maar ik wil altijd de baas zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:18 schreef Acinonyx het volgende:
Terug grommen, ik grom altijd, is een goeie manier om te laten weten wie de baas is
Foto?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:17 schreef electronique het volgende:
[..]
niets speciaals dat ik droeg ofzo
Dit dus, zo laten normale mannen zien wat hun gebied is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:18 schreef Acinonyx het volgende:
Terug grommen, ik grom altijd, is een goeie manier om te laten weten wie de baas is
Dus... een iemand in jullie groepje gromde naar de rest? Wat hebben die twee mannen er mee te maken dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:15 schreef electronique het volgende:
wtf. we liepen vandaag door een niet nader te noemen stad in nederland, en toen kwamen er twee mannelijke personen langs gelopen, en een van ons GROMDE naar ons
is grommen het nieuwe fluiten ofzo?
klacht: zie hierboven
dan heb ik een stuk algemene ontwikkeling gemist denk ikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit dus, zo laten normale mannen zien wat hun gebied is.
oh wacht, ik heb gefaaldquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:26 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dus... een iemand in jullie groepje gromde naar de rest? Wat hebben die twee mannen er mee te maken dan?
hij keek ons aan op een semi-verleidelijke manier zegmaarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waarschijnlijk moest die man gewoon hoesten of zo.
En je gromt dan niet even netjes terug?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:32 schreef electronique het volgende:
[..]
hij keek ons aan op een semi-verleidelijke manier zegmaar
toen ik van de schok bekomen was waren we al weer een stuk van hun afquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En je gromt dan niet even netjes terug?
absoluut!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:26 schreef electronique het volgende:
[..]
dan heb ik een stuk algemene ontwikkeling gemist denk ik
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:02 schreef Quir het volgende:
Zorg eens voor een geluidsfragment, doe het eens na.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |