Ik heb er per ongeluk ook al mijn nieuwe sportschoenen mee gemold.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:20 schreef Rosbief het volgende:
En die grassprieten die eruit springen zijn pijnlijk, ik ben bang van die dingen
Meh, wat ben ik het met de klacht eens. Ik wordt er ook gek van. Heb ook meerdere dingen geprobeerd.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, Strimmers ja.
Die dingen, bedoeld om de kantjes van gazons enzo bij te werken.
Zo'n ding:
[ afbeelding ]
Wat zijn me dat toch kut-apparaten.![]()
Welk merk of type je ook neemt, ze zijn meestal veel te klein (ik krijg het na 5 minuten al in mijn rug), altijd springt de stroomkabel los, en eeuwig dat gekut met dat plastic lijntje dat na een minuut strimmen al tot het centrum is opgesleten.
En het op de doos met grote rode letters aangeprezen 'automatic line feeder' werkt van geen kanten.
Je moet zelf dat touwtje proberen uit te rekken, wat veelal niet lukt omdat het oprolmechanisme weer faalt. Moet je heel dat mechanisme uit elkaar halen en gedoe.
Na 10 minuten al 10x het touwtje te moeten verlengen heb ik het al helemaal gehad.
Ik heb al 3 apparaten versleten, allemaal verschillende soorten, maar geen enkele werkt.
Wat een ergernis.
Ga jij lekker 4 hoog wonen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:23 schreef Yankee_One het volgende:
wie gaat er dan ook bij de plantsoenendienst..
had een beroep geleerd
Inderdaad ja. En dan heb je nog vaker van die josties die ergens zo'n ding aan het gebruiken zijn en dan geen rekening houden met langslopende mensen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:20 schreef Rosbief het volgende:
En die grassprieten die eruit springen zijn pijnlijk
Is je snoer ook verguld voor betere stroomtoevoer?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:55 schreef sinadO het volgende:
Ik heb een Black & Decker en die werkt perfect, óók de automatische linefeeder. Kortom, TS koopt pauperzooi en verwacht dat het werkt.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:03 schreef osmo het volgende:
[..]
Is je snoer ook verguld voor betere stroomtoevoer?
What the..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:20 schreef IkBenOzan het volgende:
Je kan er veel leukere dingen mee doen.![]()
[ afbeelding ]
Wat een kankervette postquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:36 schreef Jarzwork het volgende:
Bonusklacht: plantsoendienst die denkt te patsen door dat ding continu stoten gas te geven...
tsja eerlijk is eerlijk je bent wel een baas met zo'n 2-takt bezemsteel, ik heb mn vriendin dan ook vertelt dat het ok is als ze me verlaat voor zo'n mengsmerings-ridder; de totale macht over een 50cc blokje, het geluid van 0,01 briesende paardekracht, het strooien met andermans brandstof, het brute geluid van een 1-cylinder... wat een rijkdom, wat een klasse, wat een koningen... ik zal haar dit nooit kunnen bieden, noch wil ik het haar onthouden, vaarwel....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraard! Daardoor maait ie veel netter.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:03 schreef osmo het volgende:
[..]
Is je snoer ook verguld voor betere stroomtoevoer?
Dat dus. Zeker voor een kleine tuin. Je gaat toch niet zo'n ding kopen voor de randjes van je grasveldje van een paar vierkante meter..quote:
vrouwen vinden littekens toch stoer en sexyquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:20 schreef IkBenOzan het volgende:
Je kan er veel leukere dingen mee doen.![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |