Ja, praat onfatsoenlijk gedrag maar goed.quote:
Dat klopt want ik ben een pauperhoer uit Rotterdam..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:52 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ja, praat onfatsoenlijk gedrag maar goed.
Twee van die gasten deden al erg agressief. Niet verstandig.quote:
Dus ben je maar snel naar huis gelopen om op internet te klagen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:54 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Twee van die gasten deden al erg agressief. Niet verstandig.
Jij houdt ook geen rekening met medepassagiers?quote:
Ik rij auto.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:55 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Jij houdt ook geen rekening met medepassagiers?
Zeven uur geleden vond het plaats. Ik vind het verbazingwekkend dat dit gedrag normaal wordt gevonden door deze jongeren.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus ben je maar snel naar huis gelopen om op internet te klagen?Triest figuur.
Misschien hebben ze je niet gezien, achter je stoel gekropen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:56 schreef Verlicht het volgende:
![]()
[..]
Zeven uur geleden vond het plaats. Ik vind het verbazingwekkend dat dit gedrag normaal wordt gevonden door deze jongeren.
Ja, dat wordt het.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:56 schreef Verlicht het volgende:![]()
[..]
Zeven uur geleden vond het plaats. Ik vind het verbazingwekkend dat dit gedrag normaal wordt gevonden door deze jongeren.
Ooit, ooit mag ik 1ste klas rijden.quote:
Dus je ergert je, zegt er niks van, en gaat daarna een topic openen over iets waar je niks aan durft te doen. Niks zal veranderen, want de mensen die dat kunnen doen, zitten op internet hun frustraties af te reageren in plaats van het probleem op te lossen. Nederland is Nederland niet meer, het land gaat naar de klote, met al die lafkakkers die geen enkel offer durven te brengen...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:54 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Twee van die gasten deden al erg agressief. Niet verstandig.
Nee, ik zat met hen in de gang. Zes stoeltjes, krap tegen elkaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien hebben ze je niet gezien, achter je stoel gekropen.
Ga dan voortaan op een normale plaats zitten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:58 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Nee, ik zat met hen in de gang. Zes stoeltjes, krap tegen elkaar.
Je hebt gelijk. Eerst probeerde ik mijn Groene gewoon te lezen. Na 10 minuten lukte dat niet meer (luidruchtiger door alcohol). Ik twijfelde.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus je ergert je, zegt er niks van, en gaat daarna een topic openen over iets waar je niks aan durft te doen. Niks zal veranderen, want de mensen die dat kunnen doen, zitten op internet hun frustraties af te reageren in plaats van het probleem op te lossen. Nederland is Nederland niet meer, het land gaat naar de klote, met al die lafkakkers die geen enkel offer durven te brengen...
Nee, teveel spullen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga dan voortaan op een normale plaats zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |