Wat is dat toch met die keukenwinkels? Waarom is het zo'n ondoorzichtige tyfushandel. Vandaag dus een keuken laten tekenen, apparatuur erbij gezocht. Gaat de verkoper uitrekenen wat het kost. Dan komt hij met een prijs wat veel te hoog is, en dan gaat hij heel geheimzinnig doen van ja hier heb ik nog wat speling met de prijs, daar haal ik nog wat van de prijs af. Dan kom je op een nieuwe prijs. Vervolgens ga je er nog een keer naar kijken, en dan gaat hij nog eens heel interessant naar zijn baas lopen of hij er nog wat meer kan afkrijgen.
Komt hij terug: "Ja, dit is ECHT een goeie prijs".

Ja fucking hell he, wat loop je nou te kutten. En dan krijg je de onvermijdelijke kutvraag: "Welke prijs moet ik bieden om je met een nieuwe keuken de zaak uit te laten lopen?". En dan gaan ze je een beetje chagrijnig aan zitten kijken als je niet in 1 keer ff een paar duizend euro op tafel gaat leggen. En dan een soort boos worden als je zegt dat je er nog even over wil nadenken.
Waarom doen die fuckers dat toch? Iets kost toch wat het kost? Waarom moet je nou altijd eerst een achtelijk hoge prijs zeggen, om er vervolgens een paar duizend euro van af te halen. Niemand trapt daar toch meer in? En dan doen ze allemaal of ze een wereldaanbieding hebben bedongen bij hun baas, alsof het eigelijk niet mag voor jou als speciale klant doen ze het toch maar.
Zie je jezelf al in de supermarkt staan bij zo'n 15 jarig kassa sletje: "Ja die boodschappen kosten 100 euro, maar ik bied 80 euro."
Samenvatting: Keukenverkopers, allemaal oplichters zijn het

Ze halen het plezier van iets kopen wat je mooi vindt helemaal weg..
Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.