Dus ik zit hier lekker even naar een stel fijne bachata's te luisteren, gaat ineens de bel. Wie zou dat op dat late uur kunnen zijn. Misschien mijn 'vriendin' die vandaag teruggekomen is van vakantie en zin heeft om even flink genomen te worden. Hmm... dat zou best wel eens zo kunnen zijn dus ik vraag via de intercom wie er is. Hoor ik geluid uit de hal komen. Zou ze al boven zijn?
Ook al woon ik in een prachtwijk, ik doe dus open. Staat er een oud boos koelie vrouwtje voor de deur die informeert waar die herrie vandaan komt. Blijkbaar is ze een onderbuur van me. Eentje die ik al die jaren die ik hier woon nooit gezien heb.
Herrie? Welke herrie? Vraag ik aan het verwarde quasi negervrouwtje. Blijkbaar vindt ze dat ik mijn kleren niet mag wassen. Ik zeg tegen haar dat het nog geen twaalf uur is en dat ik best mijn wasje mag draaien. Ze wordt heeeeeel boos en na wat schelden en tieren zegt ze dat ze de politie gaat bellen.
Als ze weer naar de lift strompelt adviseer ik haar om deaud te gaan, gek oud vrouwtje

Klacht: Gekke oude vrouwtjes die je 's avonds lastig komen vallen
Subklacht: Geen stomende seks
Antiklacht: Zomercarnaval