009 @ 19:38:50 #18
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_71346147
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:36 schreef OldJeller het volgende:
Wat voor straf zou zo iemand nou krijgen?
Ik heb het idee dat het niet iets noemenswaardigs zal zijn, en dat het deze persoon (en handlangers) niet zal beletten in de toekomst soortgelijke misdaden te begaan.
Worden vaak met n waarschuwing heen gezonden, jong etc.
Daarom zetten die Roemenen ook kleine kinderen in. Laatst op de BBC gezien, 11 jarige zakkenrollers, tikken iets van ¤600 op n dag af.
  zondag 26 juli 2009 @ 20:17:30 #19
121168 _Qmars_
Mannetje.
pi_71347295
In Leiden vorige week ook
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  zondag 26 juli 2009 @ 20:18:10 #20
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71347313
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:17 schreef _Qmars_ het volgende:
In Leiden vorige week ook
Is dat zo, waar dan? Ben wel benieuwd.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zondag 26 juli 2009 @ 20:21:36 #21
121168 _Qmars_
Mannetje.
pi_71347399
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:18 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Is dat zo, waar dan? Ben wel benieuwd.
quote:
Zes maanden cel voor Roemeense skimmers

De rechtbank in Den Haag heeft drie Roemenen veroordeeld tot ieder zes maanden celstraf voor skimmen in Leiden.

De verdachten (23, 26 en 30 jaar) werden 11 februari dit jaar op heterdaad betrapt. Een getuige zag dat vier mannen zich verdacht ophielden bij twee pinautomaten in de Hooglandse Kerksteeg. De man belde de politie en bij aankomst van de agenten gingen drie Roemenen er vandoor. Tijdens hun vlucht voor de politie gooiden twee mannen een pasje weg. Met een van deze pasjes was een bankrekening geplunderd voor 1500 euro.

De agenten konden drie van de vier verdachten aanhouden.
Bron: Leidsch Dagblad
quote:
Leiden -

17 juli 2009 -

Een onderhoudsmonteur heeft vanmorgen 7.00 uur skimapparatuur op een kaartjesautomaat op station Lammenschans ontdekt en de politie gebeld. De man is bij de automaat gebleven totdat de politie ter plaatse was. Ondertussen probeerde een verdacht persoon hem bij de automaat weg te lokken. Waarschijnlijk om de apparatuur snel te verwijderen. Een tweede man bleef opvallend in de buurt van de kaartautomaten rondhangen. De mannen bleven in de buurt rondhangen tot zij de politie zagen. Toen zij vervolgens de trap afliepen, kwamen de agenten net naar boven. Op aanwijzingen van de getuige werden de verdachten, van 20 en 39 jaar, aangehouden.

Een agent zag hoe één van de verdachten iets liet vallen en een schuifbeweging boven een rioolput maakte. De agent duwde de verdachte weg en heeft een USB-stick uit de rioolput gehaald. De politie doet verder onderzoek. De skimapparatuur is inbeslaggenomen voor het onderzoek. De technische recherche heeft ter plaatse sporenonderzoek gedaan.

Eerder dit jaar werden ook al skimmers betrapt bij een tankstation aan de Haagweg en bij een pinautomaat aan de Hooglandse Kerksteeg. De daders van dat laatste geval zijn onlangs tot zes maanden cel veroordeeld.
Bron: Sleutelstad.nl

Die ratten zitten hier overal in Leiden. Ik heb in die periode in februari gepint in de Hooglandse Kerksteeg, en toen ik wilde pinnen bij een winkel in de Haarlemmerstraat werd hij geblokkeerd. Ik over de zeik, maar blijkbaar was mijn strip al gekopieerd. Echt klootzakken zijn het. Ik check nu overal eerst de pinapparaten voordat ik geld opneem of een kaartje koop.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  zondag 26 juli 2009 @ 20:24:46 #22
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71347479
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:21 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

[..]

Bron: Leidsch Dagblad
[..]

Bron: Sleutelstad.nl

Die ratten zitten hier overal in Leiden.
Ah oke dank
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71347960
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:38 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Worden vaak met n waarschuwing heen gezonden, jong etc.
Daarom zetten die Roemenen ook kleine kinderen in. Laatst op de BBC gezien, 11 jarige zakkenrollers, tikken iets van ¤600 op n dag af.
Dweilen met de kraan open dus.

En voor de volwassenen is het dit:
quote:
Zes maanden cel voor Roemeense skimmers

De rechtbank in Den Haag heeft drie Roemenen veroordeeld tot ieder zes maanden celstraf voor skimmen in Leiden.

De verdachten (23, 26 en 30 jaar) werden 11 februari dit jaar op heterdaad betrapt.
Zo'n enorme straf zal dat vast niet zijn voor dat soort criminelen als je kijkt naar de omstandigheden waarin sommige Roemenen leven.
  zondag 26 juli 2009 @ 23:28:19 #24
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_71353122
Eerst Afrikanen, nu Oost Europeanen .... Die cancerleaders gaan maar eens werken voor hun geld.
nu mag ie papiertjes prikken
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_71356861
Die loopt vandaag alweer vrij rond. Op naar z'n volgende skim.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')