nah kotsen is te ku\tquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:01 schreef Barbusse het volgende:
Eerst even een slaapkotsje doen voor je naar bed gaat hè?
sicher verdammt weit wefg.quote:
Maar dan is je maag leeg in kun je in ieder geval met een gerust hart naar bed, zonder de angst 's nachts over te moeten geven terwijl je nog te dronken bent om wakker te worden zodat je stikt in je eigen kots waarop je moeder je de volgende vind half over het bed gelegen met de uitgedroogde korts over je gezicht en in je ogen waardoor ze voor de rest van d'r leven een fobie heeft voor alcohol, bedden en pubers die niet tegen drank kunnen.quote:
neeee dat is echt te kur\tquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:06 schreef Mr_DG het volgende:
Meer drinken, totdat je in de 'draaimolen' zit.
Maar dan slaap je wel. ik wel iig.quote:
goed punt. alleen zal het zeker een week duren voorrdat iemand erachterkomt dat ik dan dood ben. me moeder is 900 km van me wegquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan is je maag leeg in kun je in ieder geval met een gerust hart naar bed, zonder de angst 's nachts over te moeten geven terwijl je nog te dronken bent om wakker te worden zodat je stikt in je eigen kots waarop je moeder je de volgende vind half over het bed gelegen met de uitgedroogde korts over je gezicht en in je ogen waardoor ze voor de rest van d'r leven een fobie heeft voor alcohol, bedden en pubers die niet tegen drank kunnen.
Regeren is vooruit zien toch?
De expert spreektquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Neem nog een paar slokken sterke drank, dan komt het vanzelf
ik niet. dan kan ik alleen maar zitten. als ik dan ga kiggen kots ik zeker en ik haart kotsen. zeker als het me nuejs uitkomtquote:
Diegene die je dan vind zal dan dus ook nog eens een fobie overhouden aan uitgedroogd vlees, vliegen en ontbindingslucht. Ik zou kotsen man! Ook al is het alleen maar voor de mensen om je heen! Better safe then sorry!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:09 schreef frastanz het volgende:
[..]
goed punt. alleen zal het zeker een week duren voorrdat iemand erachterkomt dat ik dan dood ben. me moeder is 900 km van me weg
6 dubele vodka, 2 jameson 12 yrs old, 6 pints guinnes, 2 halve liters Fohrenburger, 1 ramazoti en 3 xuxu shots. alles door elkaaar dus. normaal val ik in coma zodra ik in bed ligquote:
misschien da maar een vingrin me strot...maar ik betwijfel of ik dan zal slapenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Diegene die je dan vind zal dan dus ook nog eens een fobie overhouden aan uitgedroogd vlees, vliegen en ontbindingslucht. Ik zou kotsen man! Ook al is het alleen maar voor de mensen om je heen! Better safe then sorry!
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:15 schreef frastanz het volgende:
[..]
misschien da maar een vingrin me strot...maar ik betwijfel of ik dan zal slapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |