benzinestations zijn zo duur vanwege de overheid die er 50% accijns uit moet trekken. En een overheid kan ik helaas niet beginnen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:55 schreef ukga het volgende:
kun je ook gelijk een benzinestation beginnen aub?
REVOLUTIE!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
benzinestations zijn zo duur vanwege de overheid die er 50% accijns uit moet trekken. En een overheid kan ik helaas niet beginnen.
In ieder geval niet met een topic op fokquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:45 schreef appelsjap het volgende:
Aangezien alle telefonie providers (mobiel) vuile oplichters zijn wil ik mijn eigen provider beginnen. Eentje die wél eerlijk is.
Waar moet ik beginnen?
Ik heb gisteren in Luxemburg staan tanken: 1,02 euro/literquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
benzinestations zijn zo duur vanwege de overheid die er 50% accijns uit moet trekken. En een overheid kan ik helaas niet beginnen.
Maaar om daar nu helemaal voor naar Luxemburg te rijden. Daar gaat zoveel tijd inzitten.quote:Op zondag 26 juli 2009 08:57 schreef viccie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in Luxemburg staan tanken: 1,02 euro/liter
Simyo is gewoon een merknaam van KPN.quote:Op zondag 26 juli 2009 09:08 schreef PierreTT het volgende:
Geld zoeken en minuten kopen van een andere providerZo doen kleinere providers als Simyo etc het ook volgens mij
Het was even als voorbeeld bedoeld, blijkbaar een slecht voorbeeldquote:
Je begint met geld:quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:45 schreef appelsjap het volgende:
Aangezien alle telefonie providers (mobiel) vuile oplichters zijn wil ik mijn eigen provider beginnen. Eentje die wél eerlijk is.
Waar moet ik beginnen?
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2550156453790090544&ei=YRtsStToEITS-AaH2aXBDg&q=money+as+debt&hl=nlquote:Op zondag 26 juli 2009 10:07 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Je begint met geld:
- Geld om een backoffice op te zetten
- Geld om belminuten in te kopen bij een grote netwerkoperator
- Geld om een marketingcampagne op te zetten
- Geld voor de afwikkeling van je failissement over 6 maanden
quote:Op zondag 26 juli 2009 10:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het was even als voorbeeld bedoeld, blijkbaar een slecht voorbeeld
Zoiets bedoelde ik in ieder gevalquote:Op zondag 26 juli 2009 11:08 schreef viccie het volgende:
[..]
![]()
Een beter voorbeeld is dan de Rabobank. Rabomobiel heeft geen eigen netwerk maar koopt de benodigde capaciteit in bij een andere partij (KPN).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |