Deze Topic is voor mensen die alleen hun aanwezigheid kenbaar willen maken, maar geen ellenlange verhalen willen vertellen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 Februari 2000).]
Dat kaartje van Jewel helemaal lief, het is een kaartje vanuit mijn eigen postkaarten service , dat is namelijk mijn eigen website Gootjes PostkaartenService. Maar heeeeeeeeeeeel lief thanks..ik zal later op de avond zeker reageren in die topic maar nu mag dat nog niet van Mimi
En nu ga ik echt slapen want het gaat echt even niet goed zo .
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 Februari 2000).]
ik ben er ook!
kan iemand me nou vertellen wat ik aanmoet, ik loop nog steeds in mijn kamerjas, en voor de suggestie van Voyeur is het veel te koud...
quote:
op 02-03-2000 om 04:02 PM schreef phileine het volgende:ik ben er ook!
kan iemand me nou vertellen wat ik aanmoet, ik loop nog steeds in mijn kamerjas, en voor de suggestie van Voyeur is het veel te koud...
Misschien mag je de roze badhanddoek van Mona wel even lenen voor deze speciale gelegenheid?
[Dit bericht is gewijzigd door Athena (Datum 03 Februari 2000).]
quote:
op 02-03-2000 om 03:59 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Oooh wat lief in die topic die ik niet mag lezen, zal het niet meer doen maar ben wel onder de indrukDat kaartje van Jewel helemaal lief, het is een kaartje vanuit mijn eigen postkaarten service
, dat is namelijk mijn eigen website Gootjes PostkaartenService.
Ik had al zo'n vermoeden maar ik dacht, er zijn toch nog wel meer margot's in Nederland.
* Jewel voelde al nattigheid met kerst.
Zie de Bushalte Topic
quote:
op 02-03-2000 om 04:24 PM schreef Perico het volgende:
Ik ben er ook, maar moet nu ook alweer weg. Sinds ik maandag bij RTL Live zat gaan enkele zaakjes plots in een stroomversnelling *zucht*
Ik wil weer de vergetelheid in!
Dus dat was je toch!! We dachten het al. Heb je de oproep in feedback al gezien??
* Athena heeft altijd gelijk.
Lekker belangrijk.....
Roache
Dag allemaal! Ik vond het heel erg leuk om op dit forum te zijn!!!
Liefs, Fannetje (die nu een beetje dronken van de champagne op TARA en Merels bruiloft moet gaan werken)!
quote:
op 02-03-2000 om 03:39 PM schreef Beppie het volgende:
Hallo allemaal, ik ben er nu maar ik ga weer, ik heb helaas een vervelende rugblessure waardoor ik maar heel kort kan zitten, en ik heb de pc helaas niet in de buurt van bank of bed staan. ik baal als een stekker dat ik deze reunie niet kan meemaken maar kijk vanavond zeker tv en als het weer gaat lees ik alles hier nog even na. Veel plezier allemaal!
groetjes Beppie
Wat vervelend voor je, Beppie en wat lief dat je ons veel plezier komt wensen! Beterschap meid!
Nou, het zij je gegund hoor
bogus.
maar luitjes, helaas moet ik alweer gaan. (m'n optreden bij lingo een paar jaar geleden heeft m'n hele leven veranderd.)
anyway, ik wens jullie met z'n allen een heeel fijne avond hier nog (jammer dat ik er overdag niet toch wat meer bij heb kunnen zijn, snif).
we zien elkaar toch hopelijk nog wel eens in een van de andere fora?
veel groeten & merci voor al jullie zeer leesbare en leuke bijdragen. ik heb er erg van genoten.
bixis
Oliebol, hou jij die mannen aan de bar een beetje in de gaten, want ze beginnen al aardig te lallen.
Achter het buffet liggen de satestokjes die kunnen in de koelcel zodat vanavond tegen 22.00 ze gegrilled kunnen worden, wel wat bewaren hoor want ik moet dah verslag maken
Dikke voor de gastvrouw
De afspraak is gecancelled. Voel me niet helemaal lekker en vind het hier vandaag toch veel gezelliger.
[Dit bericht is gewijzigd door Athena (Datum 03 Februari 2000).]
Wat was dat trouwens voor een afspraak waar ik niets van wist?
HIHI Casey
quote:
op 02-03-2000 om 08:50 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Athene ga lekker zitten jij hoeft vanavond niets te doen. Hier lekker koppie thee en dan maak ik tegen 23.00 wel wat warme gluhwein klaar.
Thanx Oliebol, daar was ik echt aan toe
Enne Casey, jij bent toch geen jaloers typje he?
quote:
op 02-03-2000 om 08:49 PM schreef wich het volgende:
Gegroet een ieder!Wich is ook weer van de partij.
He Wich jongen (of meisje weet ik veel) ze zijn naar je op zoek in de wat is er gebeurd met topic. Zeg ze ff dat je nog leeft, wil je?
En Athena hoe kom je erbij dat ik jaloers zou zijn? Ik wil gewoon een beetje weten wat je uitspookt! Gisteren was je ook al een half uur weg zonder verklaring, en toen ik Miep gisteren sprak bleek dat jij daar zondagmiddag heleaam niet geweest bent! Dus leg maar eens uit, waar was je dan? He? Zeker weer rotzooien met die enge Frits he?Nou als ik er achter kom... wee je gebeente!
Pffff.... een beetje van MIJ beweren dat ik jaloers zou zijn....
quote:
op 02-03-2000 om 09:15 PM schreef Casey het volgende:En Athena hoe kom je erbij dat ik jaloers zou zijn? Ik wil gewoon een beetje weten wat je uitspookt! Gisteren was je ook al een half uur weg zonder verklaring, en toen ik Miep gisteren sprak bleek dat jij daar zondagmiddag heleaam niet geweest bent! Dus leg maar eens uit, waar was je dan? He? Zeker weer rotzooien met die enge Frits he?Nou als ik er achter kom... wee je gebeente!
Pffff.... een beetje van MIJ beweren dat ik jaloers zou zijn....
Huh?? Casey daar gaat mijn goede reputatie!
Is dit omdat ik niet meer in die slaapzak wilde? Maar jij zei dat je zo snurkt!
Enne, hij heet geen Frits, maar hij heeft wel een i in zijn naam .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |