abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71292210
Hallo mensen,
volgende week wil ik naar Duitsland, en dit moet met de trein, aangezien er geen auto is.

Nou was het plan om van Enschede naar Bad Bentheim te reizen... en vanaf daar weer verder.
Via de NS kom ik achter de reis en prijs van startpunt naar Enschede.
En via Bahn.de van Bad Bentheim naar eindbestemming.

Voor het stukje daartussen kan ik niet echt vinden hoe het moet, behalve via NShispeed, maar dat is echt heeeeeeeeeeel duur.
Weet iemand een goedkopere oplossing? Behalve liften natuurlijk...
pi_71292666
Vraag het hier eens.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 17:58:47 #3
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_71293063
kaartje halen op het perron uit de automaat. er is een kaartje dat je een uur kan gebruiken voor 16 euro ofzo.

Ben de naam kwijt. Maar aan het loket is het 2x zo duur
pi_71295631
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:44 schreef RealZeus het volgende:
Vraag het hier eens.
thanx

En Buschetta, dat scheelt maar 3 euro met NS hispeed. Misschien kan het wel niet goedkoper hoor, maar ik ga nog even verder zoeken.
pi_71296120
Waar moet je naartoe en kun je het kaartje niet uit de automaat halen => http://webdemo.ns.nl/webdemo.e2000/

Op Enschede staat een automaat voor de Duitse regiospoorwegen en je kan ook een kaartje bij de Duitse conducteur kopen.
  Vis een optie? woensdag 29 juli 2009 @ 20:24:40 #6
70532 loveli
N
pi_71438891
Als je minstens een week van te voren bestelt, kost een kaartje minder. Reserveer je lang van te voren via www.db.de, dan kun je nog voordeliger uit zijn, voor een euro of 30 reis je half Duitsland door. Hispeed kent alleen grote stationms in Duitsland, de DB kent de meeste stations in NL wel.
crap in = crap out
pi_71440356
Met de citynightline reis je ook goedkoop, maar dat is maar naar een aantal plaatsen in Dld. En hoe eerder je boekt, des te goedkoper.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')