Als Rabo iemand mee had gehad was dat niet gebeurd hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:30 schreef golfer het volgende:
Het is wel erg voorspelbaar allemaal vandaag.
Grote kopgroep. Valt uit elkaar. Merendeel wordt teruggepakt en pas op een paar kilometer voor de streep worden de laatste vluchters ook gepakt. Vervolgens een massasprint.
Massasprint lijkt me stug, want dat bergje is toch best lang tegen een procent of 5.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:30 schreef golfer het volgende:
Het is wel erg voorspelbaar allemaal vandaag.
Grote kopgroep. Valt uit elkaar. Merendeel wordt teruggepakt en pas op een paar kilometer voor de streep worden de laatste vluchters ook gepakt. Vervolgens een massasprint.
Ochquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:32 schreef Armstrong1984 het volgende:
Ducrot: 'maar sommigen hebben geen benen meer'. Ducrot, alsjeblieft.
Dat zij niemand mee hebben is toch voorspelbaar?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:31 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Als Rabo iemand mee had gehad was dat niet gebeurd hoor.
Dat was Riblon die wil zelf niet rijden lijkt me.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:35 schreef McDucky het volgende:
Die kerel was niet boos om dat drinken volgens mij, maar meer dat zijn groep niet meer wil rijden.......snap dat dan toch Maarten
Gewoon aan het fokken tijdens het werkenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:35 schreef 456 het volgende:
Eerst was het te nat, toen te koud, en nu weer te warm...
Ze verdienen er hun geld mee hoor!
Ik zit ook met 40graden binnen te werken, dan doe ik ook liever wat anders...
Nou, met 40 graden zit ik liever binnen dan buiten. Vooral als de airco zijn plicht vervult.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:35 schreef 456 het volgende:
Eerst was het te nat, toen te koud, en nu weer te warm...
Ze verdienen er hun geld mee hoor!
Ik zit ook met 40graden binnen te werken, dan doe ik ook liever wat anders...
Het is nu ook geen 40gradenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:36 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Gewoon aan het fokken tijdens het werken
Volgens Herbert hebben de renners nu een kort lontje door de hittequote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:36 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, met 40 graden zit ik liever binnen dan buiten. Vooral als de airco zijn plicht vervult.
Dat is niet mooiquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:37 schreef Cootz het volgende:
Dat wordt trouwens een finish voor vijven met dit tempo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |