quote:Op zondag 26 juli 2009 00:17 schreef maril het volgende:
Hoe is het mogelijk we hebben dezelfde tittel
Iets met titel.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:17 schreef maril het volgende:
wtfquote:Op zondag 26 juli 2009 00:17 schreef maril het volgende:
Heeft 'ie al gezien, bovendien zit hij volgens weekend weer in San Sebastian.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:22 schreef 456 het volgende:
Ik denk dat Mart dolgraag naar huis wil, om zijn nieuwe kleinkind te gaan zien.
Huh, is ie dan snel heen en weer gevlogen? Zijn kleinkind is toch net voordat (en ik neem aan dat hij al in monaco zat daarvoor) de tour begon geboren?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft 'ie al gezien, bovendien zit hij volgens weekend weer in San Sebastian.
Wilfried de Jong.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoelang zal hij nog met dit programma doorgaan? Ze weten dondersgoed dat dit programma valt of staat met meneer Smeets. En moet er niet aan denken dat iemand anders dit probeert over te nemen. Straks krigen we maarten & herbert die dit gaan doen!
Die mag het inderdaad nog wel eens proberenquote:Op zondag 26 juli 2009 00:27 schreef 456 het volgende:
[..]
Wilfried de Jong.
Liet smeets zich zoiets ook niet ontvallen gisteren?
Daar zullen wij Nederlanders ook meer succes hebben , hoop ikquote:Op zondag 26 juli 2009 00:27 schreef Bruce117 het volgende:
Het blijft een fijn programma.
Volgend jaar maar weer
Maar eerst een programma uit Vancouver in februari
Je zou jaloers op ria moeten zijnquote:Op zondag 26 juli 2009 00:30 schreef maril het volgende:
[..]
Daar zullen wij Nederlanders ook meer succes hebben , hoop ik
En met Bart en Ria
Toen De tour in Barcelona zat is Mart s óchtens om 06.00 naar schiphol gevlogen om naar een paar uurtjes weer teug te vliegen.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:27 schreef 456 het volgende:
[..]
Huh, is ie dan snel heen en weer gevlogen? Zijn kleinkind is toch net voordat (en ik neem aan dat hij al in monaco zat daarvoor) de tour begon geboren?
(herbert dijkstra is toch niet zijn schoonzoon he)
Echt niet, Mart heeft een leuke vrouw, en dat gun ik hem van harte.quote:
Wow, lange dag voor hem (en korte nacht).quote:Op zondag 26 juli 2009 00:32 schreef maril het volgende:
[..]
Toen De tour in Barcelona zat is Mart s óchtens om 06.00 naar schiphol gevlogen om naar een paar uurtjes weer teug te vliegen.
Je moest eens weten hoeveel onbereikbare liefdes ik hebquote:Op zondag 26 juli 2009 00:35 schreef maril het volgende:
[..]
Echt niet, Mart heeft een leuke vrouw, en dat gun ik hem van harte.
Het klinkt gek maar ik ben alleen een fan van Mart , voel niets seksueels, maar goed dat schijnt nioet te kunnen, ben altijd al een vreemde geweest
Nou nee Ria is niet mijn type, ik erger me aan haar als ze zich openlijk ergert als Mart weer een geil over een of andere schaatsdel praat, ik denk dan laat het menneke toch.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |