abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71295956
Ik kwam er vandaag achter dat ik, omdat ik ben ingeschreven bij woningnet, niet meer mag inschrijven bij studentenwoningweb. Waarom is dit? Ik wil niet woningweb opgeven want ik ben niet zeker of ik op kamers wil, maar wel zeker van het feit dat ik na mijn studie een appartement in A,sterdam wil huren.

Hoe kan ik dan alsnog goed een kamer vinden over een paar jaar? Ik ben al ingeschreven op kamernet en ik vraag af en toe aan vrienden of ze iets weten. Zijn er nog dingen waar woningnet geen problemen geeft?

En waarom is dit eigenlijk?
pi_71296021
Misschien heeft het iets te maken met gelijke kansen?
pi_71296130
Kun je niet een 2de account maken met een klein beetje vervalste info?
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_71296283
Nee want je krijg studiefinanciering op jouw naam slimmerd;)
pi_71296344
Ah, ja nooit gebruik van gemaakt, ik ben gewoon gaan werken en woon nu op mezelf met me 18 jaar.
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_71296644
Tsja ik kan als student niet fulltime werken..
pi_71297215
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:58 schreef Remake het volgende:
Ah, ja nooit gebruik van gemaakt, ik ben gewoon gaan werken en woon nu op mezelf met me 18 jaar.
Is ook te merken aan je zinsbouw op het einde
pi_71309289
Ik weet niet hoe oud je bent en wat je woningduur is maar als je jonger dan 26 bent kan je kijken of je een jongerenwoning kan krijgen.
Ik heb een woonduur van net 5 jaar en ben nu 3de voor een jongerenwoning die ik maandag ga bekijken.
Weliswaar in zuid-oost maar als ik binnen 2 jaar verhuis hou ik mijn woonduur en ga dan dus als ik 25 ben reageren op jongerenwoningen in de binnenstad .
pi_71310031
Ik heb het omgekeerd, ik kan me niet inschrijven voor normaal woningweb/net in Amsterdam. Shit is fucked up.
pi_71314333
Ik sta op woningnet én studentenwoningnet ingeschreven.
De klaagbaak is een machine.
pi_71319469
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:45 schreef Multivitamine het volgende:
Ik sta op woningnet én studentenwoningnet ingeschreven.
Kon je dat digitaal doen of heb je dat via een formulier gedaan?
pi_71320176
Dit staat op studentenwoningweb, dus het zou gewoon moeten kunnen:
Het is verstandig je bij WoningNet in te schrijven
Als je na je studie in de regio Amsterdam wilt blijven wonen, is het verstandig je zo snel mogelijk in te schrijven bij WoningNet. Op die manier maak je na je studie kans op een andere woning in de regio Amsterdam. Vanaf je 18e kun je je bij WoningNet inschrijven via www.woningnet.nl. Als je bij StudentenWoningWeb staat ingeschreven, krijg je hetzelfde registratienummer bij WoningNet voor de regio Amsterdam. Omgekeerd geldt hetzelfde.
pi_71321914
Helaas is het bewaren van uw inschrijving om de volgende reden niet gelukt:

1. - U kunt zich niet via Internet als woningzoekende inschrijven, omdat u al staat ingeschreven bij StudentenWoningWeb. U kunt zich inschrijven via een papieren inschrijfformulier dat u kunt opvragen bij het wooninformatiecentrum van WoningNet, via het contactformulier of telefonisch op 0900 - 202 30 72 (¤ 0,10 pm). Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur

Indien van toepassing, ga naar de betreffende pagina en controleer uw gegevens

Guess dat ik dat formulier moet opvragen...
pi_71630026
En hoe is het afgelopen, kan het wel?
pi_71643633
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:58 schreef Rusalka het volgende:
En hoe is het afgelopen, kan het wel?
Als je het aan mij vraagt Ik moet het nog steeds doen
pi_71647230
Het zou wel moeten kunnen, ik ben ook bij allebei ingeschreven (wel eerst bij StuWoWeb). Voor een tijdelijke woning waar ik een half jaar gewoond heb (woon nu op studentenwoningweb-kamer) moest ik zelfs bij woningnet ook staan ingeschreven om erin te kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')