abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71329614

Yo, even voorstellen. Ik ben UZEI (niet echte naam). Ik ben nog niet heel lang aktief op Fok! Echter vond ik het wel welletjes om jullie kennis te laten maken met mijn grote passie. Wat mij passie is, kunnen jullie wel raden denk ik

Dit was mijn eerste shirt. Ik ben altijd groot fan van Dragonbal Z geweest, dus een shirt kon niet achter blijven.

Dit shirt draag ik wanneer ik uit ga of naar een plechtige bijeenkomst moet. Kleed goed af en ik vind het een mooi en net shirt

De twee draken die duelleren staan symbool voor kracht en moed. Dit shirt draag ik daarom alleen in de gevallen wanneer ik mezelf down voel, of wanneer ik juist een extra boost kan gebruiken. Dat kan een sollicitatie zijn, maar ook een date.

Dit shirt draag ik veel in mijn vrije tijd. Ik ben veel in het bos te vinden, dus vaak draag ik dan dit shirt om me net ietsje dichter bij de natuur te laten zijn. We staan met z'n allen veel te ver van de natuur af

Dit is mijn laatste aanwinst. Ik heb sinds kort de Indianen ontdekt als nieuwe hobby. Die gasten hadden het echt goed begrepen hoe het leven in elkaar zat. Jammer dat er nu nog zo weinig van over zijn. Wanneer ik dit shirt aan heb, dan krijg ik het gevoel in een vorig leven Indiaan geweest te zijn

Zijn er meer mensen op fok! die deze shirts mooi vinden of juist niet? Ik ben benieuwd wat jullie vinden.
pi_71329644
drakenshirts = pussymagnet
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_71329649
pi_71329654
  zondag 26 juli 2009 @ 00:03:49 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_71329669
Ik vind het kut. En je topic is een uitgemolken iets.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')