Ik raak de stofzuiger alleen met mijn schoenen aan en dan pak ik het uiteinde van de slang met mijn handen vast verder alles met de voeten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:42 schreef Tha_Flash het volgende:
stofzuiger schoonmaken een optie ????![]()
( of volschijten !! )
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:40 schreef ManianMan het volgende:
Klacht: Kut stofzuiger die naar pis stinkt als je hem aanzet.
Joh meen je dat? Sjonge jongen ESD, daar heb je 0,000000000001% kans op.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:55 schreef beware_reageerd het volgende:
Stofzuiger en computers is als niet kunnen zwemmen en in de zee springen. Dat gaat nooit goed.
Iets met ESD.
Dus het stinken lost zich vanzelf wel op, net als je baan.
Aha, goh joh nooit geweten. Moet je aan Lucent, AT&T en THALES verkopen wat je zegt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Joh meen je dat? Sjonge jongen ESD, daar heb je 0,000000000001% kans op.
Ik weet niet precies waarom, maar na deze post wil ik eigenlijk gewoon dat jij heel erg jeuk op je rug krijgt en hele korte armpjes.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Joh meen je dat? Sjonge jongen ESD, daar heb je 0,000000000001% kans op.
Dat kun je achteraf altijd wel stellen ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:16 schreef Kaneel het volgende:
Ik heb op een reparatieafdeling gewerkt met stricte ESD-regels. Maar zonder zou er ook weing mis zijn gegaan.
Het is ook wel terecht, maar het komt zo weinig voor. Ik werkte met zeer dure apparaten, dus je moet wel.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:22 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Dat kun je achteraf altijd wel stellen ja.
Gemiddeld is een cpu, niet volgens esd richtlijnen behandelt, voor ongeveer 40% al defect voordat het systeem ooit is opgestart.
Met ESD richtlijnen is dat nagenoeg 99 %.
Kwestie van rekenen en aplicaties. Maar geloof me dat AT&T anders nooit een garantie van 10 jaar had kunnen geven. (opp. leeftijd tot 25 jaar)
Zijn zo maar wat cijfers die getest zijn en klopte. (Eigen ogen mogen aanschouwen, ziet er wel leuk uit)
Maargoed, die hebben het dus fout, nou dan ik ook maar. Zo werk ik.
En mijn klanten en bedrijven (ook overheid) hoor ik niet klagen. Ieder zijn keus.
Wil mijn klanten over 10 jaar nog als klant hebben. Jullie kennelijk niet.
Dan snap je mijn punt. En geloof me, het komt vaker voor dan je denkt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:25 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Het is ook wel terecht, maar het komt zo weinig voor. Ik werkte met zeer dure apparaten, dus je moet wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |