Ik vind 't niet netjes van je dat je die persoon bij naam noemt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:30 schreef weasel85 het volgende:
Hier gaat het om een vent van in de begin 20 jaar, die afspreekt met meiden en daarna zijn 'charmes' gebruikt, om te vragen of ze zich een beetje op hun gemak voelen, met als antwoord 'nee' en toch dingen blijft proberen. Wat uiteindelijk eindigt op een 'I've got to find a parking place with my: 'look, I've got a silver bling bling car!'', en geen fijne (ongewild) sex voor de dames (want ze kunnen geen kant uit). En als hij op 't punt staat om naar huis te gaan, trekt hij even zoveel xx euro uit zijn jasje.
Als 'goedmakertje' zegt ie dan.
En vervolgens nog eens aanbiedt (per sms) om met meerdere jongens over haar heen te gaan, en als goedmakertje zoveel xxx euro... Als ze hier niet op ingaan hij de filmpjes op internet gaat gooien, die hij vooraf had gemaakt, (inderdaad, onder dwang, en nee ik heb de filmpjes niet).
I smell a loverboy here
Hij zit trouwens ook nog eens op het eurocollege hogeschool![]()
http://weasel85.hyves.nl < dit is 'm![]()
Door hem is nu een vriendin van me flink paniekerig en bang
blaming the victimquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:32 schreef AffenStrudel het volgende:
Aangeven, en drop de vriendin.
Vrouwen die vatbaar zijn voor loverboys
WE ZULLEN HEM PAKKEN HOOR!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:35 schreef Biels het volgende:
Verder is het niet echt een loverboy, meer een rapist. En je vriendin is niet goed wijs dat ze de politie niet belt maar de fok internethelden erop loslaat.
Wat dacht je ervan als een loverboy dreigt je moeder te verkrachten en met een groepje je vader dood te slaan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:39 schreef Acinonyx het volgende:
Eigenlijk zijn die meiden toch altijd wel dom als ze erin trappen of zich laten gebruiken, onder het mom van "ze kunnen geen kant op". Zolang ie je niet ergens aan vastbindt of opsluit, of iets grappigs in je drinken doet, kan je altijd een kant uit. Of hebben die wijven geen handjes en voetjes en een bek om zich te verdedigen of te protesteren ?
Ow jah, dan is het natuurlijk een ander verhaal. En die wijfjes die dat hebben zijn vaak al mentaal erg breekbaar en ook errug naïef...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan als een loverboy dreigt je moeder te verkrachten en met een groepje je vader dood te slaan?
Geloof me maar dat je dan zwicht, zeker als je al psychologisch ingestampt hebt gekregen dat je waardeloos bent en je weet door ervaring dat ze ertoe in staat zijn(er gaat een heel conditioneringsproces aan vooraf).
Het is niet zo zwart-wit als je denkt hoorpolitie waarschuwen? chique maar dan doen vrienden het wel (bij sommige gevallen zaten zelfs "handlangers" bij de revalidatiekliniek)
zie latere editquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ow jah, dan is het natuurlijk een ander verhaal. En die wijfjes die dat hebben zijn vaak al mentaal erg breekbaar en ook errug naïef...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
En als ze dat niet zijn, dan worden ze zo gemaakt. 'T zijn hufters hoor
Ik heb enige ervaring met slachtoffers en er valt je niks meer in als je hoort tot hoever dit soort lui willen gaan
Hij kijkt engquote:
iemand moet even met photoshop ze'n ogen "evil-red" maken, dat maakt em wat overtuigender schuldigquote:
Geen idee, het ziet er wel vreemd uit iig.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft hij daar bereklauwen daar boven zijn ogen hangen?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:48 schreef DrDentz het volgende:
Maar.. iemand kan toch zo'n topic maken met mijn big pimpin' hyves erbij. Het is te vroeg om de knokploeg in te schakelen. Bart = innocent (until proven guilty).
Je kan hem wel berichten sturen en zijn pics checken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:41 schreef NoFidea het volgende:
@cooleboy
Zijn krabbels staan op priveEr zit een luchtje aan die gozer
is dat niet gewoon ergens in Pattaya (Thailand)..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:45 schreef cooleboy het volgende:
[..]
Je kan hem wel berichten sturen en zijn pics checken.
Dit is zijn hosselchick die hij meenam naar zijn weekendje Parijs, neem ik aan:
[ afbeelding ]
cool.
quote:Hee man,
alles goed?
Ik heb wat gehoord van mensen via-via... en ik dacht je mij misschien kon helpen, als je begrijpt wat ik bedoel. Geld is geen probleem.
Als je ook interesse voor mij hebt, stuur mij snel een bericht terug.
Met vriendelijk groet,
Gert.
Nopes, Parijs. Ik zou zeggen, check zijn pics.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:46 schreef marcusa het volgende:
[..]
is dat niet gewoon ergens in Pattaya (Thailand)..
jij bent die gast he.. of niet..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:49 schreef cooleboy het volgende:
Ik heb hem het volgende bericht gestuurd:
[..]
[..]
Nopes, Parijs. Ik zou zeggen, check zijn pics.![]()
cool
Hoe ik weet of hij naar Parijs is geweest? Op zijn album zie je duidelijk pics van een vertrekbord op een station richting Parijs, de Eiffeltoren, de Arc de Triomphe... daar hoef ik hem toch niet voor te zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:50 schreef marcusa het volgende:
[..]
jij bent die gast he.. of niet..
beetje reclame maken voor jezelf![]()
Nee? Dat werd helemaal niet gevraagd?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:52 schreef cooleboy het volgende:
[..]
Hoe ik weet of hij naar Parijs is geweest?
Hoeft ook niet, wat ze net zei kon het ook een aanname zijn.quote:
Is dat jouw hyves kloon, NoFidea?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:59 schreef NoFidea het volgende:
http://petrike23.hyves.nl/ maakt haast nog een grotere kans![]()
[ afbeelding ]
Oneequote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:59 schreef NoFidea het volgende:
http://petrike23.hyves.nl/ maakt haast nog een grotere kans![]()
[ afbeelding ]
Ja , zodat jij als "wandelaar" (lees hookers.nl) zich aan wat meiden van hem kan vergrijpenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:07 schreef NelsonWandelaar het volgende:
In welke regio speelt zich dit af?
De FOK!-knokploeg...??!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:22 schreef moomoo het volgende:
Dit ziet eruit als een klus voor de Fok!-knokploeg.
Het erge is dat ik denk dat je ook nog gelijk hebtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
De FOK!-knokploeg...??!
[ afbeelding ]
Sure..
En dan hebben ze ook nog zo een debiel "windkapsel " :quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:17 schreef Tuvai.net het volgende:
Sowieso, van die dertien-in-een-dozijn jochies met een (fatsoenlijke) baan, scholing noch toekomstperspectief die in een pak 'op stap' gaan.![]()
![]()
Dat is een hype op FOK!, wist je dat niet?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:40 schreef BlueMage het volgende:
Leuk om zo met je naam op internet te staan en dan blijkt later dat je er niks mee te maken hebt.
Daarom doen ze het ook op internet he, via je veilige beeldschermpje kun je geen klapjes krijgen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:51 schreef Michielos het volgende:
Sowieso, als je ergens NIET bang voor hoeft te zijn, is het wel voor de FOK fightcrew in het algemeen en voor KLB users (:') !) in het bijzonder.
Wees gerust, er komt ooit nog een tijd dat we dit soort capriolen uit kunnen halen:quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daarom doen ze het ook op internet he, via je veilige beeldschermpje kun je geen klapjes krijgen.
Was het maar waar, ik ben officieel compleet geweldloos, maar voor sommigen hier wil ik best een uitzondering maken zolangzamerhand. (hihi, ik zei hand..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:10 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Wees gerust, er komt ooit nog een tijd dat we dit soort capriolen uit kunnen halen:
[ afbeelding ]
Zullen we maar vast 1 min stilte houden dan ?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:17 schreef Michielos het volgende:
TS heeft wel al een tijdlang niet meer gereageerd. Zou hij dan toch te grazen zijn genomen?
Ik vind het lang. Op 4 mei 2 minuten voor duizenden, voor TS vind ik 1 seconde wel genoeg, en dan daarna weer hard lachen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:18 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zullen we maar vast 1 min stilte houden dan ?
Oke dan word het afgeblazenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind het lang. Op 4 mei 2 minuten voor duizenden, voor TS vind ik 1 seconde wel genoeg, en dan daarna weer hard lachen.
Die vind je ook niet bij hem, die vind je bij mijquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:31 schreef Furia het volgende:
Ik heb alle foto's bekeken, maar heb nog steeds niet de charme gevonden waar die vrouwen dan voor vallen. Wat een kriep!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan als een loverboy dreigt je moeder te verkrachten en met een groepje je vader dood te slaan?
Geloof me maar dat je dan zwicht, zeker als je al psychologisch ingestampt hebt gekregen dat je waardeloos bent en je weet door ervaring dat ze ertoe in staat zijn(er gaat een heel conditioneringsproces aan vooraf).
Het is niet zo zwart-wit als je denkt hoorpolitie waarschuwen? chique maar dan doen vrienden het wel (bij sommige gevallen zaten zelfs "handlangers" bij de revalidatiekliniek)
Uiteraard. Maar daarom heb ik ook al een eigen loverboyquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die vind je ook niet bij hem, die vind je bij mij![]()
Mist je lekker bent
Ansswaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:50 schreef cikolata het volgende:
Wat een gladjakker, net een kakkerversie van ansswa
Wat voor nut heeft het iemand op zijn schoenen te slaan ?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:25 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik zou 'm tantoe hard op z'n pattas klappen
Jijsnaptniets. Voor een ekte mooiboy zijn sneakers tantoe belangrijk.. Een stukke patta = scande vangen toch. I firi?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:37 schreef znarch het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft het iemand op zijn schoenen te slaan ?
is dure toelie jonguhquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:37 schreef znarch het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft het iemand op zijn schoenen te slaan ?
Wolla, dat dus.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:01 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Jijsnaptniets. Voor een ekte mooiboy zijn sneakers tantoe belangrijk.. Een stukke patta = scande vangen toch. I firi?
't Zit je wel diep hé?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daarom doen ze het ook op internet he, via je veilige beeldschermpje kun je geen klapjes krijgen.
Wat is een "kriep"?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:31 schreef Furia het volgende:
Ik heb alle foto's bekeken, maar heb nog steeds niet de charme gevonden waar die vrouwen dan voor vallen. Wat een kriep!
Ik denkdat ze bedoeld kriep van creepquote:
Als dat zo is is het wel heel sneu.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik denkdat ze bedoeld kriep van creep
een soort van gs grapje dus
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:18 schreef Michielos het volgende:
Ik zou TJ erop af sturen. Samen met andere Fok'kers zijn dit helse lijpo's waar je dus echt geen ruzie mee wilt hebben.
Dat en dit wordt 'm niet. Ken die grappen zo langzamerhand.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:04 schreef Nobu het volgende:
Heeft TS eigenlijk enig bewijs voor dit verhaal, behalve een of ander vaag verhaal van "een vriendin"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |