Jaa die heb ik wel, moet je even een PM sturen.quote:
Waar woon je dan schat?quote:Op zondag 26 juli 2009 17:39 schreef WcPot het volgende:
Mijn vloertje is ook vies, Je mag wel een keer langs komen
Ik ben anders heel normaal hoor..quote:Op zondag 26 juli 2009 17:48 schreef muay-toy het volgende:
travestieten en pedofielen hebben we de laatste maanden al genoeg gebashed.. nou even een rare homo mensen!
Scott, en jaa ik ben heumeu :{w
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Hallo Penisbaard, hou je er ook van om in luiers rond te lopen?quote:
Ik ben de man des huize.quote:
Hey, leuke foto's schat je ziet er leuk uit in die jurkquote:Op zondag 26 juli 2009 17:56 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hallo Penisbaard, hou je er ook van om in luiers rond te lopen?
[ afbeelding ]
Groetjes!
We kunnen het proberen, hou je van luiers?quote:Op zondag 26 juli 2009 17:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hey, leuke foto's schat je ziet er leuk uit in die jurk
[ afbeelding ]
Dit ben ik met mijn kat, hij is erg lief en kan goed omgaan met andere mensen. Zullen we eens daten?
Ok schat, waar woon je?quote:Op zondag 26 juli 2009 18:01 schreef Penisbaard het volgende:
Luiers doen mij denken aan mijn jeugd en zorgen ervoor dat ik mij prettig voel, het lijkt me erg leuk om je eens te ontmoeten.
[ afbeelding ]
sadquote:
Sorry, het is niet aardig om te zeggen misschien maar ik vind je neus te puntig. Niet mijn type helaas.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:05 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog even een foto'tje van mijzelf
Alberto checkt de park.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:14 schreef NoFidea het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dit KAN in Nederland!!! Wat moeten die kinderen wel niet denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |