quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 14:58 schreef LordNemephis het volgende:Krijg ook oude post: Zet er met een rode viltstift ' retour afzender' op en flikker het in de bus: probleem opgelost.
werkt niet altijd

ik krijg nog steeds post van de afgelopen 2 bewoners (volgens mij zijn ze terug naar curacao oid zonder ook maar iets te regelen)
maar in het begin schreef ik met grote rode stift dwars door het adres veld heen "woont hier niet retour afz" 2 dagen later lag dezelfde brief met dezelfde rode letters erop weer vrolijk in mijn bus.. dat een machine in t sorteerdcentrum faalt. ok. maar dat zie toch als postbode als je het door de bus gooit???
tegenwoordig flikker ik t gewoon allemaal weg.. behalve dingen van deurwaarder.. als er een nr op de envelop staat bel ik dat. zoniet maak ik t open en bel ik dan. moet geen lui meer aan de deur hebben
heb toen ik er paar maanden woonde wel eens deurwaarder aan de deur gehad toen ik niet thuis was. lag er een brief in de bus "blabla deurwaarder u was er niet en aanstaande donderdag komen we langs met de politie om beslag te gaan leggen en breken we de deur open (op uw kosten) "
vraag me wel af wanneer ze gaan controleren of die pipo daar nog woont...
want blijkbaar niet op het moment dat deurwaarder zelf langskomt (was handgeschreven briefje) hij heeft echt aan mn deur gestaan..
moet niet hebben dat zo'n idioot even zonder wat dieper te zoeken mijn halve huis leeghaalt...