Jeetje, Erik, hoe kom je erop zeg? Wat een héérlijke naam zeg!quote:Op zondag 26 juli 2009 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is Tjeerd wel een leuke naam, Clau!
fifth Ward is een slechte wijk in Houston, dat kun je je kind niet aandoen.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:33 schreef ShadyLane het volgende:
Twijfel niet langer, Claudia! Gisternacht kwam de naam in een ingeving tot me:
Ward.
Dat is toch gewoon opinie? In het geval van het NRC.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:58 schreef Mainport het volgende:
Beste quasi-intellectuelen, ben ik de enige die een aversie heeft tegen de overdreven geëngageerde - doch voorspelbare - meningen in het NRC Handelsblad van mensen die zichzelf graag laten gelden enerzijds, en het ongekend lage niveau van het NOS-journaal, werkelijk, dat daar nog nooit iemand wat van heeft gezegd is zo'n groot levensraadsel dat ik schizofrene verschijnselen begin te vertonen.
Dat is een weinig wetenschappelijke conclusie die je trekt.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:13 schreef Wouter1989 het volgende:
Het NRC viel trouwens ook wel schitterend door de mand toen Lord of the Rings eens heel hoog was geeindigd bij een verkiezing van het beste boek aller tijden.
Wat gebeurde er toen? Dat wil ik dan wel weten, hoe ze door de mand vielen.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:13 schreef Wouter1989 het volgende:
Het NRC viel trouwens ook wel schitterend door de mand toen Lord of the Rings eens heel hoog was geeindigd bij een verkiezing van het beste boek aller tijden.
Is het heus dat ge niet verstaat wat ik meen? Ik bedoel dat ze daarmee door de mand vielen. Want je mag een krant best afrekenen op zijn lezers.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:26 schreef JAM het volgende:
[..]
Wat gebeurde er toen? Dat wil ik dan wel weten, hoe ze door de mand vielen.
De (Microsoft) Office Picture Manager een optie?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:26 schreef Thisbe het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik op mijn fantastische vistapc foto's kan verkleinen zodat ik ze op een acceptabel formaat kan mailen?
Ik had altijd zo het idee dat dat boek vooral gesmaakt werd door linkse geitenwollensokken psuedo-intellectuelen. Om kort te gaan: niets nieuws onder de zon dus.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:43 schreef Wouter1989 het volgende:
[..]
Is het heus dat ge niet verstaat wat ik meen? Ik bedoel dat ze daarmee door de mand vielen. Want je mag een krant best afrekenen op zijn lezers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOTR is natuurlijk bagger. Daarvoor hoef je het niet eens gelezen / gezien te hebben. Ik geloof dat Frollo hier ooit eens beweerde dat een bepaald boek best goed was, voor een fantasyboek. Alsof zoiets bestaat, een goed fantasyboek. There's no such thing!
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2009 00:19:35 ]
Vanmiddag werd bij de F1 de vriendin van Hamilton in beeld gebracht, terwijl ze van extase sprongetjes maakte na een succesvolle actie van vriend Lewis. De BBC-commentator merkte droogjes op "I think it's safe to say that action was received... rather well, in the Hamilton pitbox there.".quote:Op zondag 26 juli 2009 17:38 schreef JAM het volgende:
Vinden jullie het ook zo leuk als ze bij Brits sportcommentaar: '... makes it look so easy!', roepen?.
Daar moest je ons maar eens wat meer over vertellen.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:34 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb besloten de vorig jaar uit nood geboren fotoserie "Japanners met bezienswaardigheden" dit jaar voort te zetten.
Er staat een woordje te veel in je post.quote:Op maandag 27 juli 2009 03:18 schreef Mainport het volgende:
Je bent toch wel een sukkel als je de Lord of the Rings-films niet kunt waarderen.
De Dali's van de film...quote:Op maandag 27 juli 2009 03:18 schreef Mainport het volgende:
Je bent toch wel een sukkel als je de Lord of the Rings-films niet kunt waarderen.
Wat een minne honden.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet eens uitgenodigd. Want "als hij toch al twee jaar reist kan hij best nog langer reizen".
Ik kan me niet herinneren dat ik dat beweerd heb en over welk boek het dan ging. Ik kan me twee situaties indenken waarin ik zoiets gezegd kan hebben:quote:Op maandag 27 juli 2009 00:18 schreef k_man het volgende:
LOTR is natuurlijk bagger. Daarvoor hoef je het niet eens gelezen / gezien te hebben. Ik geloof dat Frollo hier ooit eens beweerde dat een bepaald boek best goed was, voor een fantasyboek. Alsof zoiets bestaat, een goed fantasyboek. There's no such thing!
Intellectueel of niet, ik vond het artikel dit weekend over vallende druppels en hoe die zich ontwikkelen nu juist erg tof. Vooral met de foto's erbij. De wetenschap levert ons voortschrijdende inzichten. Dan word ik helemaal warm van binnen. Misschien ligt 't aan mijn overtuigd atheïsme.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:11 schreef Wouter1989 het volgende:
Alsof intellectuelen zich er voor interesseren waarom er meer kleine druppels dan grote druppels vallen in een regenbui.
Nee, dat kan ik niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:00 schreef Wouter1989 het volgende:
Kan JAM mij trouwens ook vertellen wat het Vlaamse woord 'dezeke' betekent?
Is dit nu koeterwaals?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |