quote:
Ik wist niet dat de helft van Clouseau dood was...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:40 schreef Cee het volgende:
Re: Belgen.
Ik ga ieder jaar in december naar Clouseau in Antwerpen. Ja ja, jullie kunnen wel lachen maar die mensen zijn de f*cking Beatles daar nog en een mooie show dat ze geven! Echt top entertainment.
Wat een identiteitscrisis zullen die arme mensen hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True. Ik zit in België een beetje op de grens tussen én Vlaanderen én Wallonië én Brussel.... Nou. Dan weet je 't wel.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een identiteitscrisis zullen die arme mensen hebben.
Clouseau is prima te doenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:40 schreef Cee het volgende:
Ik ga ieder jaar in december naar Clouseau in Antwerpen. Ja ja, jullie kunnen wel lachen maar die mensen zijn de f*cking Beatles daar nog en een mooie show dat ze geven! Echt top entertainment.
Ja, die staan altijd een keer of tig in het Sportpaleis. Dat doe je niet zomaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:40 schreef Cee het volgende:
Ik zeg: Vlaanderen bij Nederland!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Op kantoor is het verschil tussen de Walen en Vlamingen ook vrij duidelijk. Die Walen doen geen flikker.... op een enkele uitzondering na
Ah, daarom komt dat podium ook uit Belgiëquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Die deden al concerten in 360 graden met een mega-videoscherm voordat U2 het deed.
Metallica dit jaarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Die deden al concerten in 360 graden met een mega-videoscherm voordat U2 het deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |