Iedereen gaat wel eens naar een verjaardag. Meestal zijn die behoorlijk chill, maar af en toe zitten er dagen tussen dat je de hoop in de mensheid opgeeft.
Bij veel verjaardagen komt elke gast naar je toe om je te feliciteren met de jarige, ook als die gasten onbekend zijn.Wat is dat voor onzin

? "Jij ook gefeliciteerd he, met je oma." Oke

nou bedankt he.
Het slaat nergens op en ik ben er ook al een tijdje vanaf gestapt.
Een ander aspect is het in een kring zitten en met elkaar lullen over kinderen en school, Balkenbende (

) en de benzineprijs. Doe gewoon statafeltjes rond een koelkast, zodat je ook eens met iemand anders kan praten.
Het zoenen is ook nog zoiets. Sommige tantes/vage kennissen willen je zoenen als ze je zien, gewoon drie zoenen op de wang. Er zijn types die niet weten dat als je drie keer zoent, dat je dan LINKS begint en NIET RECHTS

!! Het zorgt voor onhandige situaties, meestal bij mensen die je niet eens WIL zoenen.
Hieruitvolgend is mijn klacht:
Verjaardagen
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.