Jankjostiquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:00 schreef deepart het volgende:
En op die 2 banen rijden slechts 2 auto's en nog een andere auto een heel eindje terug. Vervolgens springt het stoplicht op rood en gaat auto 1 rechts staan en auto 2 links.. Vervolgens staan ze stil en wordt het groen en de 3de auto die inmiddels al helemaal bij de andere auto's in aanbeland kan NIET lekker doorrijden omdat auto 2 links staat en dus de hele weg blokkeert en moet dus ook helemaal afremmen tot hij bijna stil staat. vervolgens trekt auto 1 harder op en gaat auto 2 alsnog achter auto 1 rijden..
Waarom kan auto 2 niet gewoon rustig achter auto 1 wachten zodat auto 3 niet af hoeft te remmen?
Ik zie dit zovaak, en erger mijn eigen daar kapot aan. Domme mensen![]()
![]()
Mijn mama had ook een ford Ka.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Zeik niet, jonguh. Dan heb je tenminste nog wat te doen in die Ka van je.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
In je paint staat stoplicht nog op rood, dus wat zeur je nou
Tussen auto 2 en 3 zit ook nog 150 meter, dat kun je toch wel inschatten aan de hand van de paint??? En 1 seconde na de situatie springt het licht op groen... snapte?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
In je paint staat stoplicht nog op rood, dus wat zeur je nou
Duidelijkheid is the key.. Maar dan nog, kuttopic, kutklacht, EN kutpaint die niet klopt met OPquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:23 schreef deepart het volgende:
[..]
Tussen auto 2 en 3 zit ook nog 150 meter, dat kun je toch wel inschatten aan de hand van de paint??? En 1 seconde na de situatie springt het licht op groen... snapte?
150 meter? Hoe groot zijn die auto's wel niet?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:23 schreef deepart het volgende:
[..]
Tussen auto 2 en 3 zit ook nog 150 meter, dat kun je toch wel inschatten aan de hand van de paint??? En 1 seconde na de situatie springt het licht op groen... snapte?
True, maar auto 2 had ook rechts moeten staan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:26 schreef Cascade het volgende:
![]()
- auto 3 had rechts moeten rijden.
- auto 3 had al moeten uitrollen bij het zien van het rode stopverkeerslichtding.
- auto 3 moet niet janken.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:26 schreef Cascade het volgende:![]()
- auto 3 had al moeten uitrollen bij het zien van het rode stopverkeerslichtding.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:41 schreef deepart het volgende:
[..]
Oww owww en dalijk zegt deepart dat die auto dat ook deed, uhhhhmmms even denken hoe ik dan dwars ga zitten en expres weer alles verdraai... HAHHA MIJN AVOND ZAL WREED ZIJN!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Typisch FOKOf snap je het niet omdat je nog elke dag netjes op de fiets naar school rijdt met moeders boterhammetjes in je tas
Auto's kunnen niet janken, mallerd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:26 schreef Cascade het volgende:![]()
Al 3 jaarquote:
Inderdaad. Ik ga rechts staan als ik achter een auto zit die minder snel bij een stoplicht wegrijden. No way dat ik dat vrij ga houden omdat iemand 150M achter me zit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:31 schreef mirved het volgende:
Fuck dat ik ga echt niet achter een andere auto staan zodat iemand die achter nog aan moet komen dan snel door kan rijden.
Ik ben het met je eens dat lezen best moeilijk is somsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga rechts staan als ik achter een auto zit die minder snel bij een stoplicht wegrijden. No way dat ik dat vrij ga houden omdat iemand 150M achter me zit.
Ik begrijp prima wat je wil, maar ik ga niet rechts achter een sloom koekblik staan alleen maar omdat jij dan meteen door kan rijden als 't licht op groen springt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:55 schreef deepart het volgende:
Ik ben het met je eens dat lezen best moeilijk is somsMaar probeer het gewoon eens, en probeer te begrijpen wat er staat.
Wat begrijp jij hier niet aan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik begrijp prima wat je wil, maar ik ga niet rechts achter een sloom koekblik staan alleen maar omdat jij dan meteen door kan rijden als 't licht op groen springt.
quote:vervolgens trekt auto 1 harder op en gaat auto 2 alsnog achter auto 1 rijden..
En terecht! Dan ik natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:23 schreef Tuvai.net het volgende:
I doe dat alleen (de linkerbaan pakken) als ik zie dat de auto voor me zo'n ouwe kut in een Daihatsu Cuore is of zo, die pas na 10 seconden groen licht eens langzaam gaat optrekken en pas na een kilometer of 2 eindelijk 50 km/u gaat rijden.
Dat kan 'ie van te voren toch niet ruiken snugger?quote:
quote:
TS heeft het liefst de hele weg voor zich alleen, zoveel is duidelijkquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:53 schreef Sinat het volgende:
![]()
![]()
Lekkere contradictie weer...! De linkerbaan moet je vrij houden toch?? Nu sta jij links de weg te blokkeren als ik met mijn auto kom aanrijden en het licht op groen springt
Wat nou snugger? Hoe IQ loos ben je als je niet begrijpt dat jou fiat 500 niet sneller is dan een BMW M5? Als je geen snelle auto hebt waarom ga je dan links staan?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat kan 'ie van te voren toch niet ruiken snugger?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:01 schreef sinadO het volgende:
Paint het anders ff, ik ben de draad kwijt met je auto 1 auto 2 auto 3 gedoe.
Want iedereen houdt bij ieder verkeerslicht een dragrace tegen elkaarquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat nou snugger? Hoe IQ loos ben je als je niet begrijpt dat jou fiat 500 niet sneller is dan een BMW M5? Als je geen snelle auto hebt waarom ga je dan links staan?
Gebrek aan inbeeldingsvermogen, jij had zeker ook veel moeite met creatieve vakken op school?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:14 schreef Sinat het volgende:
[..]
Want iedereen houdt bij ieder verkeerslicht een dragrace tegen elkaarSerieus gast, ga eerst eens lekker ervaring opdoen in het verkeer en probeer zo vlug mogelijk die Sjonnie gedachtenkronkels kwijt te raken
Sjonnie gedachtes zijn mannetjes van 18 tot 23 die net hun rijbewijs hebben, en nog 0,0 inzicht hebben... Waarom denk je dat dat puntenrijbewijs is ingevoerd? Omdat al die beginnende bestuurders een uitmuntend inzicht hebben?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:27 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik heb vanaf mijn 18de een eigen auto waarmee ik dagelijks naar school en naar mijn werk rij. Wie ben JIJ dan om te zeggen dat ik ervaring op moet gaan doen? Als je een snelle auto hebt ben je meestal sneller weg bij het stoplicht, heb namelijk nog nooit een BMW M5 langzamer zien optrekken dan een suzuki cuore.
En vertel mij eens waarom ik een Sjonnie ben? Omdat ik in een auto rij en dus graag door wil rijden en niet wil wachten op een flapdrol die links gaat staan om vervolgens toch maar achter de rechter auto te gaan rijden nadat hij 0-80km/u in 2 minuten doet..
Dus ga jij nou maar eens snel je rijbewijs halen en leer zelf maar eens hoe het verkeer inelkaar zit ipv dat jij je bejaarde uitkeringstrekkende papa napraat omdat hij toevallig eens roept in zijn suzuki cuore waar jij naast zit dat iedereen eens niet zo gehaast moet doen
Sukkels die denken dat ze de wereld hebben uitgevonden
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Sjonnie gedachtes zijn mannetjes van 18 tot 23 die net hun rijbewijs hebben, en nog 0,0 inzicht hebben... Waarom denk je dat dat puntenrijbewijs is ingevoerd? Omdat al die beginnende bestuurders een uitmuntend inzicht hebben?Dit topic bewijst weer eens dat dat puntenrijbewijs een goed iets is..
Wat denk jij? Lulletje van 29, dat jij de beste chauffeur bent omdat je misschien al wel 10 jaar je rijbewijs hebt? Het gaat er ook om hoe regelmatig je rijdt, wanneer je rijdt. Ik weet zeker dat ik genoeg ervaring heb om gevaarlijke situaties snel te herkennen en daar goed op te anticiperen, met 50.000 kilometers achter de rug vind ik dat ik behoorlijk mijn best heb gedaan in die 3 jaar dat ik mijn rijbewijs heb. Daarbij nog geen één schade gereden. Zelfs niet na 2 maanden lang in hartje parijs te hebben gereden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Sjonnie gedachtes zijn mannetjes van 18 tot 23 die net hun rijbewijs hebben, en nog 0,0 inzicht hebben... Waarom denk je dat dat puntenrijbewijs is ingevoerd? Omdat al die beginnende bestuurders een uitmuntend inzicht hebben?Dit topic bewijst weer eens dat dat puntenrijbewijs een goed iets is..
Hoe kom je er trouwens bij dat ik een sjonnie rijder ben? Er is niks vreemds aan mijn rijstijl, en ik rij ook geen golf maar een oude volvo.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:27 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik heb vanaf mijn 18de een eigen auto waarmee ik dagelijks naar school en naar mijn werk rij. Wie ben JIJ dan om te zeggen dat ik ervaring op moet gaan doen? Als je een snelle auto hebt ben je meestal sneller weg bij het stoplicht, heb namelijk nog nooit een BMW M5 langzamer zien optrekken dan een suzuki cuore.
En vertel mij eens waarom ik een Sjonnie ben? Omdat ik in een auto rij en dus graag door wil rijden en niet wil wachten op een flapdrol die links gaat staan om vervolgens toch maar achter de rechter auto te gaan rijden nadat hij 0-80km/u in 2 minuten doet..
Dus ga jij nou maar eens snel je rijbewijs halen en leer zelf maar eens hoe het verkeer inelkaar zit ipv dat jij je bejaarde uitkeringstrekkende papa napraat omdat hij toevallig eens roept in zijn suzuki cuore waar jij naast zit dat iedereen eens niet zo gehaast moet doen
Sukkels die denken dat ze de wereld hebben uitgevonden
WOW MAN SOOWWWW!!! DAMNN!!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:20 schreef Sinat het volgende:
[..]
(ik moest stiekem lachen)
11 jaar auto, 8 jaar motor, waarvan 11 jaar schadevrij; gemiddelde 750km/week.
Als je nou zo'n ervaren bestuurder bent, leg dan eens uit waarom er twee banen zijn voor rechtdoor? Als het groen wordt, kunnen er twee banen tegelijk gaan rijden. Dat is inzicht wat er blijkbaar er nog niet inzit.
En ik zeg ook niet dat je een Sjonnie bent, alleen dat je denkt als een Sjonnie. Hetzelfde van die figuren die in m'n nek lopen te hijgen als we met zijn allen 110km/h rijden op een ringweg in de spits. Hij verwacht dat iedereen naar rechts gaat zodat hij met 160 door kan blazen. Dat zijn Sjonnie denkwijzen.
Maar goed, weinig zin om hierop door te gaan, want je prikt zelf je verhaal al lek als je dit topic leest.
Nouja zeg, ik doe niet opgefokt. Het irriteert me alleen enorm dat er bepaalde users altijd lopen te zieken. Ze voelen zich verheven boven iedereen en hebben alle wijsheid in pacht denken ze. Kansloos.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:08 schreef Oldbie het volgende:
Doe niet zo opgefokt man.
Ik mag hopen dat ik jou niet tegenkom in het verkeer als je opgefokte reacties zo bekijk. Spring je in het verkeer ook zo uit je vel?
Relax, doe je radio aan en accepteer dat je niet alleen bent op de weg.
Als je mijn 207 als vrachtwagen beschouwt, dan ben ik benieuwd in wat voor Josti wagentje jij dan wel rond tuftquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:25 schreef deepart het volgende:
[..]
WOW MAN SOOWWWW!!! DAMNN!!
Je rijdt trouwens wel erg weinig als vrachtwagen chauffeur zijnde.. Gaat het zo slecht in de transport?
Je snapt toch wel (kk kneus) dat als je even snel optrekt als de persoon naast je, je de weg blokkeert voor de personen die nog wel veel snelheid hebben? Als je dat niet begrijpt snap ik dat wel, je bent tenslotte vrachtwagen chauffeur geworden.
En waarom de 2de baan gebruiken als er slechts 1 andere auto staat, het is niet zo dat er dan ineens geen plek meer is. Baan 2 is voor het snellere verkeer, dus verkeer dat nog snelheid heeft. Niet omdat jij geen zin hebt om achter een andere auto te gaan staan terwijl je daarna even snel optrekt als persoon op baan 1.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:15 schreef deepart het volgende:
[..]
Nouja zeg, ik doe niet opgefokt. Het irriteert me alleen enorm dat er bepaalde users altijd lopen te zieken. Ze voelen zich verheven boven iedereen en hebben alle wijsheid in pacht denken ze. Kansloos.
En jij speelt WOWquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
En alsof mensen die veel snelheid hebben meer recht hebben. Ze moeten maar gewoon afremmen als dat moet.
TS is een sjonnie.
nieeeeeeetquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:50 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja man, je zet jezelf enorm voor lul.
eindelijk iemand die de OP gelezen heeftquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:24 schreef LoggedIn het volgende:
Als ze zo staan boeit me eigenlijk niet, het is vervelender als ze vervolgens precies even hard gaan rijden waardoor zij niet naar rechts kunnen en/of jij er niet rechts langs kanDan slaat het ook nergens op dat ze links gaan staan
Dat staat heul niet in de OPquote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:53 schreef deepart het volgende:
[..]
eindelijk iemand die de OP gelezen heeft
Als goed verkeersdeelnemer zag je die bochten natuurlijk al van verre aankomen en zag je dat de weggebruikers voor je hun snelheid terugnamen, waarop je dat zelf ook deed?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:14 schreef Stekelbees het volgende:
Vanaf de dag dat ik mn rijbewijs heb gehaald erger ik me serieus de kanker aan alles en iedereen om me heen. Jezus wat een mongolen rijden er toch rond.
[...]
Bochten. Sowieso al een ramp voor de meeste mensen. Godnondeju wat zijn die bochten gevaarlijk. Beter afremmen tot een 'veilige' 40 km/h.. niet denkende aan de mensen achter je natuurlijk.
Ah joh, met een beetje fantasie...quote:Op maandag 27 juli 2009 01:28 schreef NoBody122 het volgende:
Dat valt best mee, het is maar karton.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |