abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71416628
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen die in een redelijk groot huis wonen er niet mee te koop lopen!
En lamon, aandacht is altijd goed zeggen die popsterren altijd
Ik heb er ook niet zoveel problemen mee verder hoor, maar jonge mensen onder elkaar kunnen zo lullig doen.
Jij noemde dat plaatje van de Crash Test Dummies ook niet voor niets, denk ik...maar misschien zoek ik daar teveel achter.
De boodschap van dat plaatje is namelijk toevallig weer "Hoe ga je met elkaar om, en hoe moeilijk kan puberteit zijn, als je iets te verbergen hebt, of niet bent zoals de rest."
pi_71417099
Ik heb me weer reuze geamuseerd en ga nu pitten.
pi_71417132
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:51 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik heb er ook niet zoveel problemen mee verder hoor, maar jonge mensen onder elkaar kunnen zo lullig doen.
Jij noemde dat plaatje van de Crash Test Dummies ook niet voor niets, denk ik...maar misschien zoek ik daar teveel achter.
De boodschap van dat plaatje is namelijk toevallig weer "Hoe ga je met elkaar om, en hoe moeilijk kan puberteit zijn, als je iets te verbergen hebt, of niet bent zoals de rest."
Jij zoekt niet te ver door hoor
Maar Lamon, je moet toch wel weten dat ik echt geen leuke puber was! Nu ben ik er bijna uit, maar sjonge mijn mama dacht vaak zat dat ze me het huis uit ging zetten ! ;o
Baby darling doll face honey
pi_71417138
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 02:34 schreef sig000 het volgende:
Ik heb me weer reuze geamuseerd en ga nu pitten.
Slaap lekker!
Baby darling doll face honey
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:06:09 #55
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_71447393
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 01:12 schreef Lamon het volgende:
Oh, weer wat leuks ontdekt, de pubers hebben toch mijn hotmail-adres (die ik gelukkig niet gebruik, want ik heb een fatsoenlijk echt email-adres) bij diverse spamsites aangemeld.
Ik dacht dat het een grap was, en Harajaku of hoe ze ook heet stuurde een PM, dat ze (als "intelligente" FOK!ster) het had geprobeerd te voorkomen, omdat IK niet helemaal goed zou zijn, dus op msn zitten een stel droefkeutels ECHT dit soort dingen te bedenken.

Geestelijk gestoord, echt serieus.
Droefkeutels, mooi woord
Ik denk dat je misschien te open bent (zie verder ElizabethR) en te veel de confrontatie aangaat. Het valt ze waarschijnlijk zwaar tegen dat je niet in een hoekje zit te huilen
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_71447442
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:06 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Droefkeutels, mooi woord
Ik denk dat je misschien te open bent (zie verder ElizabethR) en te veel de confrontatie aangaat. Het valt ze waarschijnlijk zwaar tegen dat je niet in een hoekje zit te huilen
De confrontatie aangaan met kansloze i-net grootbekken is sowieso zinloze tijdverspilling.

Het kan op zijn tijd wel vermakelijk zijn.
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:15:24 #57
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_71447499
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:10 schreef sig000 het volgende:
De confrontatie aangaan met kansloze i-net grootbekken is sowieso zinloze tijdverspilling.

Zo is dat.
Overigens vind ik Crack_ en S1nn3rz wel blijvertjes
pi_71447544
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:10 schreef sig000 het volgende:

[..]

Met 2 kanttekeningen, ik vind de foto die ze uitkozen 1 van mijn minder flatteuze foto's, en ik had het niet zo leuk gevonden als mijn hotmailadres mijn echte emailadres was geweest, wat ik dagelijks zou moeten gebruiken.
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:21:18 #59
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_71447586
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:17 schreef Lamon het volgende:
Met 2 kanttekeningen, ik vind de foto die ze uitkozen 1 van mijn minder flatteuze foto's
Ik heb niet alles gelezen, dus ik weet niet waar dit over gaat. Zal trouwens wel meevallen
quote:
en ik had het niet zo leuk gevonden als mijn hotmailadres mijn echte emailadres was geweest, wat ik dagelijks zou moeten gebruiken.
Dat spreekt vanzelf. Maar dat is geen probleem, begrijp ik.
pi_71447636
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:17 schreef Lamon het volgende:

[..]

Met 2 kanttekeningen, ik vind de foto die ze uitkozen 1 van mijn minder flatteuze foto's, en ik had het niet zo leuk gevonden als mijn hotmailadres mijn echte emailadres was geweest, wat ik dagelijks zou moeten gebruiken.
Die foto's doe je zelf en als je aan zulke openheid begint op een forum als dit dan lijkt het me wel raadzaam om je echte mailadres erbuiten te laten.
pi_71447662
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:25 schreef sig000 het volgende:
Die foto's doe je zelf
Nou ja, die van mij zijn bewerkt en mogen blijven staan, en een user heeft ooit een schoolbankfoto van MikeyMo neergeplempt en die is verwijderd.
Niet helemaal eerlijk, he?
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:30:08 #62
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_71447683
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:28 schreef Lamon het volgende:
Nou ja, die van mij zijn bewerkt en mogen blijven staan, en een user heeft ooit een schoolbankfoto van MikeyMo neergeplempt en die is verwijderd.
Ach, er wordt hier met twee maten gemeten, jeweettog.
pi_71447701
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:28 schreef Lamon het volgende:

[..]

Die MM is beetje zielig daar sta je toch ver boven?
pi_71447721
*btw soort zoekt soort klopt helemaal, die muts van 'm is zeker zo erg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2009 01:34:31 ]
pi_71447763
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 03:30 schreef Lamon het volgende:

Hetzelfde geldt voor I.R., Yvonne, Berserker, Raisingirl, Red_Cat (al is dat wel een beetje misgegaan), zodiakk, en nog veel anderen. Ik kon het prima vinden met die mensen. Zouden jongeren nu zoveel erger zijn, of is het gewoon zo, dat mensen de grenzen niet meer kennen op internet?
Er zijn nu eenmaal veel debielen actief. Maar jij bent gelukkig niet één van hen. Ga gewoon lekker een goed boek lezen, en laat deze dingen voor wat ze zijn. .

RaisinGirl
The real is always way ahead of what we can imagine.
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:42:18 #66
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_71447791
Hoe zou het gaan met Berserker, mane? Het laatste wat ik via-via vernam (ik heb de goede man zelf al in geen vier, vijf jaar gesproken) was dat hij tegenwoordig les zou geven in Amsterdam, om zo centjes bij elkaar te sprokkelen om terug te keren naar Hawaii. Nog altijd vraag ik me af of hij van de gelegenheid gebruik heeft gemaakt zijn pik in m'n ex-vriendin te steken, nadat ik eenmaal op vrij schofterige manier afscheid van haar genomen had. Het is louter nieuwsgierigheid die me tot die gedachte dwingt. Dat het goed met hen gaat,- van beiden heb ik erg veel gehouden.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_71447793
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:38 schreef mane het volgende:

[..]

Er zijn nu eenmaal veel debielen actief. Maar jij bent gelukkig niet één van hen. Ga gewoon lekker een goed boek lezen, en laat deze dingen voor wat ze zijn. .

RaisinGirl
ff een testje voordat ik enthousiast wordt, je weet het nooit met al die klonen hier :
"Met wie reden wij in de trein terug naar huis?"
pi_71447797
Val ook maar even binnen...
Lamon, trek je er maar geen sodemieter van aan. Kijk gewoon uit wat je zelf op internet gooit aan foto's en info en verder je spamfilter aanzetten en gun ze de lol verder niet, ook niet hier. .
pi_71447804
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:42 schreef Lamon het volgende:

[..]

ff een testje voordat ik enthousiast wordt, je weet het nooit met al die klonen hier :
Zij is wel echt hoor. .
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:46:45 #70
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_71447822
Kijk, daar is Stali. Die leeft ook nog.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_71447826
Jeuh Lamon heeft een fanclub.
pi_71447851
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:46 schreef JAM het volgende:
Kijk, daar is Stali. Die leeft ook nog.
Jammer he?
pi_71447852
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:42 schreef Lamon het volgende:

[..]

Van RG heb ik afscheid genomen, omdat ik het wel met dat 'imago' gehad had. Bovendien was ik haar wachtwoord kwijt. We zaten volgens mij met Berserker in de trein, maar dat is lang geleden zeg!!!
pi_71447861
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:50 schreef mane het volgende:

[..]

Van RG heb ik afscheid genomen, omdat ik het wel met dat 'imago' gehad had. Bovendien was ik haar wachtwoord kwijt. We zaten volgens mij met Berserker in de trein, maar dat is lang geleden zeg!!!
Probeer anders A_D_A eens? .
pi_71447869
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:42 schreef JAM het volgende:
Hoe zou het gaan met Berserker, mane? Het laatste wat ik via-via vernam (ik heb de goede man zelf al in geen vier, vijf jaar gesproken) was dat hij tegenwoordig les zou geven in Amsterdam, om zo centjes bij elkaar te sprokkelen om terug te keren naar Hawaii.
Ik heb sinds een jaar of drie geen contact meer JAM. Hij was een tijd lang een goede vriend, maar het was ook goed om 't weer te laten gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')