OV = Overtollig Vet?quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:23 schreef Sjeen het volgende:
Dat ook Fogel... Ik heb een auto en een fiets, who needs OV
Was het maar zo dat ik daar allergisch voor was, zou wel handig zijn...quote:
Ben jij gek!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb heel af en toe OV nodig als ik in het buitenland ben, maar uitsluitend als het te gortig wordt om een taxi te pakken. En de eerste klas in een ICE bijvoorbeeld is zo slecht nog niet
Misschien kunnen we de media wel zover krijgen om te melden dat het levensgevaarlijk is om het OV te gebruiken nu met de Mexicaanse griep zodat iedereen voortaan de auto of fiets, of zelfs benenwagen moet gebruiken
Handig?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Was het maar zo dat ik daar allergisch voor was, zou wel handig zijn...
Goed idee, en dan trap ik er lekker niet in, nog meer ruimte in de trein.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:27 schreef Fogel het volgende:
Misschien kunnen we de media wel zover krijgen om te melden dat het levensgevaarlijk is om het OV te gebruiken nu met de Mexicaanse griep zodat iedereen voortaan de auto of fiets, of zelfs benenwagen moet gebruiken
Moeten ze wel een auto kunnen betalen, vandaar de optie fiets en benenwagenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:31 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ben jij gek!
Het was nu mooi rustig op de weg. Doorrijden zonder remmen.
Als iedereen in de auto gaat zitten, schiet het weer niet op. Dan maar de griep voor de OV-reizigers.
Casco (of volledig casco) is hier ook niet ongebruikelijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moeten ze wel een auto kunnen betalen, vandaar de optie fiets en benenwagen
Kreeg vandaag de verzekeringspolis van de nieuwe auto, nog geen 40¤ per maand voor een "topp kasko" (ik denk dat het in NL all-risk genoemd wordt) verzekering
We hebben hier nog de smaken deelcasco, volledig en top. Bij de laatste krijg je onder andere een huurauto mee bij ongeveer alles en je krijgt gewoon een compleet nieuwe auto als je de auto binnen de eerste 3 jaar total loss rijdt. Bij volledig casco krijg je de dagwaarde ipv een volledig nieuwe auto uit de fabriek.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Casco (of volledig casco) is hier ook niet ongebruikelijk.
Ja, als ik allergisch was voor overtollig vet, dan zou ik er waarschijnlijk net eve iets meer aan doen om het te voorkomen. Nu heeft het bourgondische nog net even iets te vaak de overhand...quote:
Maar dat heeft dan soms ook weer zijn voordelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, als ik allergisch was voor overtollig vet, dan zou ik er waarschijnlijk net eve iets meer aan doen om het te voorkomen. Nu heeft het bourgondische nog net even iets te vaak de overhand...
We hebben hier ook nog verschillende smaken volgens mij, maar ik houd me niet zo bezig met verzekeringen. Ik bedoelde alleen dat de term hier regelmatig gebruikt wordt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
We hebben hier nog de smaken deelcasco, volledig en top.
Ik vind deze eigenlijk mooierquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:02 schreef ManAtWork het volgende:
Zo, nu nog even huilen naar de volle maan.
[ afbeelding ]
En dan nog even slapen.
Nog maar 2,5 week...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:31 schreef ManAtWork het volgende:
Het was nu mooi rustig op de weg. Doorrijden zonder remmen.
Dank jequote:
Hier nog 4,5 weekquote:
Lama,...quote:
Volgende week is de bouwvak hier voorbij.quote:
Heb jij zwangerschapsverlof??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:37 schreef Sjeen het volgende:
En ook goeiemorgen!
[..]
Hier nog 4,5 week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |