en een glas wat half leeg is, is ook half vol!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:52 schreef Kafka. het volgende:
Je moet maar zo denken; er zijn ergere dingen in het leven.
Zoek en gij zult vinden! Moet je wel erg lang zoekenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:52 schreef Netsplitter het volgende:
Leuk met die banner er onder: ikzoekgod.nl
Wie gelooft in de zoon van God, heeft eeuwig levenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:53 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Zoek en gij zult vinden! Moet je wel erg lang zoeken
Inderdaad. Trouwens, 2 miljard is ook ook maar gewoon een getal hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:04 schreef iFries het volgende:
't is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk ..
Zo zie jij het, maar zo hoef ik het niet te zien.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:09 schreef Zjummie het volgende:
[..]
Inderdaad. Trouwens, 2 miljard is ook ook maar gewoon een getal hoor
Pff, da's puur jouw perspectief, hoeft nog niet dat van anderen te zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:14 schreef rottie het volgende:
Ik relativeer het allemaal een beetje in perspectief....ja toch, niet dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, het is maar net hoe je er tegenaan kijktquote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:13 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Zo zie jij het, maar zo hoef ik het niet te zien.
Of banner 'Rondreis China' die ik nu ziequote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:52 schreef Netsplitter het volgende:
Leuk met die banner er onder: ikzoekgod.nl
Een einde is toch ook een begin van iets nieuws?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:28 schreef Zjummie het volgende:
[..]
Klopt, het is maar net hoe je er tegenaan kijkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |