quote:
op 02-03-2000 om 02:07 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Deel2Het Buffet is geopent in de kelderbar. Iedereen kan pakken wat die wil. Links in het verlengde van de bar staan borden opgestapelt met bestek. Als je gegeten hebt breng je bordje even netjes naar de keuken zodat alles op tijd afgewassen kan worden. De afwasploeg wordt nog samengestelt.
![]()
De Bar is ook vanaf heden geopent. De drank is bijgevuld zoals je ziet en voor iedereen is genoeg. De sleutel blijft nog even in mijn bezit. Voorlopig staat er genoeg in de kelderbar.
![]()
Biersoorten:
Dommelsch, Heineken, Grolsch, Brand, Warsteiner, Duvel, Malt, Bavaria, Amstel, Rodenbach, Grand Cru, lindeboom, oranjeboomVerder alcoholvrije dranken:
Appelsientje, Druivensap, Coca Cola, Sisi, Fanta, 7Up, Casis, Spa Rood, Lemon, Grapefruit, Pepsi en light dranken.Sterke Dranken:
Rode en Witte wijnen, Baccardi, Pasoa, Rum, Whiskey, Jonge jenever, mummelman, Jagermeister, Berenburger, Feigling, Baileys Berentzen, Black Mountain, Caves St.-Amand Cointreau, Drambuie, Flugel, Grand Marnier, Pisang Ambon, Southern Comfort, Port
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 03 Februari 2000).]
Thanks!
quote:
op 02-03-2000 om 04:43 PM schreef Hunter het volgende:
Hé, wie heeft er Baileys door de saté-saus gedaan!!!!!???
Huh? Vind je dat niet lekker dan?
quote:
op 02-03-2000 om 04:51 PM schreef Athena het volgende:
Huh? Vind je dat niet lekker dan?
I'm shocked!
Hoewel, zo zijn de beste recepten ooit ontstaan.
Maar dat je zo vroeg op de dag al een plaatsje bij Casey in de slaapzak hebt gereserveerd kan ik geloof ik niet goedkeuren.
geen gekwijl over mijn bier snotdorie! ga maar mooi naar buiten en zoek daar een plaatsje!
Foei toch !
Ik had een schaal low-fat tofu-treats bij me, die ben ik kwijtgeraakt in het gedrang. Wie ze ziet: zet ze effe op een prominent plekje, ze zijn erg smaakvol, zowel qua smaak als estetisch. Dank je!
Ik weet het goed gemaakt. Ik bel hem op en zeg dat ie maar moet thuisblijven. Ga ik lekker uit m'n dak met al die lekker hapjes en drankjes en gezellige FOKkers!
Casey, drink je er ook nog eentje? Kunnen we daarna wel even samen de afwas doen...
quote:
op 02-03-2000 om 04:59 PM schreef Hunter het volgende:Maar dat je zo vroeg op de dag al een plaatsje bij Casey in de slaapzak hebt gereserveerd kan ik geloof ik niet goedkeuren.
Ja maar, anders zou ik het zo koud krijgen . En Casey beloofde eerst dat hij zijn handen thuis zou houden!
Helaas bleek Casey snode plannen te brouwen en uit arremoede moet ik nu de hele nacht opblijven .
Blijf jij ook op dan?
quote:
op 02-03-2000 om 05:08 PM schreef Athena het volgende:
Blijf jij ook op dan?
Had Casey 'kouwe handjes'?
Jottum, opblijven! Pyama-party! Ik heb vannacht zo heerlijk geslapen dat opblijven me nu geen enkele moeite zal kosten
En Athena, het enige wat ik vroeg in ruil voor het warmen van jouw koude a-teentjes was een nachtzoentje op mijn voorhoofd! Dat is toch niet teveel gevraagd?
Ikzelf ben ook na één glaasje appelsientje overgegaan op de huiswijn
Hééééééééérlijk hoor Oliebol........*hips*.......
quote:
op 02-03-2000 om 05:11 PM schreef Hunter het volgende:Jottum, opblijven! Pyama-party! Ik heb vannacht zo heerlijk geslapen dat opblijven me nu geen enkele moeite zal kosten
Oja? Ik niet . Maar gelukkig kan ik morgen de hele dag slapen.
quote:
op 02-03-2000 schreef Casey het volgende:En Athena, het enige wat ik vroeg in ruil voor het warmen van jouw koude a-teentjes was een nachtzoentje op mijn voorhoofd! Dat is toch niet teveel gevraagd?
Je hebt helemaal gelijk Casey, maar een vrouw moet nou eenmaal om haar reputatie denken... Deze is om het goed te maken:
Zouden wij je vertrouwen beschamen?
Trouwens grote complimenten voor al je knutselactiviteiten van de laatste dagen... ziet er allemaal fantastisch uit!
De kelder is weer even open tot 20.00 uur dus de drank wordt bijgevuld....PROOST!! De Port is op verzoek van Barbarella ook aangevuld.
hoe zit dat met de sateetjes zijn die af?..
Dan een huishoudelijke mededeling..in het zwembad liggen toch papiertjes in het water, wil degene die stiekem zit te snoepen die even opruimen?..Dank U!
Ga ook maar ff de rest van mijn gezin wat te eten geven want die houden niet zo van virtueel voedsel.
tot straks
------------------
....maar geen alcoholist.
[Dit bericht is gewijzigd door mimi (Datum 03 Februari 2000).]
quote:
op 02-03-2000 om 05:50 PM schreef mimi het volgende:
IK lust ook wel een lekker bordje Sate, vooral de saus lijkt me jammie jammie.
Zie je wel! Mimi laat je even weten of mijn recept Willems kookboek waardig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |