Het Buffet is geopent in de kelderbar. Iedereen kan pakken wat die wil. Links in het verlengde van de bar staan borden opgestapelt met bestek. Als je gegeten hebt breng je bordje even netjes naar de keuken zodat alles op tijd afgewassen kan worden. De afwasploeg wordt nog samengestelt.
Eet smakelijk!!!
De Bar is ook vanaf heden geopent. De drank is bijgevuld zoals je ziet en voor iedereen is genoeg. De sleutel blijft nog even in mijn bezit . Voorlopig staat er genoeg in de kelderbar.
Aan Drank is het volgende ingeslagen:
Biersoorten:
Dommelsch, Heineken, Grolsch, Brand, Warsteiner, Duvel, Malt, Bavaria, Amstel, Rodenbach, Grand Cru, lindeboom, oranjeboom
Verder alcoholvrije dranken:
Appelsientje, Druivensap, Coca Cola, Sisi, Fanta, 7Up, Casis, Spa Rood, Lemon, Grapefruit, Pepsi en light dranken.
Sterke Dranken:
Rode en Witte wijnen, Baccardi, Pasoa, Rum, Whiskey, Jonge jenever, mummelman, Jagermeister, Berenburger, Feigling, Baileys Berentzen, Black Mountain, Caves St.-Amand Cointreau, Drambuie, Flugel, Grand Marnier, Pisang Ambon, Southern Comfort
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 Februari 2000).]
Proost!!!..Ik neem een Feigling, mag het niet eens hebben maar ach wat geeft het.
Wat voor een bier is er eigenlijk? Als het Brand Grolsch of Dommelsch is dan wil ik graag een glaasje, anders niet hoor!
Dommelsch
Heineken
Grolsch
Brand
Warsteiner
Duvel
Malt
Bavaria
Als ze straks de kelder weer komen aanvullen, kun je dan een paar flesjes Rodenbach Grand Cru bestellen? Tegen niemand zeggen hoor, maar dat is het lekkerste bier ter wereld!
Is er nog ruimte in de kelder voor een paar flessen Baccardi, heb ik toevallig bij me en zo te zien is deze nog niet aanwezig in het enorme scala aan dranken.
Proost
Update: zie wel rum staan, mijn fout je had het al (maar nu hebben we ook white-rum)
------------------
It never hurts to help <Eek the Cat>
[Dit bericht is gewijzigd door tHe RuLeR (Datum 03 Februari 2000).]
Ook mag jij vast een handje vol beukenootjes hebben..hier vangen!!
Ik ben inmiddels ook even de kelder ingedoken. Toch gek dat zoveel mensen een idioot in een witte doktersjas eng vinden
Bor, zullen we samen beukenootjes eten?
Dr. Bogus
Heeft iemand er bezwaar tegen als ik een sigaar opsteek?
Ik dacht na zo'n lekker glaasje bier smaakt een oliebolletje altijd opperbest: Bijkt dat er afgezien van jouw persoontje in het geheel geen oliebollen zijn! Heb jij er nog een paar van oud en nieuw of zal ik even nieuwe bakken?
Ach en die witte jas , ik kijk er dwars doorheen hoor . Dat is wel toevallig trouwens want als ik ernaartoe moet zeg ik ook altijd "hallo witte jas", de "groene jas" is iets minder. Maar je moet gewoon door de jas heenkijken...eeeeh ik begin te brabbelen geloof ik, even een glaasje Spa drinken
Casey, maar zeker heb ik nog wat, ik zal ze even in de magnetron duwen, moment.
Trinnnnngggggggg, de bel van de magnteron, hier Casey oliebollen voor jou, met of zonder poedersuiker?
Mmh, ik vind dat er weinig gedanst wordt..
Kan je niet ff een leuk muziekje opzetten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |