Dat was het idd, maar het idee dat Jan Smit het nu zingt.quote:
Nee, het origineel was de zomerhit, dit niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:21 schreef Lubbert het volgende:
Zitten ze een beetje DE ZOMERHIT van 2009 af te kraken hiero?
Houzzop!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:29 schreef B.E.D het volgende:
Mensen op Youtube die metgezel met een 'd' schrijven:
ik vind het liedje diep triestquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:00 schreef Ritmo het volgende:
Klootzak, gaat ie Mi Rowsu een beetje lopen verkloten.Dat nummer ken ik van anderhalf jaar geleden ofzo al toen het het op Suriname en de Antillen een hit was, mooie herinneringen.
Maar ik hoef het Jan Smit niet te horen zingen, Giel bedankt.
Het gaat niet om dit nummer hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:29 schreef B.E.D het volgende:
Mensen op Youtube die metgezel met een 'd' schrijven:
[ afbeelding ]
Nee maar ik wilde wel graag die domme fout even delen.quote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:22 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Nee maar ik wilde wel graag die domme fout even delen.
Goed dat je het even meldt, houd ons op de hoogte van je volgende youtube-avonturen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:22 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Nee maar ik wilde wel graag die domme fout even delen.
Nee precies. Hij begint wel zo erg de strot uit te hangen dat ik er wel eens een dagje niets over wil lezen.quote:
Doe ik!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goed dat je het even meldt, houd ons op de hoogte van je volgende youtube-avonturen.
Inderdaad, wat let je om van elk topic je persoonlijke dagboek te maken?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:04 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Doe ik!
Ik dacht eerst nog zo van 'ik open er een nieuw topic over'. Maar daar zou toch zo een slotje op komen, dus ik dacht dan plaats ik het hier maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |