quote:
op 02-03-2000 om 03:02 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Bogus, thanks, ik had de rehabkliniek voor je getekent in de openingstopic. Ik heb het wat ingericht voor slaapruimte voor vannacht. Voor al degenen die teveel op hebben en niet meer mogen rijden.Ach en die witte jas , ik kijk er dwars doorheen hoor
. Dat is wel toevallig trouwens want als ik ernaartoe moet zeg ik ook altijd "hallo witte jas", de "groene jas" is iets minder. Maar je moet gewoon door de jas heenkijken...eeeeh ik begin te brabbelen geloof ik, even een glaasje Spa drinken
Ik ben toch wel blij dat ik morgen die jas uit kan trekken. Bedankt voor het inruimen van de Rehab! Ik doe even met je mee, PROOST!! %-)
bogus.
Er moet nog satesaus gemaakt worden en de sjaslick moet aan de stokjes worden geprikt.
Niet opletten hoe, want de Baileys is goed aangeslagen.
Ben al sinds 24-9-99 bezig om vandaag op 200 posts te komen en idd het is gelukt.
Een feestelijke gebeurtenis op een feestelijke dag.
quote:
op 02-03-2000 om 03:34 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Planix heb je al getankt?
Haha, nee hoor, 't zal weer ff duren voordat ik in die buurt ben
Ik tank voorlopig alleen nog maar drank, veel lekkerder ook. Heb je nog citroentjes en zout ?
* Jewel hoopt morgen de rest te kunnen lezen en wenst iedereen nog een zeer pretige tijd.
Oliebol, doe je een beetje rustig aan, je moet je verslag nog maken vanavond
* Jewel is een beetje bezorgd.
Oliebol: lekkerrr, ik neem maar een gewoon Amsteltje
* JungleMan begint rustig.
btw: leuke rooms, zelf ingericht?
mag ik nog een biertje trouwens, ik loop niet meer zo stabiel dus ik durf het keldertrapje niet meer af *hips*
quote:
op 02-03-2000 om 02:53 PM schreef bogus het volgende:Bor, zullen we samen beukenootjes eten?
Dr. Bogus
Ja gezellig Dr. Bogus. Neem je een glaasje rode wijn voor me mee als je nog langs de bar komt?
(Wordt wel echte 'sofa-therapie' als ik op het strandbedje blijf liggen )
Later!!
Bij bootvat dank *hips* !!
[Dit bericht is gewijzigd door tHe RuLeR (Datum 03 Februari 2000).]
quote:
op 02-03-2000 om 04:03 PM schreef Casey het volgende:
Hoi Athena,
je mag wel bij mij in de slaapzak, hoor het is wel een mummie dus dat wordt wat krap maar dat geeft niet, ik zal vanavond toch wel geheel onschadelijk zijn *hips* en anders hak je mijn vingers er maar af.
Dat is lief Casey, bedankt .
En dat van die vingers is een goede tip! Je bent dus gewaarschuwd....
Ik hoop alleen dat je niet te hard snurkt, anders heb ik morgen weer een ochtendhumeur.
quote:
mag ik nog een biertje trouwens, ik loop niet meer zo stabiel dus ik durf het keldertrapje niet meer af *hips*
Als dank voor het gulle offer, ga ik nog een kratje voor je halen.
[Dit bericht is gewijzigd door Athena (Datum 03 Februari 2000).]
quote:
op 02-03-2000 om 04:12 PM schreef tHe RuLeR het volgende:
* BooBooSan RuLeR hoopt dat je bedoeld carpoolt i.p.v. rijden.
Nou als je het dan perse weten wil...ik ga met de trein!! Doei!!!
* Casey hoopt dat Athena daar intrapt en de hele nacht lieve kusjes gaat geven om hem op te laten houden met snurken .
Ennuh... bedankt voor de biertjes meis! terug!
quote:
op 02-03-2000 om 03:38 PM schreef tHe RuLeR het volgende:
Jaaaaaaaaaaaahahahah, 't is gelukt!!!!!!!!!Ben al sinds 24-9-99 bezig om vandaag op 200 posts te komen en idd het is gelukt.
Een feestelijke gebeurtenis op een feestelijke dag.
Ruler, van harte!!!
Trouwens, kom ik eindelijk eens een keertje langs.. is er geen flessie port voor me gehaald. Moet ik het dan echt zelf gaan meenemen, of kan die drankenhandel nog wat bezorgen???
Enne, doe mij maar een bordje zalmsalade fijne buffetman met een glaasje Oliebol Huiswijn... Cheers!
quote:
op 02-03-2000 om 04:18 PM schreef Casey het volgende:* Casey hoopt dat Athena daar intrapt en de hele nacht lieve kusjes gaat geven om hem op te laten houden met snurken
]
Daar trapt ze dus niet in! Ik heb wel een probleem want ik heb al 3 Baileys op, drink normaal weinig en (dit is het ergste) kan niet slapen met drank op. Als jij dan nog ligt te snurken...
* Athena besluit gewoon niet te gaan slapen en laat Casey rustig alleen snurken .
Boehoehoehoe!!!!
Blehhehhehhehee....
(huil huil)
Athena, als ik jou alsnog voor koningin nomineer, kom je dan weer gezellig bij mij liggen? Ik kan niet slapen alsik alleen ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |