abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:38:08 #101
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_73672642
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:40:55 #102
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_73672705
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:10 schreef lkb9000 het volgende:
Heb hem gister weer gespeeld, maar dan met de audio wat aangepast: voices&effects 30% music 100% en de tv heel hard. Dat maakt de ervaring nog 10x beter

Heb hem op de 360 en de PS3 maar de 360 demo is veel beter. Ziet er beter uit en vooral het geluid op de PS3 is belabberde kwaliteit
Hier moest ik wel ff om lachen

Je wil betere audio en zet dan je TV wat harder Zorg dat voor een goede HT set
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_73672977
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Hier moest ik wel ff om lachen

Je wil betere audio en zet dan je TV wat harder Zorg dat voor een goede HT set
Daar heb ik geen geld voor (over).

En ik wil hardere muziek dus zet ik de muziek harder, en de effects lager zodat die op normaal niveau zitten (niet omdat de effects kut klinken )

"mn tv was te donker dus heb ik hem wat lichter gezet"
"haha koop dan een enorme tv"

Of heb je het over de ps3 versie? Want de 360 versie klinkt hartstikke goed op mn tv
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:48:46 #104
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_73676362
Ik heb hem ! Jammer dat ik eerst mijn werkdag moet afmaken.
Klap eens in je handjes.
pi_73688216
Heb hem inmiddels ook, net ff geďnstalleerd en nu wachten tot m'n vriendin thuis is want die gaat dit ook wel geweldig vinden
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:21:38 #106
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_73690385
Hij is tof, xit er pas een uurtje in, maar ik weet nu al dat ik deze uit ga spelen.
pi_73690411
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hij is tof, xit er pas een uurtje in, maar ik weet nu al dat ik deze uit ga spelen.
Eerst even wachten tot je bij het RTS-deel zit
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:43:10 #108
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_73691136
Uitgespeeld! Wat een toffe game
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:55:34 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73691528
Nu al?

Short game is short.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:57:52 #110
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_73691605
Jep, op Roy-moeilijkheid met hulp van huisgenoot

Ik ga alle sidemissions later nog eens doen, heb de main storyline doorgeknald omdat hij gewoon zo tof was
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:58:40 #111
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73691631
Hoeveel gamerpoints?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_73692332
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:57 schreef Rossdale het volgende:
Jep, op Roy-moeilijkheid met hulp van huisgenoot

Ik ga alle sidemissions later nog eens doen, heb de main storyline doorgeknald omdat hij gewoon zo tof was
Ik denk dat ik die sidemissions ook maar ga bewaren, al vrees ik dat ik al die Ambush-dingen zat ga worden als ik ze allemaal achter elkaar moet doen.
pi_73693112
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:43 schreef Rossdale het volgende:
Uitgespeeld! Wat een toffe game
Of je ff een review schrijft
hoe is de replaywaarde? Is de myltiplayer tof of is het de 70 euro totaal niet waard?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:54:49 #114
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_73693657
Ik typ eerst mijn review van Forza 3 en de overgebleven 2 previews van de gamescom nog BL is voor iemand anders, al mijn (bevooroordeelde) kennis staat al in de preview. De game heeft wel wat minpuntjes maar een wat meer objectief persoon kan dat wat beter beoordelen
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:40:01 #115
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_73698179
Geluid is zeker wel goed op de ps3 !
Klap eens in je handjes.
pi_73740484
Ik heb besloten te wachten met deze game na het zien van de review op www.gametrailers.com.

Ik pijp Tim Shafer. Maar het leuke aan Psychonauts en Grim Fandango was de afwisseling. Verschillende werelden of levels. Trok je de ene niet, dan was de andere wel weer leuk!

Ik ben bang dat die Hard Rock setting gaat vervelen, zeker met die simplistische RTS-elementen. Dat trek ik echt niet in een game! Grootste minpunt van FFVII is die missie als je die vogel boven die toren moet beschermen!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:36:28 #117
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_73741537
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb besloten te wachten met deze game na het zien van de review op www.gametrailers.com.

Ik pijp Tim Shafer. Maar het leuke aan Psychonauts en Grim Fandango was de afwisseling. Verschillende werelden of levels. Trok je de ene niet, dan was de andere wel weer leuk!

Ik ben bang dat die Hard Rock setting gaat vervelen, zeker met die simplistische RTS-elementen. Dat trek ik echt niet in een game! Grootste minpunt van FFVII is die missie als je die vogel boven die toren moet beschermen!

Wat de fuck idd, komt totaal niet terug in de demo ook Nou haal ik de game weer van mijn lijstje! Thnx!
pi_73741555
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:54 schreef Rossdale het volgende:
Ik typ eerst mijn review van Forza 3 en de overgebleven 2 previews van de gamescom nog BL is voor iemand anders, al mijn (bevooroordeelde) kennis staat al in de preview. De game heeft wel wat minpuntjes maar een wat meer objectief persoon kan dat wat beter beoordelen
verkeerde topic Rossdale
pi_73903363
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:20 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ik denk dat ik die sidemissions ook maar ga bewaren, al vrees ik dat ik al die Ambush-dingen zat ga worden als ik ze allemaal achter elkaar moet doen.
Zijn zo gedaan die Ambush missies.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens best lastig om die Bound Serpents te vinden...Ik heb al aardig wat rondgereden, maar heb er pas rond de 70, en dan moet ik er nog 50. Denk niet dat ik die voor elkaar ga krijgen zonder guide
Doe eens niet.
pi_74029500
Iemand een tip voor mij wat betreft de ijsmijnen? Ik kom echt niet voorbij die battle, die Reapers op paarden die slachten echt mijn hele troepen af en die ratkerels krijg ik ook echt moeilijk neer...
pi_74029692
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:10 schreef Nebo het volgende:
Iemand een tip voor mij wat betreft de ijsmijnen? Ik kom echt niet voorbij die battle, die Reapers op paarden die slachten echt mijn hele troepen af en die ratkerels krijg ik ook echt moeilijk neer...
ja, je kunt een solo scoren waarmee je het aanmaken van troepen van de tegenstander tijdelijk kunt stoppen ook handig in de laatste twee battles
SPOILER
pi_74029878
ik ben trouwens in dat gevecht tegen Ophelia teruggeschakeld naar Easy om er voorbij te komen, na drie uur was ik nog geen klap verder
pi_74030691
Daar zit ik dus ook vast, dat kreng overrompelde me plots met al die nare units. Overigens ben ik alleen maar een beetje met het pijltje naar boven mijn troepen als een gek naar voren aan het sturen. Dat hele gezeik met het selecteren van losse units werkt wat mij betreft voor geen meter...
pi_74033154
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:50 schreef Nebo het volgende:
Daar zit ik dus ook vast, dat kreng overrompelde me plots met al die nare units. Overigens ben ik alleen maar een beetje met het pijltje naar boven mijn troepen als een gek naar voren aan het sturen. Dat hele gezeik met het selecteren van losse units werkt wat mij betreft voor geen meter...
Losse units selecteren heb ik nog nooit gebruikt, behalve op het stukje waar het uitgelegd werd hoe het moest.
Compleet nutteloos voor de rest van de game.

Ik had er geen problemen mee, met die missies op normal. Misschien wat algemene tips:
SPOILER: voor de zekerheid
Doe eens niet.
pi_74103701
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 23:21 schreef Misan het volgende:
ik ben trouwens in dat gevecht tegen Ophelia teruggeschakeld naar Easy om er voorbij te komen, na drie uur was ik nog geen klap verder

die was makkelijk.

Nou ja, makkelijk...

Zo snel mogelijk alle geysers aan jouw kant van de brug zien te winnen, Rallyflag op de brug zetten, flink wat troepen (gevarieerd ook) daar neerplanten, en pas als je een fatsoenlijk leger hebt de torens kapot maken. Hoe langer je wacht met het vernietigen van die torens, hoe sterker Ophelia d'r leger wordt. Werk dus snel en efficiënt. Upgrade je headbangers, razorgirls en thunderhogs. Blijf units produceren (vooral Fire Barons, Bouncers en Fire Beasts, maar zorg voor variatie). Gebruik je solo's, echt, ik merk online ook dat veel mensen vergeten dat je solo's hebt.
Het gevecht zal soms op en neer gaan, maar als je even een gaatje ziet, stuur dan Roadies naar de Merchbooths van Ophelia. Blijf vooruit gaan, ga niet zitten wachten tot ze komt, vergeet je Rallyflag neit mee te nemen. Uiteindelijk kom je bij haar stage uit en is het gewoon all out DESTROY!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')