Doe maar heet water uit een waterkoker op 100 graden ofzo.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:24 schreef laffer het volgende:
even een half uurtje met water en een vaatwastablet op 60 grd laten sudderen
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:25 schreef gateway het volgende:
HG Grill en over reiniger?
ff kopen en het wordt beter schoonquote:Op zondag 26 juli 2009 15:26 schreef mcintosh het volgende:
En ook geen vaatwastablet dus, maar daar is wel aan te komen natuurlijk
Er zit vaak nog wel verschil tussen 'een bus van de kruidvat' of spul van HG.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ey das een goeieHeb een bus van de Kruidvat, zal ook wel werken !
quote:
me2, pannetjes van 2/3 tientjes bij de hema zijn primaquote:Op zondag 26 juli 2009 15:31 schreef Estate het volgende:
grote pan met afwas tabletten, binnenpan en losse onderdelen erin en een tijdje laten koken en dan nog een rondje mee laten draaien in de vaatwasser. Jammer dat het verwarmings element niet goed schoon te maken is.
Ik koop altijd een friteuse van een paar tientjes en die gaat na ongeveer 2 jaar de vuilnisbak in, wel zo fris
een patateuzequote:Op zondag 26 juli 2009 15:38 schreef beelz het volgende:
Het is patat.
Patatuurpanquote:
gewoon een VETPAN dusquote:
Dat vind ik zó'n irritant naam voor een friteuze, net als vetput....quote:
de enige goeie tipquote:foto Op zondag 26 juli 2009 15:24 schreef laffer het volgende:
even een half uurtje met water en een vaatwastablet op 60 grd laten sudderen
Een friteuze bestaat dan ook niet, een friteuse wel.quote:foto Op zondag 26 juli 2009 17:51 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dat vind ik zó'n irritant naam voor een friteuze, net als vetput....
Ik heb een friteuzequote:Op zondag 26 juli 2009 17:57 schreef swollywood het volgende:
[..]
Een friteuze bestaat dan ook niet, een friteuse wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop