Het had door iemand anders geschreven kunnen zijn, die briljante topictitel, maar het geluk wilde dat ik dat deed. Als iemand anders dat namelijk had geschreven was er lang niet zo'n pracht van een verhaal gekomen als dat nu aan zal vangen. Laat ik eerst verder uitwijden over die masturbatie. Het is al een hele, hele tijd geleden dat ik het genoegen had in mijn EIGEN woning achter mijn EIGEN computer (hoewel deze me door iemand - net als vrijwel de rest van mijn hele huisraad - geschonken is) aan mijn EIGEN pik heb kunnen trekken. Dat heeft meerdere redenen. Ten eerste bezat ik geen computer en ten tweede heb ik onlangs een besnijdenis moeten ondergaan, zodoende dat dat masturberen niet al te gemakkelijk ging... maar nu, het tij is gekeerd! Nondeju, een vlekken op m'n overhemd, dat wil je niet weten.
Genoeg geoudehoerd.
Het overkwam me een paar dagen geleden dat ik op straat werd aangesproken door een jongen die, hoe vaak ik daar ook naar informeerde, mij zijn naam niet wilde zeggen. Hij kwam op mij af en zei: 'Ben jij een Hollander?' Ik zeg hem: 'Ja, een échte Hollander.' Dat zeg ik altijd omdat blijkt dat de meeste Nederlanders die in België wonen uit Brabant, Zeeland en Limburg afkomstig zijn,- thans de Nederlanders van mijn leeftijd en die hebben natuurlijk geen ruk met Holland te maken. Dat zijn kankerboeren, zoals we dat noemen.
Dan nu de grap: ik durf te verwedden dat jullie graag hadden gelezen hoe dat verder ging, die ontmoeting, maar dat vertel ik lekker niet! Ha! Stik er maar lekker in. Ik reken nog even een som uit en dan ga ik slapen. Niet dat ik daadwerkelijk iets uit te rekenen heb, maar een behoefte daar toe! Wat zou - ik roep maar iets - 234 gedeeld door 43 zijn? Wie het weet, zegt het maar.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."