quote:Jahoor, het is uit om te schoppen tegen de Ford Ka (Kick Ass), zo 2008, dat het tijd werd voor een nieuwe trend , namelijk Smartautootjes van hardwerkende burgers in de gracht duwen , fijn dat je met je Smart niet meer naar Amsterdam kunt en straks wordt het helemaal een trend in Nederland. Is je Smart nergens meer veilig
Klacht: Niet meer veilig om je Smart te parkeren naast het water
Ik zie de lol er niet in.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vast wel, maar zo'n ding weegt maar 700 kg. Met 3 man leg je hem zo op z'n kant denk ik.
Waar is dat eerste deel te vinden?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:03 schreef Isdatzo het volgende:
Hopelijk wordt dit net zo'n vermakelijk topic als deel 1.
Een wereld zonder ArenA ziet er ook een stuk leuker uitquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:25 schreef Wooldoor het volgende:
Ik kan het best begrijpen dat lamme mensen het verschil tussen een winkelwagentje en een smart niet zien. Gewoon kwa jongens streken, en zeg zelf een wereld zonder smarts is een betere wereld!
Omdat dat niet kan en bij een Smart kan het wel, dus waarom nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:51 schreef Zjummie het volgende:
[..]
Een wereld zonder ArenA ziet er ook een stuk leuker uit![]()
Maar dat wil nog niet zeggen dat we dat lelijke ding op z'n kant gaan leggen
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:55 schreef Mr.Rude het volgende:
We kunnen natuurlijk ook Smart Meets in de gracht gooien, zijn we daar ook weer van af
Handig, zo'n bagage aanhanger.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:31 schreef TeChNo2 het volgende:
Wat heb ik nou aan mijn fiets hangen ?
[ afbeelding ]
Een Smart kost wel veel meer dan een winkelwagen. Degene die mijn auto het water in duwt kan de dag erna niet meer lopen, debiel dat het er is. Ik sla alle 2 zijn knieschijven kapot met een ijzeren staaf, kijken of hij daar de lol van inzietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:25 schreef Wooldoor het volgende:
Ik kan het best begrijpen dat lamme mensen het verschil tussen een winkelwagentje en een smart niet zien. Gewoon kwa jongens streken, en zeg zelf een wereld zonder smarts is een betere wereld!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |