Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:49 schreef behangplakker het volgende:
maar ik zie in dit topic dat Lamon gewoon een vette smaak heeft
Verdraai mijn post maar weerquote:
Had je nou echt niet door dat dat hele klaagbaak en filmpjes gedoe gewoon satire is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Verdraai mijn post maar weerDaarbij ben ik alleen verrast door onze voorgeschiedenis, had dit niet van hem verwacht
Wat is er, Crack_quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben half dronken en weet niet waar ik mn frustraties kwijt kan behalve hier
Ik wil het echt doen maar kan de juiste woorden maar steeds niet vinden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is dan al geschreven d.m.v. die sig. Dat vind ik er juist zo briljant aan..
Heeft Cage geweigerd dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Niet vanwege deze quote maar ik zie in dit topic dat Lamon gewoon een vette smaak heeft qua films. Al vond ik The Wrestler niet zo goed. Nicholas Cage en Sly werden voor hem nog gevraagd voor deze film, leuk dat Mickey Rourke hem toch mocht spelen
Wat verdraai ik?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Verdraai mijn post maar weerDaarbij ben ik alleen verrast door onze voorgeschiedenis, had dit niet van hem verwacht
Klaagbaak en filmpjes enzo? Ik heb daar niks mee te maken en met GS ook niet hoor. Ik heb alleen EW terecht goed genaaid, ik kom net na een maand weer op Fok! kijkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Had je nou echt niet door dat dat hele klaagbaak en filmpjes gedoe gewoon satire is?
Natuurlijk ga ik je niet stalken, natuurlijk ga ik Geenstijl niet aanklagen...
Na 01.00 gek!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Klaagbaak en filmpjes enzo? Ik heb daar niks mee te maken en met GS ook niet hoor. Ik heb alleen EW terecht goed genaaid, ik kom net na een maand weer op Fok! kijken
Crappy humor maken van mooie clips van geniale bands.quote:
Mew, je hebt gelijk hoor. Ze zijn goed.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Crappy humor maken van mooie clips van geniale bands.
Dat is een no-no..
..en..
...ter compensatie...
Het is de laatste tijd wel een feest der herkenning hier he?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:04 schreef HighLander het volgende:
for old times sake
terug voor prut
dunno is ook al weer weken geleje....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd wel een feest der herkenning hier he?
Ben je nog op de bijzondere camping?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:06 schreef sig000 het volgende:
Ik ga maar eens op tijd naar bed vanavond, mijn bier is bijna op.
Nee nu niet meer jammer genoegquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben je nog op de bijzondere camping?
Allicht, met een soepel rookbeleid, reggae en een hoop paarden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:16 schreef sig000 het volgende:
Nee nu niet meer jammer genoeg, het is echt gezellig daar.
Yup, wat wil een mens nog meer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Allicht, met een soepel rookbeleid, reggae en een hoop paarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |