abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:04:34 #1
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_71314896
Senaat stemd tegen meer F- 22 raptors

de senaat van de verenigde staten stemde tegen bijkomende F 22 raptors.
de F-22 word een zilveren kogel oplossing genoemd voor één of twee mogelijke scenario's. het geld dat gespendeerd zou worden aan de bijkomende raptors zou weggesmeten geld zijn die beter gespendeerd zou worden aan de uitrusting van de troepen in operatie's.
daarbij is de raptor in geen van beide huidige operatie's gebruikt geweest.
de F-35 is maar half zo duur als de raptor en beter geschikt voor huidige en toekomstige inzet .daarom dat men voluit voor de F-35 gaat en er de toekomstige ruggegraad van de air force gaat van maken .

http://www.deagel.com/new(...)tors_n000006375.aspx
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_71316294
De Raptor is inderdaad nogal overkill op dit moment. If everything fails, send in the Raptors.
Dit is natuurlijk wel een enorme tegenslag voor Lockheed Martin aangezien de Amerikanen een exportverbod hebben opgelegd voor de Raptor, zelfs voor haar eigen bondgenoten en dat maakt Amerika de enige afnemer van de Raptors

Het blijft een machtig toestel en ik vind het wel jammer dat ze zo weinig gebruikt worden.
pi_71319694
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:55 schreef Remco026 het volgende:
De Raptor is inderdaad nogal overkill op dit moment. If everything fails, send in the Raptors.
Dit is natuurlijk wel een enorme tegenslag voor Lockheed Martin aangezien de Amerikanen een exportverbod hebben opgelegd voor de Raptor, zelfs voor haar eigen bondgenoten en dat maakt Amerika de enige afnemer van de Raptors

Het blijft een machtig toestel en ik vind het wel jammer dat ze zo weinig gebruikt worden.
Ik vind dat onderstreepte wel de grootste onzin die er is.. laat weer zien wat voor vertrouwen de US of A in haar bondgenoten heeft. de militaire technologie van de EU moet zeker wel gedeeld worden met Uncle Sam..

Maar goed.. dat is 1 van de zoveel redenen waarom ik het niet zo op Amerika heb.
pi_71321864
Een duur vliegtuig dat is ontworpen voor een rol die sinds het einde van de koude oorlog wat minder in het oog springt. Echter zodra Rusland of China gaan lopen klooien is 187 opeens een heel klein aantal. Maar goed, als er geen geld is, dan moet je keuzes maken, en dan kan ik mij voorstellen dat de kosten van dit toestel niet echt opwegen tegen de voorziene baten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2009 19:07:44 ]
pi_71369879
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 19:07 schreef ocf81 het volgende:
Een duur vliegtuig dat is ontworpen voor een rol die sinds het einde van de koude oorlog wat minder in het oog springt. Echter zodra Rusland of China gaan lopen klooien is 187 opeens een heel klein aantal. Maar goed, als er geen geld is, dan moet je keuzes maken, en dan kan ik mij voorstellen dat de kosten van dit toestel niet echt opwegen tegen de voorziene baten.
dat denk ik ook, overigens is 187 goed genoeg als eerste aanvals wave
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')