Creatief boekhouden?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:05 schreef El_Bassie het volgende:
Tegen de 50 p/u. Een gemiddelde van 46,6. Tuurlijk Herbert.
En hij heeft een boek geschreven over de Ventouxquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:04 schreef Sheepcidus het volgende:
De Jong heeft eergisteren de Ventoux gereden.
Freire of Menchov uitspelen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:14 schreef Palmboom313 het volgende:
En als ze het nu dicht gereden hebben wat gaat Rabo dan doen? Want de mannen zijn dan allemaal opgerookt.
Zou natuurlijk zomaar kunnen gebeuren. De Rabo-ers moeten nu zo hard rijden, dat ze straks geen puf meer hebben om mee te springen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:13 schreef franklop het volgende:
Zou natuurlijk wel geheel conform deze tour zijn als Rabo het gat dichtkrijgt, er weer een groepje wegrijdt en er dan weer niet bijzitten
dan moet freire het maar alleen doen!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zou natuurlijk zomaar kunnen gebeuren. De Rabo-ers moeten nu zo hard rijden, dat ze straks geen puf meer hebben om mee te springen.
Mochten ze het gat dichten...........Want ik denk dat Astana weer naar voren komt als ze er bijna bij zijn
Cancellara en Hushovd samenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Menchovmet die afdaling op het einde in het achterhoofd
Nou, nou ... voorlopig behoorlijk voorspelbaar scenario.quote:
Ik weet niet of het een technisch lastige afdaling is, het is geen sterke daler maar het is geen Frank Schleckquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Menchovmet die afdaling op het einde in het achterhoofd
Voor zo'n etappe is er toch wel het één en ander aan de hand. Een sprinter die wegsprint uit de kopgroep en dat soort dingen. Kopgroep uit elkaar gespat. Het zijn weliswaar kleine dingetjes, maar meer mag je ook niet verwachten in zo'n etappe, denk ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, nou ... voorlopig behoorlijk voorspelbaar scenario.
Dit is spektakel? Hm ...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:20 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Voor zo'n etappe gebeurd er toch wel het één en ander. Een sprinter die wegsprint uit de kopgroep en dat soort dingen. Kopgroep uit elkaar gespat. Het zijn weliswaar kleine dingetjes, maar meer mag je ook niet verwachten in zo'n etappe, denk ik.
Popvych en Evans a.u.b.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:21 schreef Sheepcidus het volgende:
Duque mag van mij wel winnen als ze voor blijven.
Voor een gemiddelde etappe is het best spectaculair ja...quote:
Vergeet niet dat je nu een discussie aangaat met iemand die het liefst een Tour ziet met alleen maar bergetappes + aankomsten bergopquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:22 schreef Cootz het volgende:
[..]
Voor een gemiddelde etappe is het best spectaculair ja...
Echt spektakel niet, maar wel dat er tenminste iets gebeurd in de kopgroep. Vaak zie je dan dat er helemaal niets gebeurd. Dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:22 schreef Barca het volgende:
[..]
Dit is spektakel? Hm ...
[..]
Popvych en Evans a.u.b.
Goh, wat is het toch ee nspelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:23 schreef Kluupkluup het volgende:
Maarten&Herbert:
"De oude.." IIII II
"De kleine.." IIII
Er wordt aangevallen de laatste 10 minuten, dat is iets anders dan dat er 'een aantal moet lossen'.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:24 schreef Barca het volgende:
Nou, in mijn ogen verloopt het volgens "verwachting". Een kopgroep, waarvan een aantal moet lossen. Het peloton wat iets terugkomt. Maar de kopgroep niet pakt op 50 km voor de meet.
Och ... bij zo'n grote kopgroep zie je dat vaker. Meestal later, maar ja ... als 't echt niet draait ...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:25 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Echt spektakel niet, maar wel dat er tenminste iets gebeurd in de kopgroep. Vaak zie je dan dat er helemaal niets gebeurd. Dat bedoel ik eigenlijk.
Ducrot: 'De beer is los'![]()
Zie hierboven.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:25 schreef Cootz het volgende:
[..]
Er wordt aangevallen de laatste 10 minuten, dat is iets anders dan dat er 'een aantal moet lossen'.
edit: en die chaos van nu, met die kopgroep die uit elkaar gespat is... ik vind dat best spektakel, en dat op 60 km van de streep.
Gebeurt vaker ja, maar is het daarom niet leuk om te zien? Het verloop van een beetje bergetappe zie je ook wel vaker dan één keer volgens hetzelfde patroon.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Och ... bij zo'n grote kopgroep zie je dat vaker. Meestal later, maar ja ... als 't echt neit draait ...
Omdat het een inteelt product is?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:28 schreef henkiedirk het volgende:
waarom is die maarten zo´n mongool, zegt ie dat de tweede groep anderhalve minuut achter ligt. Hoe lang doet ie dit werk al....
wel leuk. Maar spektakel? Nee, daar stel ik me dan toch iets anders bij voor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:29 schreef Cootz het volgende:
[..]
Gebeurt vaker ja, maar is het daarom niet leuk om te zien? Het verloop van een beetje bergetappe zie je ook wel vaker dan één keer volgens hetzelfde patroon.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:29 schreef Cootz het volgende:
[..]
Gebeurt vaker ja, maar is het daarom niet leuk om te zien? Het verloop van een beetje bergetappe zie je ook wel vaker dan één keer volgens hetzelfde patroon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |