Ga bollen pellen, snotjoch!quote:Werken
Ik heb al een baantje gehad als krantenbezorger maar dat ging niet helemaal goed. Want er klopte gewoon niks van altijd. In deze vakantie ga ik dus iets zoeken om geld te verdienen want ons mam vind dat ik dat ook maar eens moet gaan doen. Ik heb ook ergens gelezen dat je met een site geld kan verdienen en dat zo iemand super rijk was geworden daarmee, dat ga ik dus ook proberen aha!
Me too. Maar uh, ik zou zeggen probeer het gewoon. Het enige wat je hoeft te doen is een idee verzinnen en daar een website voor te maken en die moet uitspringen tussen de miljoenen mensen die hetzelfde proberen te doen. Appeltje, eitje zou ik zo zeggen.quote:
Welke buurtkleuter heb je aangerand dat je je krantenwijk niet meer mag doen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:55 schreef JobV het volgende:
kan iemand me vertellen hoe ik dat moet doen? want ik mag mijn krantenwijk niet meer doen..
groetjes job
verdoeme, dat zie ik dan weer nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hey, daar zit ook nog best een miljoenen-website in! *opschrijf*
Appels en eieren zijn populaire producten, van alle tijden. Gegeten door miljarden mensen.quote:
Mooi was die tijdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:40 schreef Q. het volgende:
Gewoon, verzin iets simpels en je krijgt meteen 100.000 euro. Zonder dat je er moeite voor hoeft te doen. Handig hè?
quote:(Ik typ trouwens ook beter nu met hoofdletters enzo, want als ik later journalist wil worden moet ik dat wel leren, als iemand nog tips heeft dan mag je dat graag vertellen!)
Cursus HTML + SEO. En zoek een gat in de markt, succes...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:12 schreef JobV het volgende:
dankjewel allemaal
ik heb al een site maar ik vraag me nu eigenlijk af hoe ik daar bv advertenties ofzo opzet
quote:deze foto kwam ik tegen op mijn computer
mensen hebben letters doorgekrast en nu staat er dat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |