Proostquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:49 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en [ afbeelding ] PROOST[/img]http://theimportforums.com/images/smilies/party0012.gif[/img]
Ook zoquote:
Tot laterquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:51 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga richting m'n tv verhuizen, beetje zappen tussen NL1, Canvas, BBC2 en later BBC1
Nicequote:
liefst via twitter aanklagen natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:13 schreef Timo20 het volgende:
The Pirate Bay klaagt Tim Kuik (Brein) aan![]()
![]()
![]()
![]()
en het dan raar vinden dat ze nergens van af wetenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
liefst via twitter aanklagen natuurlijk
Brein isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en het dan raar vinden dat ze nergens van af weten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hey, stelletje hypocriete mofo`squote:
Ook die zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gek genoeg hoor ik weinig over hun belgische equivalent
Ik ben idd weinig in dit topic geweest de laatste tijdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hebben ze je weer vrijgelaten
haar stem moet duidelijk afgevlakt worden, lees gedempd worden in de hoge tonen.quote:
Ego stinktquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:05 schreef Dichterbijer het volgende:
* Dichterbijer laat ook ff een scheet in dit hol...
Saai he zonder mij hier... oei eigendunk
echt heyquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
haar stem moet duidelijk afgevlakt worden, lees gedempd worden in de hoge tonen.
bij bulletproof klinkt ze matter wat ik mooier vind.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nu officieel van harte gefeliciteerd Eliza
Gesmoltenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:09 schreef muisje-eliza het volgende:
dank jullie wel![]()
![]()
t topic (en de ijsjes) is bijna op
+1quote:
deze is ook cool:quote:
Nee, volgende week.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:07 schreef Timo20 het volgende:
Komt Veenstra trouwens dalijk in de Freaknacht?
quote:
Beken maar , wat heb jij te maken met het telschandaalquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Feli Eliza!![]()
* Ofyles2 wacht ondertussen op de eerste die me ondervraagt over dat telschandaal.
Mando Diao - Dance With Somebody.quote:
oh ahaaaa....dat tellenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mando Diao - Dance With Somebody.
Kevin telde 63 keer (de zanger), ik telde 71 keer (iedereen inbegrepen).
doe d`r de groetenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:37 schreef muisje-eliza het volgende:
ohjah ik ga naar Lady Gaga vanavond![]()
![]()
in het immer prachtige Paradiso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |