Ja? Ik zeg: doen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:42 schreef Biels het volgende:
Stel jezelf de vraag: zou je haar willen geven?
Ja paar weken geleden op n bruilof mischien wel een maand geleden ofzo.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
Maar je hebt haar al wel eens gezien TS?
Ik zou haar niet weggeven dat nooit ik houd haar lekker zelfquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:43 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ja? Ik zeg: doen!
Nee? Ik zeg: je gaat met de verkeerde mensen om
Neuh ben geen homoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:45 schreef Tja..1986 het volgende:
Een jongen/man die zorgen maakt over hoe zijn haar zit.. Zet die cam gewoon aan, maakt niets uit, het is een meisje, en jij bent duidelijk homo.
In dat geval kan je me PM'en voor een foto van mij, zodat je dat sletje helemaal gek kan maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:46 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zou haar niet weggeven dat nooit ik houd haar lekker zelf![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe bekrompenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:45 schreef Tja..1986 het volgende:
Een jongen/man die zorgen maakt over hoe zijn haar zit..
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja paar weken geleden op n bruilof mischien wel een maand geleden ofzo.
Het komt steeds vaker voorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:45 schreef Tja..1986 het volgende:
Een jongen/man die zorgen maakt over hoe zijn haar zit.. Zet die cam gewoon aan, maakt niets uit, het is een meisje, en jij bent duidelijk homo.
Hoezo? Dat je je haar goed doet vind ik prima, maar dat je niemand durft te zien als het even niet goed zitquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:50 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Hoe bekrompen
We leven niet in de 18e eeuw.
Ja maar dat is ook raarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de tijd dat je in dit topic bezig bent had je al lang je haar kunnen stylen
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:56 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook raarwebcam is al aan zeg je ja ik ga even mijn haren doen
zal ze nog gekker van opkijken.
Dat is zo, maar als man wil ik mijn haar wel netjes hebben als ik me vertoon aan een meisje, zeker de eerste keren. Daarna verdwijnt dat natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:56 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo? Dat je je haar goed doet vind ik prima, maar dat je niemand durft te zien als het even niet goed zit![]()
Dat is al erg bij vrouwen, en bij mannen is dat helemaal
Waarom zou ze er gek van opkijken?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:56 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook raarwebcam is al aan zeg je ja ik ga even mijn haren doen
zal ze nog gekker van opkijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |