abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71295736
Wat is dat toch met die keukenwinkels? Waarom is het zo'n ondoorzichtige tyfushandel. Vandaag dus een keuken laten tekenen, apparatuur erbij gezocht. Gaat de verkoper uitrekenen wat het kost. Dan komt hij met een prijs wat veel te hoog is, en dan gaat hij heel geheimzinnig doen van ja hier heb ik nog wat speling met de prijs, daar haal ik nog wat van de prijs af. Dan kom je op een nieuwe prijs. Vervolgens ga je er nog een keer naar kijken, en dan gaat hij nog eens heel interessant naar zijn baas lopen of hij er nog wat meer kan afkrijgen.

Komt hij terug: "Ja, dit is ECHT een goeie prijs". Ja fucking hell he, wat loop je nou te kutten. En dan krijg je de onvermijdelijke kutvraag: "Welke prijs moet ik bieden om je met een nieuwe keuken de zaak uit te laten lopen?". En dan gaan ze je een beetje chagrijnig aan zitten kijken als je niet in 1 keer ff een paar duizend euro op tafel gaat leggen. En dan een soort boos worden als je zegt dat je er nog even over wil nadenken.

Waarom doen die fuckers dat toch? Iets kost toch wat het kost? Waarom moet je nou altijd eerst een achtelijk hoge prijs zeggen, om er vervolgens een paar duizend euro van af te halen. Niemand trapt daar toch meer in? En dan doen ze allemaal of ze een wereldaanbieding hebben bedongen bij hun baas, alsof het eigelijk niet mag voor jou als speciale klant doen ze het toch maar.

Zie je jezelf al in de supermarkt staan bij zo'n 15 jarig kassa sletje: "Ja die boodschappen kosten 100 euro, maar ik bied 80 euro."

Samenvatting: Keukenverkopers, allemaal oplichters zijn het Ze halen het plezier van iets kopen wat je mooi vindt helemaal weg..
Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.
pi_71295786
Dan ga je toch gewoon weg en zeg je dat ie kan stikken in die kutkeuken?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:40:00 #3
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_71295793
Ga naar IKEA en haal je apparatuur bij keukencentrumtiel of zo.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_71295815
Bouw je eigen keuken, prutser.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:41:11 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_71295831
Maar dat is helaas niet alleen bij keukens.

Koop voor de gein eens een auto
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_71295858
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:41 schreef Biogarde het volgende:
Maar dat is helaas niet alleen bij keukens.

Koop voor de gein eens een auto
Idd, precies hetzelfde. Ook allemaal oplichters..
Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.
pi_71295908
Gelukkig nooit hoeven doen, lijkt me inderdaad verschrikkelijk om met dat soort sujetten te moeten praten. Van die gasten die je het liefste direct bij aankomst een muilpeer wil geven, nog voor dat ze hun mond open hebben getrokken, laat staan na die gladde oplichtpraatjes.
pi_71295945
Waarom heb je een keuken, er bestaat toch een afhaal Chinees?
pi_71296137
Zijn allemaal naaiers

Met de bank voorop
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:08:38 #10
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_71296617
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:45 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom heb je een keuken, er bestaat toch een afhaal Chinees?
Precies, je koopt gewoon een rijsttafel voor 4 personen en kunt dan met z'n tweetjes een hele week vooruit.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  † In Memoriam † vrijdag 24 juli 2009 @ 20:08:44 #11
21636 Feestkabouter
pi_71296622
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:38 schreef EasyDakota het volgende:
Niemand trapt daar toch meer in?
ik gok dat je daar een verkeerde aanname doet.
zou een beetje vreemd zijn jouw aanname klopt en tig keukenboeren er toch mee doorgaan.

maar eens met je klacht, het is niet meer leuk op deze manier.
enerzijds doen ze niets verkeerd, maar door je zo onder druk te zetten dat de prijs die ze noemen alleen nu geldt voel je je er niet lekker bij. het is niet relaxt shoppen zo.
pi_71296638
Gewoon zelf bouwen. Is nog leuk werk ook nog.
pi_71296700
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:38 schreef EasyDakota het volgende:
Waarom doen die fuckers dat toch? Iets kost toch wat het kost? Waarom moet je nou altijd eerst een achtelijk hoge prijs zeggen, om er vervolgens een paar duizend euro van af te halen. Niemand trapt daar toch meer in? En dan doen ze allemaal of ze een wereldaanbieding hebben bedongen bij hun baas, alsof het eigelijk niet mag voor jou als speciale klant doen ze het toch maar.
Zo herkenbaar inderdaad... iedere klant krijgt "toevallig" een aanbieding die ze nooit in hun hele leven meer zullen krijgen, en waarvoor de verkoper door het stof is gegaan bij de baas omdat ik zo'n leuke kop heb of heel speciaal ben En dan steeds weer 'overleggen met de baas' en 'het gaat erg moeilijk worden hoor want het is al zo'n goddelijke prijs, maar ik ga het voor je proberen hoor! Ja, nog eens 500 euro eraf, maar dan moet je wel NU beslissen!'

Je hebt dan ook vaak behoorlijke prijsverschillen in verschillende filialen van dezelfde keten voor precies dezelfde keuken, dat is erg kenmerkend voor keukenzaken. Erg transparant is het allemaal niet nee.
pi_71296723
Ja, totdat er iets fout gaat.

Keukenhandelaren, en dan met name die grote ketens, zijn allemaal hetzelfde gajes. Tijdje geleden ging ik ook kijken. Als ik op die dag zou beslissen dat ik hem nam, zou ik er een flatscreen tv bij krijgen. Morgen zou dat echt niet meer kunnen!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_71297135
Het lijkt verdomme wel of je in een toneelstuk zit. We zijn toch volwassen mensen, geef nu gewoon de kostprijs. Uiteraard is het niet dezelfde kwaliteit, maar met die planner van Ikea kan je precies zien wat je koopt en hoeveel het kost, exact per kastje en laatje.

En dan boos worden als je niet meteen beslist, dat is toch wel zo sad
pi_71297858
Kvik hanteert ook gewoon de prijzen zoals ze zijn dacht ik, geen gezeik enzo. En Philippo of Filipo oid ook, maar die waren toendertijd afgebrand.
Zelf uiteindelijk gekocht bij Keukenspectrum. Dat kwam omdat die niet opdringerig was, hij gaf me gewoon de 3d computeruitdraaien mee om nog eens rustig te kijken enzo.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')