Oh God wat klinkt dat ver-schrik-ke-lijk. Ik ben blij dat ik niet gehapt heb na die demo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die was makkelijk.
Nou ja, makkelijk...
Zo snel mogelijk alle geysers aan jouw kant van de brug zien te winnen, Rallyflag op de brug zetten, flink wat troepen (gevarieerd ook) daar neerplanten, en pas als je een fatsoenlijk leger hebt de torens kapot maken. Hoe langer je wacht met het vernietigen van die torens, hoe sterker Ophelia d'r leger wordt. Werk dus snel en efficiënt. Upgrade je headbangers, razorgirls en thunderhogs. Blijf units produceren (vooral Fire Barons, Bouncers en Fire Beasts, maar zorg voor variatie). Gebruik je solo's, echt, ik merk online ook dat veel mensen vergeten dat je solo's hebt.
Het gevecht zal soms op en neer gaan, maar als je even een gaatje ziet, stuur dan Roadies naar de Merchbooths van Ophelia. Blijf vooruit gaan, ga niet zitten wachten tot ze komt, vergeet je Rallyflag neit mee te nemen. Uiteindelijk kom je bij haar stage uit en is het gewoon all out DESTROY!
IMHO biedt Brütal Legend voldoende afwisseling in de omgevingen: jungle, woestijn, ijs/sneeuw, ENORM kerkhof, etc etc. Wat ik een pluspunt aan BL t.o.v. Grim Fandango en Psychonauts vind, is dat het allemaal natuurlijk in elkaar overloopt. Het is niet van "en nu speel je in een jungle! En hop, nu zit je op een kerkhof!", maar alles vloeit echt in elkaar over.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb besloten te wachten met deze game na het zien van de review op www.gametrailers.com.
Ik pijp Tim Shafer. Maar het leuke aan Psychonauts en Grim Fandango was de afwisseling. Verschillende werelden of levels. Trok je de ene niet, dan was de andere wel weer leuk!
Ik ben bang dat die Hard Rock setting gaat vervelen, zeker met die simplistische RTS-elementen. Dat trek ik echt niet in een game! Grootste minpunt van FFVII is die missie als je die vogel boven die toren moet beschermen!
Ja, maar jij haakt al af als je moet nadenken over of je links- of rechtaf moet slaan in een sandboxgamequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh God wat klinkt dat ver-schrik-ke-lijk. Ik ben blij dat ik niet gehapt heb na die demo.
Niet de moeilijkheidsgraad, maar ik het RTS gedeelte dat je beschrijft... "Upgrade je headbangers"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, maar jij haakt al af als je moet nadenken over of je links- of rechtaf moet slaan in een sandboxgame
Wat is daar raar aan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet de moeilijkheidsgraad, maar ik het RTS gedeelte dat je beschrijft... "Upgrade je headbangers"Please.
Het is niet mijn type game.quote:
Pstquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:18 schreef Misan het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik helemaal niet te spreken ben over het RTS-gedeelte in de game. Met RTS is overzicht alles en in BL is juist dàt het grote gemis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
PstZelfs dan is er een gebrek aan overzicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Vind ik niet, aangezien de beste tactiek is om je leger zoveel mogelijk bij elkaar te houden. Als je op 400.000 plekken op de map een unit neerzet, ja dan raak je het overzicht kwijt. Maar dan raak je ook je stage kwijt, aangezien die units gewoon overrompelt worden door de vijand die wel in een cluster aanvalt. Overzicht zoals je hebt in C&C-games heb je totaal niet nodig in Brütal Legend.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zelfs dan is er een gebrek aan overzicht.
Eensquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh God wat klinkt dat ver-schrik-ke-lijk. Ik ben blij dat ik niet gehapt heb na die demo.
Niet mee eens. Bij de meeste stage battles zijn er maar een paar knelpunten die je met gemak in de gaten kunt houden. Zet al je units aan de ene kant neer en laat ze doorlopen dmv command beacons terwijl jij naar de andere kant vliegt om te kijken of daar iets komt. Komt er iets, Call of the Wild, Facemelt en Bring it on Home en het is klaar. Mocht het nog niet klaar zijn, dan zet je aan die kant je Rally Flag neer zodat nieuwe units daarheen lopen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zelfs dan is er een gebrek aan overzicht.
ik vond van niet, het RTS-deel vond ik kut uitgewerkt, maar anderen lopen ermee wegquote:Op maandag 16 november 2009 16:44 schreef jslavenburg het volgende:
Ik twijfel om hem te kopen.Hoe is de multiplayer? En hoe is de SP? Blijft die leuk?
(Demo heb ik gespeeld, maar wil weten of het spel zo leuk blijft)
Hier ben ik het ook mee eensquote:Op maandag 16 november 2009 16:54 schreef Misan het volgende:
[..]
ik vond van niet, het RTS-deel vond ik kut uitgewerkt, maar anderen lopen ermee weg
Dat dus, dat zie je niet terug in de demoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |