Jankjostiquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:00 schreef deepart het volgende:
En op die 2 banen rijden slechts 2 auto's en nog een andere auto een heel eindje terug. Vervolgens springt het stoplicht op rood en gaat auto 1 rechts staan en auto 2 links.. Vervolgens staan ze stil en wordt het groen en de 3de auto die inmiddels al helemaal bij de andere auto's in aanbeland kan NIET lekker doorrijden omdat auto 2 links staat en dus de hele weg blokkeert en moet dus ook helemaal afremmen tot hij bijna stil staat. vervolgens trekt auto 1 harder op en gaat auto 2 alsnog achter auto 1 rijden..
Waarom kan auto 2 niet gewoon rustig achter auto 1 wachten zodat auto 3 niet af hoeft te remmen?
Ik zie dit zovaak, en erger mijn eigen daar kapot aan. Domme mensen![]()
![]()
Mijn mama had ook een ford Ka.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Zeik niet, jonguh. Dan heb je tenminste nog wat te doen in die Ka van je.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
In je paint staat stoplicht nog op rood, dus wat zeur je nou
Tussen auto 2 en 3 zit ook nog 150 meter, dat kun je toch wel inschatten aan de hand van de paint??? En 1 seconde na de situatie springt het licht op groen... snapte?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
In je paint staat stoplicht nog op rood, dus wat zeur je nou
Duidelijkheid is the key.. Maar dan nog, kuttopic, kutklacht, EN kutpaint die niet klopt met OPquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:23 schreef deepart het volgende:
[..]
Tussen auto 2 en 3 zit ook nog 150 meter, dat kun je toch wel inschatten aan de hand van de paint??? En 1 seconde na de situatie springt het licht op groen... snapte?
150 meter? Hoe groot zijn die auto's wel niet?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:23 schreef deepart het volgende:
[..]
Tussen auto 2 en 3 zit ook nog 150 meter, dat kun je toch wel inschatten aan de hand van de paint??? En 1 seconde na de situatie springt het licht op groen... snapte?
True, maar auto 2 had ook rechts moeten staan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:26 schreef Cascade het volgende:
![]()
- auto 3 had rechts moeten rijden.
- auto 3 had al moeten uitrollen bij het zien van het rode stopverkeerslichtding.
- auto 3 moet niet janken.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:26 schreef Cascade het volgende:![]()
- auto 3 had al moeten uitrollen bij het zien van het rode stopverkeerslichtding.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:41 schreef deepart het volgende:
[..]
Oww owww en dalijk zegt deepart dat die auto dat ook deed, uhhhhmmms even denken hoe ik dan dwars ga zitten en expres weer alles verdraai... HAHHA MIJN AVOND ZAL WREED ZIJN!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Typisch FOKOf snap je het niet omdat je nog elke dag netjes op de fiets naar school rijdt met moeders boterhammetjes in je tas
Auto's kunnen niet janken, mallerd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:26 schreef Cascade het volgende:![]()
Al 3 jaarquote:
Inderdaad. Ik ga rechts staan als ik achter een auto zit die minder snel bij een stoplicht wegrijden. No way dat ik dat vrij ga houden omdat iemand 150M achter me zit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:31 schreef mirved het volgende:
Fuck dat ik ga echt niet achter een andere auto staan zodat iemand die achter nog aan moet komen dan snel door kan rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |