abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 februari 2000 @ 15:19:00 #26
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_245444
quote:
op 02-03-2000 om 03:02 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Bogus, thanks, ik had de rehabkliniek voor je getekent in de openingstopic. Ik heb het wat ingericht voor slaapruimte voor vannacht. Voor al degenen die teveel op hebben en niet meer mogen rijden.

Ach en die witte jas , ik kijk er dwars doorheen hoor . Dat is wel toevallig trouwens want als ik ernaartoe moet zeg ik ook altijd "hallo witte jas", de "groene jas" is iets minder. Maar je moet gewoon door de jas heenkijken...eeeeh ik begin te brabbelen geloof ik, even een glaasje Spa drinken

Ik ben toch wel blij dat ik morgen die jas uit kan trekken. Bedankt voor het inruimen van de Rehab! Ik doe even met je mee, PROOST!! %-)

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_245445
Nee Sate wordt vanavon pas geserveerd..Ik moet straks eerst het vlees aan stokjes rijgen..wie wil me daarbij helpen want Oliebol moet zo echt even rusten anders gaat het absoluut verkeerd vanavond en ik wil toch nog wel een verslag maken van de reunie.

Er moet nog satesaus gemaakt worden en de sjaslick moet aan de stokjes worden geprikt.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 3 februari 2000 @ 15:27:00 #28
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_245446
Ik ga wel even een kwartiertje sate stokjes prikken. Daarna moet ik helaas even weg.
Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_245447

* Athena kan hele lekkere satesaus maken en verdwijnt meteen de keuken in.

Niet opletten hoe, want de Baileys is goed aangeslagen.

donderdag 3 februari 2000 @ 15:29:00 #30
1017 Rick
FOK!Visitor
pi_245448
*Loopt snel richting koud buffet*
pi_245449
Athena bedankt, goed dat je dat even wilt doen. Ooh je en teveel baileys?...als je je slaapzak bij je hebt is het geen probleem, blijf je lekker overnachten.
pi_245450

Oeps, ben ik mijn slaapzak toch helemaal vergeten... Zou het erg koud worden vannacht?

pi_245451
Nog even voor 4 uur wat tequilas slammen, volgens mij loop ik al flink achter bij enkele notoire barflies
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)

pi_245452
Planix heb je al getankt?
pi_245453
Jaaaaaaaaaaaahahahah, 't is gelukt!!!!!!!!!

Ben al sinds 24-9-99 bezig om vandaag op 200 posts te komen en idd het is gelukt.

Een feestelijke gebeurtenis op een feestelijke dag.

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

pi_245454
quote:
op 02-03-2000 om 03:34 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Planix heb je al getankt?

Haha, nee hoor, 't zal weer ff duren voordat ik in die buurt ben
Ik tank voorlopig alleen nog maar drank, veel lekkerder ook. Heb je nog citroentjes en zout ?

"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)

donderdag 3 februari 2000 @ 15:58:00 #37
1829 Jewel
De enige echte!
pi_245455
Ik ben zo weg en wens jullie nog een pretige dag en avond toe.
* Jewel pakt lekker een Cola met Rum om de reunie (voor haar) mee af te sluiten.

* Jewel hoopt morgen de rest te kunnen lezen en wenst iedereen nog een zeer pretige tijd.

Oliebol, doe je een beetje rustig aan, je moet je verslag nog maken vanavond

* Jewel is een beetje bezorgd.

donderdag 3 februari 2000 @ 16:01:00 #38
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_245456
Eindelijk weer een "2 minuut reload topic"!!

Oliebol: lekkerrr, ik neem maar een gewoon Amsteltje
* JungleMan begint rustig.

btw: leuke rooms, zelf ingericht?

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
  donderdag 3 februari 2000 @ 16:03:00 #39
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_245457
Hoi Athena,
je mag wel bij mij in de slaapzak, hoor het is wel een mummie dus dat wordt wat krap maar dat geeft niet, ik zal vanavond toch wel geheel onschadelijk zijn *hips* en anders hak je mijn vingers er maar af.

mag ik nog een biertje trouwens, ik loop niet meer zo stabiel dus ik durf het keldertrapje niet meer af *hips*

donderdag 3 februari 2000 @ 16:07:00 #40
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_245458
quote:
op 02-03-2000 om 02:53 PM schreef bogus het volgende:

Bor, zullen we samen beukenootjes eten?

Dr. Bogus

Ja gezellig Dr. Bogus. Neem je een glaasje rode wijn voor me mee als je nog langs de bar komt?
(Wordt wel echte 'sofa-therapie' als ik op het strandbedje blijf liggen )

Terug uit het enge bos
pi_245459
Hi, ik gooi nog snel ff een paar flessen Wodka in de groep voor ik naar huis rij!

Later!!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  donderdag 3 februari 2000 @ 16:11:00 #42
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_245460
*hips* Wil er iemand nog even snel *hips* de kelder in gaan *hips* om een vaatje bier *hips* te gaan halen voor oliebol *hips* het slot erop gooit? Ik wil zlef *hips* ook wel maar ik zit net rustig *hips* en ik voel een beetjke een vreemd gevoel *hips* in mijn hoofd en als ik *hips* nu opsta ben ik bang dat ik moet *hips* stukjeblazen.

Bij bootvat dank *hips* !!

pi_245461
Sorry, foute reaktie dankzij fout gelezen post.

[Dit bericht is gewijzigd door tHe RuLeR (Datum 03 Februari 2000).]

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

pi_245462
quote:
op 02-03-2000 om 04:03 PM schreef Casey het volgende:
Hoi Athena,
je mag wel bij mij in de slaapzak, hoor het is wel een mummie dus dat wordt wat krap maar dat geeft niet, ik zal vanavond toch wel geheel onschadelijk zijn *hips* en anders hak je mijn vingers er maar af.

Dat is lief Casey, bedankt .
En dat van die vingers is een goede tip! Je bent dus gewaarschuwd....
Ik hoop alleen dat je niet te hard snurkt, anders heb ik morgen weer een ochtendhumeur.

quote:

mag ik nog een biertje trouwens, ik loop niet meer zo stabiel dus ik durf het keldertrapje niet meer af *hips*

Als dank voor het gulle offer, ga ik nog een kratje voor je halen.

[Dit bericht is gewijzigd door Athena (Datum 03 Februari 2000).]

pi_245463
quote:
op 02-03-2000 om 04:12 PM schreef tHe RuLeR het volgende:
* BooBooSan RuLeR hoopt dat je bedoeld carpoolt i.p.v. rijden .

Nou als je het dan perse weten wil...ik ga met de trein!! Doei!!!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  donderdag 3 februari 2000 @ 16:18:00 #46
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_245464
Als ik snurk gewoon even mij omduwen dan gaat het wel over. Een heel lief kusje op mijn voorhoofd wil ook wel helpen.

* Casey hoopt dat Athena daar intrapt en de hele nacht lieve kusjes gaat geven om hem op te laten houden met snurken .

Ennuh... bedankt voor de biertjes meis! terug!

pi_245465
quote:
op 02-03-2000 om 03:38 PM schreef tHe RuLeR het volgende:
Jaaaaaaaaaaaahahahah, 't is gelukt!!!!!!!!!

Ben al sinds 24-9-99 bezig om vandaag op 200 posts te komen en idd het is gelukt.

Een feestelijke gebeurtenis op een feestelijke dag.

Ruler, van harte!!!

Trouwens, kom ik eindelijk eens een keertje langs.. is er geen flessie port voor me gehaald. Moet ik het dan echt zelf gaan meenemen, of kan die drankenhandel nog wat bezorgen???

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_245466
Oliebol ik heb nog een auto vol met Duvel, Chimay en speciaal voor Vossie en Sombie de Rochefort. Kan ik het gewoon effe in de kelder zetten? Wie helpt me met sjouwen?

Enne, doe mij maar een bordje zalmsalade fijne buffetman met een glaasje Oliebol Huiswijn... Cheers!

pi_245467
quote:
op 02-03-2000 om 04:18 PM schreef Casey het volgende:

* Casey hoopt dat Athena daar intrapt en de hele nacht lieve kusjes gaat geven om hem op te laten houden met snurken ]

Daar trapt ze dus niet in! Ik heb wel een probleem want ik heb al 3 Baileys op, drink normaal weinig en (dit is het ergste) kan niet slapen met drank op. Als jij dan nog ligt te snurken...

* Athena besluit gewoon niet te gaan slapen en laat Casey rustig alleen snurken .

donderdag 3 februari 2000 @ 16:36:00 #50
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_245468

Boehoehoehoe!!!!

Blehhehhehhehee....

(huil huil)

Athena, als ik jou alsnog voor koningin nomineer, kom je dan weer gezellig bij mij liggen? Ik kan niet slapen alsik alleen ben

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')