Het is mijn schuld, ik heb de irritatie van domme pubers op mijn hals gehaald. WA vroeg al of ik ook een TR wilde maken, maar aangezien ik een beetje te vaak dat soort dingen doe, kun jij haar niet even helpen daarmee?quote:Op maandag 27 juli 2009 02:02 schreef ElizabethR het volgende:
Kan die bagger hier weg?
En kan de OP dan aangepast worden tong, dus met het stukje zoals ie altijd was, over de posttijden enzo?
Het zou zonde zijn om met de traditie te breken namelijk.
Ik wil het niet, maar ALS ik een up-skirt foto van jou wilde maken, zou dat wel mogen, he?quote:
Mooi, dan kan er nu echt een slotje op dat "We hadden het over een ICT-er uit Groningen, maar besloten er doordat Lamon zijn bek maar niet houdt, een Lamon-bash topic van te maken"-topic.quote:
Heb ik gedaan Lamon. En laat je niet zo opnaaien door die kutpubertjes!!!quote:Op maandag 27 juli 2009 02:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is mijn schuld, ik heb de irritatie van domme pubers op mijn hals gehaald. WA vroeg al of ik ook een TR wilde maken, maar aangezien ik een beetje te vaak dat soort dingen doe, kun jij haar niet even helpen daarmee?
Ik lees mee soms en die users daar gaan op hun bek omdat Lamon uit de kast komt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
En laat je niet zo opnaaien door die kutpubertjes!!!
Lamon kan in zijn uppie wel 100 van die zielige rukkertjes die alleen plezier achter hun pc beleven als ze iemand flink kunnen afzeiken aan. Maar ik vind het zo zonde van zijn tijd en moeite.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik lees mee soms en die users daar gaan op hun bek omdat Lamon uit de kast komt.
Ik vraag me alleen af, of dit nu afdoende bewijs is voor Yvonne, dat ze best eens mag herzien hoe het er tegenwoordig aan toe gaat, en een beetje op gaat ruimen, of dat dit nog steeds "amusant" is?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Lamon kan in zijn uppie wel 100 van die zielige rukkertjes die alleen plezier achter hun pc beleven als ze iemand flink kunnen afzeiken aan. Maar ik vind het zo zonde van zijn tijd en moeite.
En ik lees niet meer mee daar, te sneu allemaal.
Dankje, het is al niet meer nodigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn PM staat uit sinds die Danny rel.Mailen kan op gebruikersnaam op een gmail.
Ik denk eerlijk gezegd dat yvonne dat stadium allang beschouwd als een gepasseerd station.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af, of dit nu afdoende bewijs is voor Yvonne, dat ze best eens mag herzien hoe het er tegenwoordig aan toe gaat, en een beetje op gaat ruimen, of dat dit nog steeds "amusant" is?
Je hoeft je tegenover mij niet te verantwoorden hoor. Het enige wat ik je wil meegeven is dat je misschien niet zo eerlijk moet zijn en wat meer voor jezelf houden. Niemand heeft er wat mee te maken hoe jij leeft. Ik weet dat jij dat anders voelt en vindt dat je niets te verbergen hebt, en dat zal ongetwijfeld, maar ik zie de resultaten van je openheid. En dat vind ik dus zonde van je tijd. Je bereikt er namelijk helemaal niets mee. Ik geloof zelfs dat je beter IRL zo je best kunt doen voor andere mensen.quote:Wat me ook zo opvalt is, omdat ik buiten 2 toneelstukjes om, en een opmerking dat ik goede stamina heb, er zo verdraaide weinig is om me echt op te pakken, dus de enige dingen die ik steeds in mijn gezicht krijg zijn dat ik omdat Crack_ (slim meisje, die WEL wat gaat bereiken in de toekomst) me een keer een fotootje heeft toegestuurd in mijn FOBO, en het feit dat ik zogenaamd labiel ben, omdat ik eerlijk heb gezegd dat ik anti-depressiva gebruik, door het gedoe van de kanker en euthanasie van mijn pa, en de zelfmoordpoging van mijn moeder, terwijl er bijna 1 miljoen mensen aan de medicijnen zitten, en nog 2 miljoen die alcohol of drugs gebruiken, om zichzelf beter te voelen.![]()
Dat laatste ben ik het helemaal mee eens.quote:Ik maak me er echt minder druk om dan ze denken, maar het feit dat je een kwart van je geld geeft aan goede doelen, ook via het forum telt niet mee verder ofzo, als ze maar zielig kunnen doen, het is zo zonde gewoon.
Maar misschien moet ik idd maar ophouden met die sociale experimentjes op internet...het loopt een beetje uit de hand.
Ongetwijfeld.quote:Overigens zitten er wel een paar tussen, die wel meevallen, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |