Vrouwen zijn soms lastig te begrijpen, dat zal zo'n 5% van FOK! uit praktijkervaring kunnen be-amen.
Voor de andere 95%:
Een vrouw aanspreken, waarom het ook jou niet luktVrouwen zijn meesters in eufemismen bedenken en praten soms in dubbelzinnige taal. De chick zegt bijvoorbeeld: ik heb het koud.
Dan zijn er aantal opties:
-Ze wil een deken

-Ze wil naar huis

-Ze wil dat je een arm om haar heen slaat
-Ze wil ballen
-Het raam moet dicht
-De verwarming moet hoger
-Ze wil een kopje thee
Vrouwen zijn ook meesteressen in het verzinnen van eufemismen als het over sex gaat. Ja, laten we het beestje maar gewoon bij de naam noemen, want dat doen vrouwen namelijk niet. Vooral als er andere vrouwen bij zijn. "Volgens mij is hij best mooi van dichtbij" of "Ik zou best met hem willen knuffelen" of "Ik heb het koud", maar ook, hoe walgelijk! : "Hihi, met die zou ik wel eens een beschuitje willen eten." Hou er gewoon mee op en zeg dat je wil palen, neuken of genomen worden. Voor mijn part zeg je dat je onderbroek klotst. Op die manier verschaf je mannen een hoop duidelijkheid en zeg je waar het op staat. Al dat gedraai er omheen

, dat kost alleen maar tijd, en daar zijn wij, mannen

, de dupe van. Er zijn oorlogen gevoerd om minder

Klacht: vrouwen die er omheen draaien
Disclaimer: dit zijn slechts een aantal voorbeelden
[ Bericht 0% gewijzigd door Hetiszover op 24-07-2009 22:49:55 ]
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.