abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 februari 2000 @ 16:40:00 #1
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245641
Zou iemand a.j.b. de plaatjes ff mee willen nemen ?.
pi_245642
quote:
op 02-03-2000 om 02:07 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Deel2

Het Buffet is geopent in de kelderbar. Iedereen kan pakken wat die wil. Links in het verlengde van de bar staan borden opgestapelt met bestek. Als je gegeten hebt breng je bordje even netjes naar de keuken zodat alles op tijd afgewassen kan worden. De afwasploeg wordt nog samengestelt.

De Bar is ook vanaf heden geopent. De drank is bijgevuld zoals je ziet en voor iedereen is genoeg. De sleutel blijft nog even in mijn bezit . Voorlopig staat er genoeg in de kelderbar.

Biersoorten:
Dommelsch, Heineken, Grolsch, Brand, Warsteiner, Duvel, Malt, Bavaria, Amstel, Rodenbach, Grand Cru, lindeboom, oranjeboom

Verder alcoholvrije dranken:
Appelsientje, Druivensap, Coca Cola, Sisi, Fanta, 7Up, Casis, Spa Rood, Lemon, Grapefruit, Pepsi en light dranken.

Sterke Dranken:
Rode en Witte wijnen, Baccardi, Pasoa, Rum, Whiskey, Jonge jenever, mummelman, Jagermeister, Berenburger, Feigling, Baileys Berentzen, Black Mountain, Caves St.-Amand Cointreau, Drambuie, Flugel, Grand Marnier, Pisang Ambon, Southern Comfort, Port

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 03 Februari 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 3 februari 2000 @ 16:51:00 #3
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_245643
Ho ik lees net in het vorige deel dat Twinny Sis weer gesignaleerd is. Wil iedereen er even op letten dat zij niet in het gezelschap van ene Q. de keuker betreedt? Dit om de afwasploeg niet onnodig af te leiden!

Thanks!

pi_245644
quote:
op 02-03-2000 om 04:43 PM schreef Hunter het volgende:
Hé, wie heeft er Baileys door de saté-saus gedaan!!!!!???

Huh? Vind je dat niet lekker dan?

pi_245645
Ik weet het is nog vroeg maar ik 'sterf'van de honger, ik ga me dus flink te buiten. Glaasje wodka erbij voor een goede digestie en prima buffetje trouwens, complimenten (maar ben nog gekker op de goed gevulde bar)
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)

donderdag 3 februari 2000 @ 16:55:00 #6
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_245646
Rotjoch!

Nou ja, dan moeten we de kelder maar in, dan storen we ook niemand.....

donderdag 3 februari 2000 @ 16:58:00 #7
374 beelzebub
master of disaster
pi_245647
Dat kan niet twinny, want ik zit er al
nenene
pi_245648
quote:
op 02-03-2000 om 04:51 PM schreef Athena het volgende:
Huh? Vind je dat niet lekker dan?

I'm shocked!

Hoewel, zo zijn de beste recepten ooit ontstaan.

Maar dat je zo vroeg op de dag al een plaatsje bij Casey in de slaapzak hebt gereserveerd kan ik geloof ik niet goedkeuren.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 3 februari 2000 @ 17:00:00 #9
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_245649
Twinny,

geen gekwijl over mijn bier snotdorie! ga maar mooi naar buiten en zoek daar een plaatsje!

Foei toch !

donderdag 3 februari 2000 @ 17:06:00 #10
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_245650
Jongens en meiden, ik wil de sfeer niet al te veel verzieken, maar denken jullie er wel aan dat als je je glas ergens hebt neergezet je de kringen meteen wegpoetst met een klamvochtig doekje?

Ik had een schaal low-fat tofu-treats bij me, die ben ik kwijtgeraakt in het gedrang. Wie ze ziet: zet ze effe op een prominent plekje, ze zijn erg smaakvol, zowel qua smaak als estetisch. Dank je!

Ben te zaai voor een signature
  donderdag 3 februari 2000 @ 17:07:00 #11
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_245651
Snik, snotter, huil, is er dan geen enkele plekje waar ik me even gezellig met Q kan terugtrekken?

Ik weet het goed gemaakt. Ik bel hem op en zeg dat ie maar moet thuisblijven. Ga ik lekker uit m'n dak met al die lekker hapjes en drankjes en gezellige FOKkers!

Casey, drink je er ook nog eentje? Kunnen we daarna wel even samen de afwas doen...

pi_245652
quote:
op 02-03-2000 om 04:59 PM schreef Hunter het volgende:

Maar dat je zo vroeg op de dag al een plaatsje bij Casey in de slaapzak hebt gereserveerd kan ik geloof ik niet goedkeuren.

Ja maar, anders zou ik het zo koud krijgen . En Casey beloofde eerst dat hij zijn handen thuis zou houden!

Helaas bleek Casey snode plannen te brouwen en uit arremoede moet ik nu de hele nacht opblijven .

Blijf jij ook op dan?

pi_245653
quote:
op 02-03-2000 om 05:08 PM schreef Athena het volgende:

Blijf jij ook op dan?

Had Casey 'kouwe handjes'?

Jottum, opblijven! Pyama-party! Ik heb vannacht zo heerlijk geslapen dat opblijven me nu geen enkele moeite zal kosten

donderdag 3 februari 2000 @ 17:11:00 #14
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_245654
Hmmm... een biertje drinken ben ik natuurlijk altijd voor in, Twinny, afwassen... Beloof je dan dat Q. niet mee gaat de keuken in ?

En Athena, het enige wat ik vroeg in ruil voor het warmen van jouw koude a-teentjes was een nachtzoentje op mijn voorhoofd! Dat is toch niet teveel gevraagd?

pi_245655
Uhm.. Ik heb het idee dat het niet erg hard gaat met de alcoholvrije dranken

Ikzelf ben ook na één glaasje appelsientje overgegaan op de huiswijn

Hééééééééérlijk hoor Oliebol........*hips*.......

pi_245656
Nog steeds geen port???
Snif...

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_245657
quote:
op 02-03-2000 om 05:11 PM schreef Hunter het volgende:

Jottum, opblijven! Pyama-party! Ik heb vannacht zo heerlijk geslapen dat opblijven me nu geen enkele moeite zal kosten

Oja? Ik niet . Maar gelukkig kan ik morgen de hele dag slapen.

quote:
op 02-03-2000 schreef Casey het volgende:

En Athena, het enige wat ik vroeg in ruil voor het warmen van jouw koude a-teentjes was een nachtzoentje op mijn voorhoofd! Dat is toch niet teveel gevraagd?

Je hebt helemaal gelijk Casey, maar een vrouw moet nou eenmaal om haar reputatie denken... Deze is om het goed te maken:

pi_245658
Ben er weer, is alles netjes gebleven?
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 3 februari 2000 @ 17:23:00 #19
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_245659
Tuurlijk Oliebol,

Zouden wij je vertrouwen beschamen?

Trouwens grote complimenten voor al je knutselactiviteiten van de laatste dagen... ziet er allemaal fantastisch uit!

pi_245660
w.o.r thanks......

De kelder is weer even open tot 20.00 uur dus de drank wordt bijgevuld....PROOST!! De Port is op verzoek van Barbarella ook aangevuld.

hoe zit dat met de sateetjes zijn die af?..

donderdag 3 februari 2000 @ 17:43:00 #21
215 misterDre
Paint it black!
pi_245661
Kan er nog ergens een kratje Palmbier op de kop getikt worden!
pi_245662
Ik moet toch even mopperen , waar zijn de sateetjes?...ze zouden aan het stokje worden geprikt voor mij zodat ik een tukkie kon doen. Waar zijn ze?

Dan een huishoudelijke mededeling..in het zwembad liggen toch papiertjes in het water, wil degene die stiekem zit te snoepen die even opruimen?..Dank U!

pi_245663
De port is er..kan ik me eindelijk onder de Fokkers gaan begeven. Is er vanavond nog iets van muziek hier te bekennen?
Ik hoorde toevallig van een plaatje dat Ruud heeft uitgebracht, kan 'ie dat niet ff komen zingen?
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  donderdag 3 februari 2000 @ 17:50:00 #24
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245664
IK lust ook wel een lekker bordje Sate, vooral de saus lijkt me jammie jammie.

Ga ook maar ff de rest van mijn gezin wat te eten geven want die houden niet zo van virtueel voedsel.
tot straks
------------------
....maar geen alcoholist.

[Dit bericht is gewijzigd door mimi (Datum 03 Februari 2000).]

pi_245665
quote:
op 02-03-2000 om 05:50 PM schreef mimi het volgende:
IK lust ook wel een lekker bordje Sate, vooral de saus lijkt me jammie jammie.

Zie je wel! Mimi laat je even weten of mijn recept Willems kookboek waardig is?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')