Powerslide!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ogh in de demo leer je al een paar extra moves, dat zal in het complete spel nog wel veel meer komen. En als je hem gewoon een moeilijkheidsgraad hoger zet, dan is het wel nodig om de blocken en die special moves te gebruiken, wat natuurlijk veel toffer is
Pure win.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:51 schreef gniffie het volgende:
En, wordt deze game iets?
Dat dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef Misan het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik de demo vooral humor vond om te spelen, vergelijkbare (rondrennen en rondrammen) games vond ik ronduit ruk, maar heb best genoten tijdens het spelen van de demo
13 of 16 oktober dacht ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:20 schreef CoolGuy het volgende:
Is er al een releasedatum bekend voor deze game? Want afgaande op de ingame beelden en wat ik ervan lees is dit echt een must have titel.
13 rocktober in de US en 16 rocktober in Europa.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:20 schreef CoolGuy het volgende:
Is er al een releasedatum bekend voor deze game? Want afgaande op de ingame beelden en wat ik ervan lees is dit echt een must have titel.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
13 rocktober in de US en 16 rocktober in Europa.
Ik heb speciaal voor de demo even een maandje Gold genomenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:25 schreef speknek het volgende:
Hmm, is ie ook al te downloaden voor de mindere goden van xbox live silver?
dat was ook mijn eerste ingeving na het opstarten van de demo. MUZIEK MOET HARDER!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:10 schreef lkb9000 het volgende:
Heb hem gister weer gespeeld, maar dan met de audio wat aangepast: voices&effects 30% music 100% en de tv heel hard. Dat maakt de ervaring nog 10x beter
Heb hem op de 360 en de PS3 maar de 360 demo is veel beter. Ziet er beter uit en vooral het geluid op de PS3 is belabberde kwaliteit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |