Ik vind 't niet netjes van je dat je die persoon bij naam noemt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:30 schreef weasel85 het volgende:
Hier gaat het om een vent van in de begin 20 jaar, die afspreekt met meiden en daarna zijn 'charmes' gebruikt, om te vragen of ze zich een beetje op hun gemak voelen, met als antwoord 'nee' en toch dingen blijft proberen. Wat uiteindelijk eindigt op een 'I've got to find a parking place with my: 'look, I've got a silver bling bling car!'', en geen fijne (ongewild) sex voor de dames (want ze kunnen geen kant uit). En als hij op 't punt staat om naar huis te gaan, trekt hij even zoveel xx euro uit zijn jasje.
Als 'goedmakertje' zegt ie dan.
En vervolgens nog eens aanbiedt (per sms) om met meerdere jongens over haar heen te gaan, en als goedmakertje zoveel xxx euro... Als ze hier niet op ingaan hij de filmpjes op internet gaat gooien, die hij vooraf had gemaakt, (inderdaad, onder dwang, en nee ik heb de filmpjes niet).
I smell a loverboy here
Hij zit trouwens ook nog eens op het eurocollege hogeschool![]()
http://weasel85.hyves.nl < dit is 'm![]()
Door hem is nu een vriendin van me flink paniekerig en bang
blaming the victimquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:32 schreef AffenStrudel het volgende:
Aangeven, en drop de vriendin.
Vrouwen die vatbaar zijn voor loverboys
WE ZULLEN HEM PAKKEN HOOR!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:35 schreef Biels het volgende:
Verder is het niet echt een loverboy, meer een rapist. En je vriendin is niet goed wijs dat ze de politie niet belt maar de fok internethelden erop loslaat.
Wat dacht je ervan als een loverboy dreigt je moeder te verkrachten en met een groepje je vader dood te slaan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:39 schreef Acinonyx het volgende:
Eigenlijk zijn die meiden toch altijd wel dom als ze erin trappen of zich laten gebruiken, onder het mom van "ze kunnen geen kant op". Zolang ie je niet ergens aan vastbindt of opsluit, of iets grappigs in je drinken doet, kan je altijd een kant uit. Of hebben die wijven geen handjes en voetjes en een bek om zich te verdedigen of te protesteren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |