abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_245419
Deel2

Het Buffet is geopent in de kelderbar. Iedereen kan pakken wat die wil. Links in het verlengde van de bar staan borden opgestapelt met bestek. Als je gegeten hebt breng je bordje even netjes naar de keuken zodat alles op tijd afgewassen kan worden. De afwasploeg wordt nog samengestelt.

Eet smakelijk!!!

De Bar is ook vanaf heden geopent. De drank is bijgevuld zoals je ziet en voor iedereen is genoeg. De sleutel blijft nog even in mijn bezit . Voorlopig staat er genoeg in de kelderbar.

Aan Drank is het volgende ingeslagen:

Biersoorten:
Dommelsch, Heineken, Grolsch, Brand, Warsteiner, Duvel, Malt, Bavaria, Amstel, Rodenbach, Grand Cru, lindeboom, oranjeboom

Verder alcoholvrije dranken:
Appelsientje, Druivensap, Coca Cola, Sisi, Fanta, 7Up, Casis, Spa Rood, Lemon, Grapefruit, Pepsi en light dranken.

Sterke Dranken:
Rode en Witte wijnen, Baccardi, Pasoa, Rum, Whiskey, Jonge jenever, mummelman, Jagermeister, Berenburger, Feigling, Baileys Berentzen, Black Mountain, Caves St.-Amand Cointreau, Drambuie, Flugel, Grand Marnier, Pisang Ambon, Southern Comfort
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 Februari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 3 februari 2000 @ 14:09:00 #2
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245420
Dank je Dank je Dank je Oliebol, ik begin rustig, klein glaasje wit met ijs.
pi_245421
De kelder is vanaf NU geopent en gaat om 16.00 weer even dicht. Streng ik weet het maar dan komt de drankenhandel nog één keer bijvullen. Daarna gaat hij in de avond weer open.

Proost!!!..Ik neem een Feigling, mag het niet eens hebben maar ach wat geeft het.

donderdag 3 februari 2000 @ 14:11:00 #4
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245422
Proost Oliebol.
  donderdag 3 februari 2000 @ 14:13:00 #5
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_245423
Zeg Oliebol,

Wat voor een bier is er eigenlijk? Als het Brand Grolsch of Dommelsch is dan wil ik graag een glaasje, anders niet hoor!

pi_245424
Ha Casey, jazeker er is:

Dommelsch
Heineken
Grolsch
Brand
Warsteiner
Duvel
Malt
Bavaria

donderdag 3 februari 2000 @ 14:19:00 #7
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_245425
Voor mij een Grolsch, ach doe er ook maar meteen een stuk of drie, dat gaat wel op.

PROOST!!

donderdag 3 februari 2000 @ 14:19:00 #8
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_245426
Ah kijk eens aan, dat is al weer beter dan ik had gedacht. Dan begin ik met een glaasje Duvel, oke? Langzaam inschenken zodat het gist op de bodem achter blijft.

Als ze straks de kelder weer komen aanvullen, kun je dan een paar flesjes Rodenbach Grand Cru bestellen? Tegen niemand zeggen hoor, maar dat is het lekkerste bier ter wereld!

pi_245427
Casey, jazeker komt voor de bakker. Proost en niet teveel ineens drinken he anders maak je de avond niet meer mee
pi_245428
He Oliebol,

Is er nog ruimte in de kelder voor een paar flessen Baccardi, heb ik toevallig bij me en zo te zien is deze nog niet aanwezig in het enorme scala aan dranken.

Proost

Update: zie wel rum staan, mijn fout je had het al (maar nu hebben we ook white-rum)
------------------
It never hurts to help <Eek the Cat>

[Dit bericht is gewijzigd door tHe RuLeR (Datum 03 Februari 2000).]

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

pi_245429
RuLeR tuurlijk zet er maar bij.
  donderdag 3 februari 2000 @ 14:39:00 #12
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_245430
Na al het voorpoeven hou ik het voorlopig bij een glaasje spa rood.
O ja, oliebol, de afwas is klaar .
Terug uit het enge bos
pi_245431
Bor, Hartsjiekiedee dat is goed zeg. Jij mag rusten, als Charisma vanavond komt is het haar beurt .

Ook mag jij vast een handje vol beukenootjes hebben..hier vangen!!

donderdag 3 februari 2000 @ 14:51:00 #14
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_245432
Dank je wel Oliebol, ik ga smikkelen en smullen .
Goed idee trouwens om uit te gaan rusten. Ik ga even op het strandbedje bij het zwembad liggen met mijn glaasje spa zodat ik de rest van de avond fit ben.
Terug uit het enge bos
  donderdag 3 februari 2000 @ 14:53:00 #15
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_245433
Oliebol, mijn complimenten: je hebt het weer perfect voor elkaar.

Ik ben inmiddels ook even de kelder ingedoken. Toch gek dat zoveel mensen een idioot in een witte doktersjas eng vinden

Bor, zullen we samen beukenootjes eten?

Dr. Bogus

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  donderdag 3 februari 2000 @ 14:57:00 #16
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_245434
ik heb ook afgewassen en nestel me ff naast Bor bij het zwembad, misschien ook ff een klein tukje doen.(slaapsmiley)
  donderdag 3 februari 2000 @ 14:57:00 #17
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_245435
Ha lekker, bijna drie uur dus tijd voor bier.
Laat ik maar beginnen met een Duveltje. Dat prikkelt de smaakpapillen altijd.
Moet zeggen dat het eten er ook aantrekkelijk uitziet. Misschien wat huzaren salade.

Heeft iemand er bezwaar tegen als ik een sigaar opsteek?

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

donderdag 3 februari 2000 @ 14:59:00 #18
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_245436
Zeg Oliebol,

Ik dacht na zo'n lekker glaasje bier smaakt een oliebolletje altijd opperbest: Bijkt dat er afgezien van jouw persoontje in het geheel geen oliebollen zijn! Heb jij er nog een paar van oud en nieuw of zal ik even nieuwe bakken?

donderdag 3 februari 2000 @ 15:00:00 #19
1017 Rick
FOK!Visitor
pi_245437
Ehh, weet iemand waar de toiletten zijn?
pi_245438
Bogus, thanks, ik had de rehabkliniek voor je getekent in de openingstopic. Ik heb het wat ingericht voor slaapruimte voor vannacht. Voor al degenen die teveel op hebben en niet meer mogen rijden.

Ach en die witte jas , ik kijk er dwars doorheen hoor . Dat is wel toevallig trouwens want als ik ernaartoe moet zeg ik ook altijd "hallo witte jas", de "groene jas" is iets minder. Maar je moet gewoon door de jas heenkijken...eeeeh ik begin te brabbelen geloof ik, even een glaasje Spa drinken

pi_245439
Rick, de Toiletten zijn rechts van het PC lokaal, zie foto in topic opening. En wel de BRIL OMHOOG

Casey, maar zeker heb ik nog wat, ik zal ze even in de magnetron duwen, moment.

Trinnnnngggggggg, de bel van de magnteron, hier Casey oliebollen voor jou, met of zonder poedersuiker?

donderdag 3 februari 2000 @ 15:09:00 #22
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_245440
Ha lekker, met natuurlijk, en mag ik er dan meteen nog een glaasje Rodenbach Grand Cru bij? Anders krijg ik zo'n droge mond. O ja en een servetje waar ik mijn mond aan kan afvegen, anders krijg ik vette vlekken op mijn bierglas en dat drinkt niet lekker!
pi_245441
Casey,...HAHAHA..ik ben je moeder niet? ..Oke, vooruit dan maar voordat er suiker in het zwembad komt..de servetten liggen recht op de bar en netjes je mond afvegen hoor.
  donderdag 3 februari 2000 @ 15:15:00 #24
1017 Rick
FOK!Visitor
pi_245442
Pfff, zo ik ben er weer, bedankt oliebol.
Ik heb een gulden op het schoteltje gelegd.

Mmh, ik vind dat er weinig gedanst wordt..
Kan je niet ff een leuk muziekje opzetten ?

donderdag 3 februari 2000 @ 15:17:00 #25
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_245443
Zeg Oliebol is de sate al klaar? Ik lust na zo'n Duveltje wel wat hartigs.
Niets is zeker, en zelfs dat niet.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')