quote:
Ik wil graag een serieuze discussie.quote:
Ik weet van niets. Bron?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:45 schreef Smart_ass het volgende:
Dan heb je het nieuws niet gevolgd. Ze willen toch een voetbalboot laten varen tijdens de gaypride ofzo?
Ik vind het niet terecht, maar kan er wel een beetje inkomen. In die zin dat voetbal voornamelijk is gebouwd op een macho-cultuur en daar is volgens velen geen plaats voor homo's. Heel bekrompen natuurlijk, maar de komende jaren zie ik het absoluut niet veranderen. Misschien als de homo-voetballers als een man naar buiten komen, maar dat waag ik te betwijfelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ik wil graag een serieuze discussie.Wat vinden jullie hier nu van dan?
Dat is wel een goed initiatief, jammer dat er geen homoseksuele voetballers meevaren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:47 schreef Smart_ass het volgende:
Oud-spelers.http://www.sportweek.nl/v(...)ersboot_op_Gay_Pride
Kon zo gauw niets beters vinden.
Die is toch getrouwd met een vrouw?quote:
Dat is zo, maar als er een speler uit de kast komt is hij bij elke uitwedstrijd de lul. En in de kleedkamer waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:50 schreef Biels het volgende:
Omdat het algemeen bekend is dat voetbal een mannen-mannenwereld is. Sowieso is de wereld van topsport keihard, daar ga je weinig homo's vinden. Ik weet niet waar het aan ligt, het zal wel een mentale kwestie zijn.
Verder is rassendiscriminatie natuurlijk een veel groter probleem. Denk aan de oerwoudgeluiden tijdens een wedstrijd. Wanneer heb je ze voor het laatst handtasjes het veld op zien gooien toen er een speler aan de bal was?
Je geeft precies aan waarom homodiscriminatie wél een groter probleem is dan het overbenadrukte racisme. Spelers durven er gerust voor uit te komen dat ze neger zijn (dohquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:50 schreef Biels het volgende:
Verder is rassendiscriminatie natuurlijk een veel groter probleem. Denk aan de oerwoudgeluiden tijdens een wedstrijd. Wanneer heb je ze voor het laatst handtasjes het veld op zien gooien toen er een speler aan de bal was?
Hoeveel oud-voetballers ken jij die openlijk hebben toegegeven dat ze homo zijn? Ik denk oprecht dat het gewoon een kwestie is dat ze er niet zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:51 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat is zo, maar als er een speler uit de kast komt is hij bij elke uitwedstrijd de lul. En in de kleedkamer waarschijnlijk ook.
Nouja, niet dat ze er niet zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:53 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoeveel oud-voetballers ken jij die openlijk hebben toegegeven dat ze homo zijn? Ik denk oprecht dat het gewoon een kwestie is dat ze er niet zijn.
Verder, noem eens een lesbische topsporter, Fascination. Je bekijkt het godverdomme wel erg eenzijdig he. [ afbeelding ]
In italie zijn er nog fanschare's die zwarten niet moeten. Dat lijkt me wel even een groter probleem om te tackelen (heh) dan die 100 man die zelf de keuze maakt om niet uit de kast te komen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:53 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Je geeft precies aan waarom homodiscriminatie wél een groter probleem is dan het overbenadrukte racisme. Spelers durven er gerust voor uit te komen dat ze neger zijn (doh), maar kasthomo's blijven kasthomo's.
Martina Navratilovaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:53 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoeveel oud-voetballers ken jij die openlijk hebben toegegeven dat ze homo zijn? Ik denk oprecht dat het gewoon een kwestie is dat ze er niet zijn.
Verder, noem eens een lesbische topsporter, Fascination. Je bekijkt het godverdomme wel erg eenzijdig he. [ afbeelding ]
Anthony Lurling van Nacquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:41 schreef Fascination het volgende:
Vraag iemand een homoseksuele voetballer op te noemen en diegene moet je het antwoord schuldig blijven.
Die extreme Italianen zullen vast smullen van homo's op het veld.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:56 schreef Biels het volgende:
[..]
In italie zijn er nog fanschare's die zwarten niet moeten. Dat lijkt me wel even een groter probleem om te tackelen (heh) dan die 100 man die zelf de keuze maakt om niet uit de kast te komen.
Ik vind het kinderlijk en ouderwets.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:48 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik vind het niet terecht, maar kan er wel een beetje inkomen. In die zin dat voetbal voornamelijk is gebouwd op een macho-cultuur en daar is volgens velen geen plaats voor homo's. Heel bekrompen natuurlijk, maar de komende jaren zie ik het absoluut niet veranderen. Misschien als de homo-voetballers als een man naar buiten komen, maar dat waag ik te betwijfelen.
Er is eens zo'n boek uitgekomen over homoseksuele voetballers, uiteraard niet met naam, volgens dat boek zijn er behoorlijk wat voetballers die homo zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:50 schreef Biels het volgende:
Omdat het algemeen bekend is dat voetbal een mannen-mannenwereld is. Sowieso is de wereld van topsport keihard, daar ga je weinig homo's vinden. Ik weet niet waar het aan ligt, het zal wel een mentale kwestie zijn.
Mauresmo en nog wat andere tennissters, maar in de tenniswereld wordt daar niet zo bekrompen over gedaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:53 schreef Biels het volgende:
[..]
Bron?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:57 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Anthony Lurling van Nac
Klacht ongegrond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |