Waarom zou iemand zoiets zeggen?quote:
omdat, noortjequote:
ik zit nog een heel jaar vast aan mn vodafonequote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:24 schreef geelkuikentje het volgende:
Je hoeft niet naar marktplaats te gaan om een iphone te halen. Ik zou zo'n ding gewoon bij de tmobile shop halen. Weet je zeker dat die prima is. Je betaalt ook de hoofdprijs maar ja het is een iphone wat ook een apple product is wat altijd duur is. Ik gebruik ook een ipod touch wat ongeveer hetzelfde is (zonder bellen) maar toch.
je ziet er wel geefbaar uitquote:
godverdomme het is NEEMBAARquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
godverdomme het is NEEMBAAR
kutkoter
je neemt een chick , je geeft dr niet
godverdomde kutjeugd
T-Mobilequote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:24 schreef geelkuikentje het volgende:
Je hoeft niet naar marktplaats te gaan om een iphone te halen. Ik zou zo'n ding gewoon bij de tmobile shop halen. Weet je zeker dat die prima is. Je betaalt ook de hoofdprijs maar ja het is een iphone wat ook een apple product is wat altijd duur is. Ik gebruik ook een ipod touch wat ongeveer hetzelfde is (zonder bellen) maar toch.
Jij wilt niet weten hou episch kut T-Mobile is in vergelijking metquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zit nog een heel jaar vast aan mn vodafone
godverdomme het is DANquote:
Hoi meneeeeer...... waaaarom ben jij booooos?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:48 schreef NRaider het volgende:
[..]
godverdomme het is DAN
kutkoter![]()
je bent jonger dan iemand, niet als.
godverdomde kutjeugd
Niks menneer, ben waarschijnlijk jonger dán jij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:55 schreef deepart het volgende:
[..]
Hoi meneeeeer...... waaaarom ben jij booooos?
Ik ben al 2 handjes en 2 voetjes oudquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:59 schreef NRaider het volgende:
[..]
Niks menneer, ben waarschijnlijk jonger dán jij.
leugensquote:
en dan betalen en shippen ze een baksteenquote:
Dat zou vervelend zijn ja. Maar je hebt al een tijdje zoiets als 'feedback'. True story.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dan betalen en shippen ze een baksteen
Dat zou vervelend zijn ja. Maar je hebt al een tijdje zoiets als 'feedback' waar verkopers een leuk verhaaltje schrijven om jou te laten denken dat je tof bent. True story.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:22 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dat zou vervelend zijn ja. Maar je hebt al een tijdje zoiets als 'feedback'. True story.
Dat zou vervelend zijn ja. Maar je hebt al een tijdje zoiets als 'feedback' waar verkopers een leuk verhaaltje schrijven om jou te laten denken dat je tof bent en je vrienden kunnen vertellen dat je 100% legit bent. True story.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat zou vervelend zijn ja. Maar je hebt al een tijdje zoiets als 'feedback' waar verkopers een leuk verhaaltje schrijven om jou te laten denken dat je tof bent. True story.
Waarom snap je dat niet?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:27 schreef Noortje. het volgende:
Ik snap niet dat mensen een iPod Touch kopen terwijl de iPhone bestaat.
Dat ding is ook kut, maar toch.
Apple.
zn touch is groot en je kan dr niet mee bellen, das kutquote:
Omdat ze even groot zijn, hetzelfde eruit zien, dezelfde functies hebben alleen een iPod Touch kan niet bellen. Waarom dan die kopen?quote:
iTouch is dunner, je kan er niet mee bellen, heeft geen gps, geen gprs/edge/3G en geen camera, hij is wel 3 keer zo goedkoop.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Omdat ze even groot zijn, hetzelfde eruit zien, dezelfde functies hebben alleen een iPod Touch kan niet bellen. Waarom dan die kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |