Ik zit met een groot probleem. Mijn vriendin heeft laten weten er na 8 jaar aan te twijfelen of we onze relatie moeten voortzetten. Ik dacht daar anders over en wilde de relatie redden. We wonen samen.
Ik wist dat een kerel van haar werk een oogje op haar had, maar maakte mij nooit zorgen en waande mij zeker. Deden er niet geheim over.
Nu ben ik een beetje haar gangen na gegaan en schrok me de pleuris. In haar internet geschiedenis zie ik pagina's over vreemdgaan (had ze gegoogled). En erger nog, op een ochtend voor het ontbijt bleek ze gegoogled te hebben op de bekende morning after pil. En vervolgens onze apotheek opgezocht op internet.
Ik dacht, wat krijgen we nu. En confronteerde haar ermee. Ze ontkende glashard dat er iets gebeurt was. Opzoeken was gewoon gebeurt uit ja, interesse of zo.
Een dag later bekeek ik haar rekeningafschrift. Had ze 14,95 gepind bij de apotheek een minuut na opening op de vroege ochtend. Op dezelfde dag dat ze de MAP pil opzocht.
Heb haar ermee geconfronteerd en ze zei dat ze iets tegen hoofdpijn had gehaald en dingen besteld. Heb niet gezegd dat ik het via haar rekening te weten ben gekomen. Ze ontkende weer glashard dat er iets gebeurt was.
Het kán natuurlijk, maar ik ben er niet gerust op. Ik wil haar graag geloven, maar geloof het niet meer.
Ben er volledig kapot van - en kan het natuurlijk nooit echt bewijzen. Het is alleen allemaal heel verdacht. Iemand raad?