brutal legend is voor mij het belangrijkste dit jaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:00 schreef speknek het volgende:
Bah, tussen Batman, Brutal Legend, MW2, NSMBWii en AC2 moet ik echt games gaan laten schieten dit najaar. Komt nou toch niet verkeerd uit dat veel topgames verschoven zijn.
ik vertrouw de ps3 versie gewoon nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:09 schreef Misan het volgende:
ik wacht nog even de reviews af voor de verschillen tussen PS3 en 360
ik heb geen 360, dus als BL op de PS3 kut is dan koop ik dus geen BLquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
ik vertrouw de ps3 versie gewoon nietdaarnaast vind ik voor qte's de 360 chiller. dan kan je vanuit je ooghoek tenminste zien wat je moet doen
aaaah sooooooquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:17 schreef Misan het volgende:
[..]
ik heb geen 360, dus als BL op de PS3 kut is dan koop ik dus geen BL
Het is het beiden wel een beetje volgens mij. Ik weet zelf nog niet wat ik precies kan verwachten van het open wereld/sidequest gebeuren. Als het bijna compleet lineair is vind ik het ook goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:29 schreef -Dries- het volgende:
Wat voor spel is dit dan? Afgaande op de demo leek het mij een liniare hack en slash, maar nu hoor ik dat het een open wereld is met sidequests?
Hierboven vergeleek iemand het met Jak & Daxter 2. Dat vind ik wel gaaf. Bijna compleet lineair zou ik niet zo tof vindenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het is het beiden wel een beetje volgens mij. Ik weet zelf nog niet wat ik precies kan verwachten van het open wereld/sidequest gebeuren. Als het bijna compleet lineair is vind ik het ook goed
Een combinatie van beiden. BVoeg daar nog RTS stukken aan toe en je hebt Brutal Legend. Echt een mengsel tussen allerlei soorten genres.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:29 schreef -Dries- het volgende:
Wat voor spel is dit dan? Afgaande op de demo leek het mij een liniare hack en slash, maar nu hoor ik dat het een open wereld is met sidequests?
Niet helemaal waar. Ze zijn begonnen met het ontwikkelen van de RTS-elementen zoals die nu in de MP te vinden zijn. De rest van het spel kwam later.quote:
ah ok!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Ze zijn begonnen met het ontwikkelen van de RTS-elementen zoals die nu in de MP te vinden zijn. De rest van het spel kwam later.
ah okquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Ze zijn begonnen met het ontwikkelen van de RTS-elementen zoals die nu in de MP te vinden zijn. De rest van het spel kwam later.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |