abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3866956
Ben zojuist WEER eens een keer aan de kant gezet door een meid...
Voor de zoveelste keer!
Waarom doe ik zo f*cking veel moeite en krijg er nooit eens een keer iets voor terug? Terwijl anderen met vrouwen omgaan alsof het wegwerp dingen zijn?

Ze vinden me telkens wel ontzettend aardig en lief enz bla gelul enzow, maar nooit op die manier!
WHY NOT?
waarom wordt ik dan door iedereen als een knappe, leuke, lieve jonge beschauwd maar zie ik het resultaat er nooit van? liegen deze mensen? zeggen ze het alleen voor mij?

Ik weet van te voren iedere keer dat ik teleurgesteld wordt! Ook al zag ik het nog zo positief in!

Wat heb ik misdaan om zo behandeld te worden..............

pi_3867125
ach laat die meiden toch ik zou juist heel blij zijn met een jongen die zoveel moeite doet voor z'n relatie en meiden die je steeds in de steek laten willen gewoon een arrogant ijdeltuit die ze als vuil behandelen je komt vanzelf wel een meisje tegen die jou wel blij is met wat je allemaal doet
oops ohh my ...
pi_3867209
quote:
Op woensdag 17 april 2002 17:57 schreef spookie het volgende:
ach laat die meiden toch ik zou juist heel blij zijn met een jongen die zoveel moeite doet voor z'n relatie en meiden die je steeds in de steek laten willen gewoon een arrogant ijdeltuit die ze als vuil behandelen je komt vanzelf wel een meisje tegen die jou wel blij is met wat je allemaal doet
ja maar m'n beste vriend heeft wel verkering met een waanzinnig lief/aardig/knap/leuke meid!

ze zien gewoon nooit wat in me, en dat is niet echt bevorderend voor je zelfvertrouwen (die ik toch al zo weinig heb)

pi_3867242
quote:
Op woensdag 17 april 2002 17:41 schreef Nouwie het volgende:
Ben zojuist WEER eens een keer aan de kant gezet door een meid...
Voor de zoveelste keer!
Waarom doe ik zo f*cking veel moeite en krijg er nooit eens een keer iets voor terug? Terwijl anderen met vrouwen omgaan alsof het wegwerp dingen zijn?

Ze vinden me telkens wel ontzettend aardig en lief enz bla gelul enzow, maar nooit op die manier!
WHY NOT?
waarom wordt ik dan door iedereen als een knappe, leuke, lieve jonge beschauwd maar zie ik het resultaat er nooit van? liegen deze mensen? zeggen ze het alleen voor mij?

Ik weet van te voren iedere keer dat ik teleurgesteld wordt! Ook al zag ik het nog zo positief in!

Wat heb ik misdaan om zo behandeld te worden..............

Punt 1 Love is war
Punt 2 Keep your friends close and your enemies closer. Met andere woorden: word een van hen. Zijn wij van het gezever af wat ik ook zo lang heb gedaan hier en ben jij ook een hele stoere vent. Iedereen blij
quote:
ze zien gewoon nooit wat in me, en dat is niet echt bevorderend voor je zelfvertrouwen (die ik toch al zo weinig heb)
Laat je zelfvertrouwen niet afhangen van anderen, dat moet je in jezelf vinden. Jij weet toch dat je deugt, gewoon slikken en doorgaan. Ik zeg dit echt voor je eigen bestwil, ik zit nog steeds in dat straatje en daar wordt je echt niet gelukkig van. Pin je geluk niet vast op het hebben van een vriendin of het in de smaak vallen. Je zult zien dat als je minder ermee bezig bent, dingen makkelijker gaan.

Tuurlijk is het oneerlijk dat jongens als ons zo als vuil worden behandeld, maar wat wil je er aan doen in je eentje? De 'jongeren' zitten nu eenmaal zo in elkaar en zijn nog niet 'volwassen' en kunnen niet denken in rechtvaardigheid en verantwoordelijkheden.

Verwacht dat dan ook niet, geniet van wat je KUNT krijgen en laat relaties gewoon hangen tot je boven de 25 bent. Als je dan voor die tijd iets tegenkomt... mooi meegenomen, maar niet vanuitgaan.

En over die vriend van je, dat is allemaal leuk en aardig, maar staar je er niet blind op! Dat kan ook zomaar weer over zijn.

Ik beweer hier niet dat ik de meest geschikte persoon ben je om je van advies te geven, maar ga niet in een hoekje zitten janken. Je weet dat je beter verdient, dus leef daar ook na! Vergeet niet een andere gouden regel:

Laat ze altijd ergens voor terugkomen.

Als je meiden meteen alles van jezelf laat zien of ze teveel geeft, schrikt dat af of hebben ze nix meer om voor terug te komen.

Minstens de helft van vrouwelijk Fok! zal me wel weer verwijten dat ik het te zwart-wit stel en weet ik veel wat, maar dat moet nu eenmaal als je zo weinig tekst tot je beschikking hebt en de lezer niet wil vervelen

[Dit bericht is gewijzigd door Tranceptor op 17-04-2002 18:17]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')